instalacja gazowa stag 4

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez maly01 » 5 lip 2009, 19:48

witam przejechalem juz 900km i wszystko wporzadku ,nawet mam takie odczucie jakby lepiej chodzil na gazie.spalanie jest super przy jezdzie w trasie do 140km/h wychodzi 8l.przy 100km/h w trasie spala niecale 7l. gaz montowalem w leczycy i zalozony jest super .
maly01
 

Postprzez LemJohny » 6 lip 2009, 12:24

no to gratulacje i bezawaryjnej jazdy:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez soul » 7 lip 2009, 13:32

wlasnie czytam i czytam i czekam az ktos napisze o tym co LemJohny, STAG 300+(plus) ma opcje ukatywnienie specjalnego algorytmu dla niektorych silnikow mazdy (opcja Zubozenie MAZDA (TM))
polega to na tym ze wiekszosc silnikow mazdy podczas jazdy przelacza sie raz ze sterowania sekwencyjnego na full grupe i z powrotem i tak w kolko w zaleznosci od obrotow i obciazenia, wtedy tez zmniejsza sie czas wtrysku o polowe i przejawia sie to szarpnięciem w przypadku starszych sterownikow i zbyt wolnych wtryskiwaczy.
po włączeniu tej opcji szarpanie ustaje

(nie dotyczy Z5 :P )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez gregor.poz » 7 lip 2009, 19:32

Witam,gdzie w poznaniu mogę zamontować Stag 300 plus
gregor.poz
 

Postprzez LemJohny » 8 lip 2009, 08:51

gregor.poz

Założysz pewnie tam gdzie też zakładają zwykłego Staga 300 Stag 300+ jest już chyba dostępny dla wszystkich zakladów montujących. Ciekawe czy do starszych silnikow Mazdy też sprawdza się stag 300+ ?? Czy może zwykly Stag da rade??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez czacha186 » 8 sie 2009, 12:38

witam ostatnio bylem u pana gazownika i zaproponowal mi wlasnie stag4 i wtryski (czy cos takiego) firmy wloskiej waldeki ( nie pamietam dokladnie tej nazwy) calosc za rowne 2000zł co o tym myslicie??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 20:35
Posty: 59
Skąd: Wieluń
Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07

Postprzez butters » 8 sie 2009, 14:06

Wtryskiwacze Valtek ;) ja właśnie jeżdżę na Stagu 4 z Waldkami i jestem bardzo zadowolony. Również płaciłem ok. 2000 pln.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez czacha186 » 8 sie 2009, 19:47

a dlugo juz jezdzisz na tej isnstalacji?? jakies problemy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2009, 20:35
Posty: 59
Skąd: Wieluń
Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07

Postprzez butters » 8 sie 2009, 20:13

Ponad miesiąc, raz na jakiś czas jest błąd ciśnienia gazu ale jeszcze nie szukałem przyczyny.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez Lukano » 10 sie 2009, 15:38

butters napisał(a):Wtryskiwacze Valtek

Przez jakieś 20 kkm będziecie zadowoleni, moje wtedy zaczynały padać, rozregulowywać się, a przy 30 kkm poszły do kosza.
Za 2 tysiaki można już zalożyć ze stag4 plus coś troszkę lepszego nic valteki.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez butters » 10 sie 2009, 17:36

Lukano napisał(a): stag4 plus


Lukano, Stag 300+ :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez gazparts » 16 sie 2009, 17:17

Z valtekami to jest tak, że czasem się trafią lipne i nie pochodzą za długo, ale zazwyczaj potrafią zrobić przebiegi rzędu 70-100 tys km. Tak też było w moim przypadku, padły po jakiś 70 tysi. zimą .
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez yamaha600fazer » 8 paź 2009, 19:40

witam wszystkich ja ze swoim gazem STAG4 mam problem po obfitych opadach deszczu sie wylacza i nie mozna go wlaczyc co mam zrobic
yamaha600fazer
 

Postprzez Nobel » 20 paź 2009, 18:48

Witam

Panowie podepne sie pod temat z pytaniem

Zamontowałem sekwencje na STAG 4 i wszystko by było dobrze bo auto stalo sie nadzwyczaj zywe kreci sie do wysokich obrotów idealnie ale jak jade jednostajnie na obrotach miedzy 2500-3000 to lubi szarpnąc silnikiem a najwiecej jak obroty są ok 2750 i teraz czy to może byc żle wyregulowany gaz czy raczej problem z autem?? Z benzyna nie ma takich problemów

Co prawda mam delikatne problemy z wolnymi obrotami na benzynie
Kod: Zaznacz cały
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=84082
ale prawdopodobnie to przepływka.

Czy przepływka może miec jakis wpływ na gaz (wydaje mi sie ze nie) czy to może jakis kiepskiej jakości gaz mi sie trafił, a moze poprostu gaz wymaga regulacji

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2008, 18:18
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BJ '99 1.5 16V

Postprzez Lukano » 20 paź 2009, 20:52

Nobel napisał(a):Czy przepływka może miec jakis wpływ na gaz (wydaje mi sie ze nie)

Instalacja LPG przejmuje sygnały z benzyny, więc jak pada przepływka, ma to też wpływ na LPG.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG