323F BJ=Stag 300+= listwa magic jet= spadające obroty-pomocy

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez dms781 » 27 maja 2010, 11:50

Witam
Założyłem jakiś czas temu sekwencję do 323F BJ 1.6 2001 (stag 300+ oraz listwa magic jet) i po jednej regulacji niby wszystko było pięknie, jednak wystąpiły ostatnio małe problemy. Gdy wrzucę mu 3500 obrotów i wcisnę sprzęgło to auto potrafi spaść do 400 obrotów i zgasnąć szególnie przy włączonej klimatyzacji. Zdażyło sie już kilka razy podjeżdżając do skrzyżowania co jest holernie irytujące. Czy nie są za małe dysze że auto spada tak nisko z obrotów? A może musze jeszcze wyregulować? Po za tym problemem jest wszystko oki i pali mi ok 10L w cyklu mieszanym. Prosze o porady...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sie 2008, 18:16
Posty: 5
Skąd: Piotrków Tryb.

Postprzez markmas » 27 maja 2010, 14:09

Kiedy wymieniałeś filtry? Przy kiepskim parowniku lekkie zapchanie filtrów (fazy ciekłej i lotnej) może powodować w/w efekty. Pierwszą rzeczą jaką sprawdza się przy sekwencji to filtry. Później dopiero możesz na spokojnie podpiąć się pod komputer i sprawdzić/poprawić ustawienia.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez dms781 » 28 maja 2010, 07:08

Ok – sprawdzę, jednak filtry mają dopiero przejechane 15000 km. Dzięki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sie 2008, 18:16
Posty: 5
Skąd: Piotrków Tryb.

Postprzez markmas » 28 maja 2010, 07:33

Nie sprawdzaj – od razu wymień :) Standardowo wymienia się filtry fazy lotnej i ciekłej po 15k km. Jeszcze żaden u mnie nie wytrzymał więcej jak 10k km.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez gazparts » 30 maja 2010, 10:18

dms781 napisał(a):Witam
Założyłem jakiś czas temu sekwencję do 323F BJ 1.6 2001 (stag 300+ oraz listwa magic jet) i po jednej regulacji niby wszystko było pięknie, jednak wystąpiły ostatnio małe problemy. czy nie są za małe dysze że auto spada tak nisko z obrotów? Prosze o porady...

na odległość trudno znaleść przyczynę, mógł spaść jakiś wężyk z podciśnienia, a jak już czepiać się dysz to bym obstawiał za duże i na niskich go zalewa,
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Marcin L » 12 cze 2010, 20:06

Najlepiej wrzucić zrzuty mapy i ustawień oraz zdjęcia spod maski – wtedy można powiedzieć więcej.
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez k3b » 16 cze 2010, 15:41

do serwisu się przejedz napewno wina wtrysków, miałem tak w listwie Valtec majster coś pokręcił śrubo ta co jest na środku cewki i odrazu inna jazda. Nie wiem jaki gaz tankujecie, moze wstyd się przyznać ale filtr fazy lotnej wymieniłem po 100tyś km i nie mialem z gazem żadnego problemu a filterek obok parownika wymieniam co 25tyś i nie widze potrzeby aby robić to częściej bo prawie czysty wyciągam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG