Dużo pali gaz sekwencja mazda 626 GF 1999r 1,8

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez michal24mic » 17 lip 2010, 20:18

Witam
Mam problem ponieważ po założeniu instalacji gazowej sekwencyjnej STAG 4, listwa RAIL, parownik tomasetto, moja madzia pali mi kosmiczne ilości gazu, bez specjalnego katowania około 13 do 16 litrów gazu. Wymieniłem chyba wszystko co można, tzn: świece, przewody, filtry oleju i powietrza, olej, sprawdzone zaciski hamulcowe troszkę mi trzymały. Zastanawia mnie jedno w trakcie testowania na kody błyskowe ABS (zwierałem styki GND i TBS w gnieździe diagnostycznym pod maską) wyskoczył mi błąd 17, ale problem polega na tym że błędu 17 wg forum nie ma w układzie ABS tylko w kodach błędów silnika. Kod ten oznacza błąd układu sprzężenia zwrotnego. Coś czytałem że może to być np. sonda lambda, ale u gaziarzy wygląda na to że sonda pracuje, dodam tylko że benzyny przy mojej jeździe spala mi około 8-10 litrów max. Może mi ktoś pomóc byłem już na ustawianiu gazu ale teraz jest jeszcze gorzej, co zbiornik to większe zużycie. Z tego co czytałem ten silnik nie powinien brać więcej niż 10l/100km. Proszę o pomoc szczególnie odnośnie tego błędu 17 i dlaczego on się wyświetla przy zwieraniu styków od testu ABS. Acha po zresetowaniu już mi ten błąd nie wyskakuje ponownie bo co jakiś czas sprawdzam, a spalanie dalej duże. Zamówiłem tydzień temu na Alledrogo elm327 ale jeszcze nie przyszedł, w gnieździe diagnostic nie mam styku FEN. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 22 lip 2010, 19:16 przez michal24mic, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 7 maja 2010, 22:45
Posty: 15
Auto: Mazda 626 1999r 1,8 + gaz sekwencja

Postprzez rumunn95 » 22 lip 2010, 13:55

jaki masz sterownik gazu najlepiej samemu podlaczyc pod kompa i wtedy wrzucic foty na forum
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Marcin L » 26 lip 2010, 16:29

jeżeli bywasz w Warszawie to moge rzucić okiem i podregulować :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez michal24mic » 26 lip 2010, 23:33

NO DZIĘKI :):)
Niestety do Wawy daleko dzisiaj byłem kolejny raz u gaziarzy na regulacji. Martwi mnie jedno z tego co podejrzałem u nich na laptopie to mnożnik na końcu mapy był około 1,2 czy to nie zwysoko z tego co się orientuję powinno być około 1,0 . Taki objaw daje podobno zbyt małe ciśnienie parownika lub dysze za małe co wy na to????
Początkujący
 
Od: 7 maja 2010, 22:45
Posty: 15
Auto: Mazda 626 1999r 1,8 + gaz sekwencja

Postprzez rumunn95 » 27 lip 2010, 18:08

jak tak koledzy druciarze reguluja to powiedz im papa <fuck_u> kupuj kabel i wrzuc foty na forum
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez michal24mic » 27 lip 2010, 21:42

Witam
Kabel do Staga mam już od 3 dni w domu. Jeżeli teraz spalanie się nie zmniejszy to za 2-3 dni podpinam sie pod kompa i sam podziałam oczywiście z waszą pomocą:):):) (Narazie dałem ostatnią szansę gaziarzom no i gwarancja po coś jest a jak się podepnę sam to STAG ma historię z jakiego kompa się łączyłeś i mogę mieć po gwarancji). No a z drugiej strony nie zamierzam mieć przepałów po prawie 16 litrów. Acha co do wcześniejszego posta oprócz tego że mnożnik był od około 1,4 na początku mapy do około 1,2 na końcu mapy przy czasie około 12-13ms to same mapy benzyny i gazu zgrywały się idealnie. Za kilka dni wrzucę moje mapy może coś pomożecie. Pozdro
Początkujący
 
Od: 7 maja 2010, 22:45
Posty: 15
Auto: Mazda 626 1999r 1,8 + gaz sekwencja

Postprzez rumunn95 » 27 lip 2010, 22:26

podpiac sie mozesz zeby zrobic zrzuty nie stracisz gwary jezeli niebedziesz zmienial ustawien :P dawaj foty poradzimy jeszcze napisz co masz za klocki wsadzone
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG