Problem z lpg sgi

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez luki1982sl » 5 lis 2009, 21:09

Witam serdecznie mam problem jak w temacie!!! A mianowicie od pewnego czasu samochod podczas jazdy na ktorymkolwiek z biegow po przekroczeniu 4000 obrotow samochod samoczynnie przelancza sie z LPG na benzyne!!! Czy ktos mial podobny poroblem bo staje sie to troche drazniace szczegolnei podczas wyprzedzania lub jazdy na autostradzie. Dodam jeszcze ze mam instalacje sekwencyjna

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 lis 2009, 21:02
Posty: 4
Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG

Postprzez Krzysiek27 » 5 lis 2009, 21:19

Masz zapewne przełącznik z benzyny na gaz z opcją dodatkową gaz benzyna. Ma on 2 stopnie które się ustawia np: przy 1500obr/min przełączy się na gaz, a po przekroczeniu 4000obr/min znowui na benzyne i po spadku poniżej 4000 wróci do gazu.
Nie wiem po co takie coś stosować ale wiem że takie cudo jest. Fachowcy twierdzą że na gazie po przekroczeniu pewnej wartości obrotów nie ma mocy, dlatego przełącznik na benzyne aby samochód miał moc.
Jeśli chodzi o moje auto to na gazie goni tak samo jak na benzynie nie ważne jakie obroty. :)
Krzysiek27
 

Postprzez luki1982sl » 5 lis 2009, 21:23

Witam i dziekuje za odpowiedz ale jak zauwazylez napisalem ze dzieje sie to od pewnego czasu a nie od poczatku montazu LPG !!! LPG mam od 2 lat a to sie dzieje od jakiegos miesiaca moze:) Wczesniej samochod na LPG chodzil jak na benzynie nawet do 7 tys sie krecil :) pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 lis 2009, 21:02
Posty: 4
Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG

Postprzez Krzysiek27 » 5 lis 2009, 21:28

To najlepiej weż zobacz na przełącznik gaz-benzyna, spisz firme i model i zobacz na necie jakie on ma funkcje. Może ma to o czym pisałem i coś w sterowniku się poprzestawiało i włączyło. Wtedy podjechać do gazownika aby ustawił jak trza.
Krzysiek27
 

Postprzez Borys » 7 lis 2009, 13:29

Proszę poprawić temat na zgodny z reg.
–> LPG
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez gazparts » 7 lis 2009, 13:51

luki1982sl skoro tak nie było, a teraz problem sie pojawił obstawiam że coś z ciśnieniem, albo reduktor nie wydala- spada ciśnienie i urządzenie sie ratuje przejściem na PB albo czujnik ciśnienia wariuje. :)
najprościej to zdiagnozować laptopkiem, być może wystarczy regulacja ciśnienia reduktora, ale interfejs jest niezbędny.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Marek 161BD081 » 9 lis 2009, 11:37

Hmmm – a może po prostu masz przypchany filtr fazy lotnej?
Nie jest to duży wydatek wiec nie zaszkodziłoby go wymienić.
Swoja drogą napisz coś więcej na temat tej swojej instalacji lpg.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez luki1982sl » 11 lis 2009, 16:16

hej witam ponownie !!!
Jesli chodzi o filtry to w sumie niedawno byly wymieniane zrobilem na nich jakies 7tys km wiec jeszcze powinny byc dobre, ale juz zastanawialme sie nad spadkiem cisnienia!!! bo co by innego jak wlasnie nie spadek cisnienia mogl powodaowac samoczyne przelanczanie na BP!!! poprostu brakuje mu mocy lub cos w tym stylu i sie zabezpiecza przelaczeniem na BP
A tak w nawiasie to ciekaw jestem gdzie by szlo dostac taki kabelek do podlaczenia pod laptopa no i oczywiscie oprogramowanie ???

A oto z czego sklada sie moja instalacja LPG
Reduktor- Zavoli zeta
Reduktor gazu- Valtek
Wielozawor -Tomasetto
Jednostka sterujaca- 4GAS
Wtryskiwacze- Rail
Początkujący
 
Od: 5 lis 2009, 21:02
Posty: 4
Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG

Postprzez luki1982sl » 11 lis 2009, 16:17

aha jeszcze zapomnialem dodac o reduktorze to staq 300
Początkujący
 
Od: 5 lis 2009, 21:02
Posty: 4
Auto: 323f 1997r 1.8 DOHC LPG

Postprzez gazparts » 11 lis 2009, 16:29

luki1982sl napisał(a):aha jeszcze zapomnialem dodac o reduktorze to staq 300

masz na mysli chyba komputer
interfejs możesz kupić na allegro a oprogramowanie na stronie AC znajdziesz
jak chcesz to ja mam takie rzeczy odezwij sie na PW :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez awruk » 14 lis 2009, 22:23

mialem podobna rzecz.... koles podlaczyl autko pod kompa i bodajrze zwiekszyl cisnienie wtryskiwanego gazu... od tego czasu wszystko elegancko..
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:43
Posty: 120
Skąd: Stróża/k. Myślenic
Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96

Postprzez Cukierek » 23 lis 2009, 23:53

Nazwij poprawnie temat. :)

Tu masz regulamin
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG