Witam
Założyłem jakiś czas temu sekwencję do 323F BJ 1.6 2001 (stag 300+ oraz listwa magic jet) i po jednej regulacji niby wszystko było pięknie, jednak wystąpiły ostatnio małe problemy. Gdy wrzucę mu 3500 obrotów i wcisnę sprzęgło to auto potrafi spaść do 400 obrotów i zgasnąć szególnie przy włączonej klimatyzacji. Zdażyło sie już kilka razy podjeżdżając do skrzyżowania co jest holernie irytujące. Czy nie są za małe dysze że auto spada tak nisko z obrotów? A może musze jeszcze wyregulować? Po za tym problemem jest wszystko oki i pali mi ok 10L w cyklu mieszanym. Prosze o porady...
323F BJ=Stag 300+= listwa magic jet= spadające obroty-pomocy
Strona 1 z 1
Kiedy wymieniałeś filtry? Przy kiepskim parowniku lekkie zapchanie filtrów (fazy ciekłej i lotnej) może powodować w/w efekty. Pierwszą rzeczą jaką sprawdza się przy sekwencji to filtry. Później dopiero możesz na spokojnie podpiąć się pod komputer i sprawdzić/poprawić ustawienia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
dms781 napisał(a):Witam
Założyłem jakiś czas temu sekwencję do 323F BJ 1.6 2001 (stag 300+ oraz listwa magic jet) i po jednej regulacji niby wszystko było pięknie, jednak wystąpiły ostatnio małe problemy. czy nie są za małe dysze że auto spada tak nisko z obrotów? Prosze o porady...
na odległość trudno znaleść przyczynę, mógł spaść jakiś wężyk z podciśnienia, a jak już czepiać się dysz to bym obstawiał za duże i na niskich go zalewa,
Najlepiej wrzucić zrzuty mapy i ustawień oraz zdjęcia spod maski – wtedy można powiedzieć więcej.
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
do serwisu się przejedz napewno wina wtrysków, miałem tak w listwie Valtec majster coś pokręcił śrubo ta co jest na środku cewki i odrazu inna jazda. Nie wiem jaki gaz tankujecie, moze wstyd się przyznać ale filtr fazy lotnej wymieniłem po 100tyś km i nie mialem z gazem żadnego problemu a filterek obok parownika wymieniam co 25tyś i nie widze potrzeby aby robić to częściej bo prawie czysty wyciągam.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości