Co polecacie??

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez sq2jul » 5 sie 2009, 10:18

a ja juz zrobilem 5k km na BRC seq 56 (wtryski pomaranczowe BRC, reduktor BRC Genius 1500) i po odpowiednim zestrojeniu nie narzekam :) Auto jezdzi jak trza :) Silnik oleju nie zjada nic a nic i to mnie najbardziej cieszy <jupi> (na poczatku, kiedy instalacja nie byla zestrojona troche wcinal)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Ruffian89 » 5 sie 2009, 10:57

Witam, ja po zakupie mojej Madzi Vałki po kilku dniach zakladalem STAG'a 300. Jezdze na nim juz 2 miesiace, zrobilem troszke ponad 5 tysiecy, chodzi jak zloto, nie zalewa, nie szarpie wszystko chodzi jak powinno, nie odczuwam roznicy mocy na gazie. Wydalem na instalacje rowniutkie 3 tysiace ale warto bylo
Mazda jest moja jedyna miloscia, kobiety moga byc tylko kochankami :)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/84312
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 maja 2009, 12:50
Posty: 15
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '95

Postprzez Szyna » 5 sie 2009, 18:16

No i już po :] Samochód odebrałem mam założona jakaś BRC Blitz czy jakoś tak za 2200 zł :P A sekwencji nie mógł założyć bo z centralki sterującej wychodziły tylko 2 kable a powinny wychodzić 4 i dlatego nie mógł wpiąć w to sterowania. Tak mi to wytłumaczył.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3351 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez maciej.12 » 25 wrz 2009, 21:04

Dzisiaj do swojej Madzi założyłem inst. STAG 300. Pojeździmy – zobaczymy jak sprawować się będzie. Zapłaciłem 2600 w polecanym wcześniej przez znajomych warsztacie koło Poznania. Jestem dobrej myśli. Dzisiaj już, hmm, właściwe dopiero przejechałem kilkanaście kilometrów, ale bardzo mi się podobało. Madzia śmigała jak malowana do 6000 obrotów bez szarpania zalewania – po prostu "malinowo". Na co dzień tak nie przeciągam, staram się przy ok. 3000 obr. robić zmianę, ale dzisiaj testowanie było. Ciekaw jestem jak by moja Madzia na hamowni wyszła, bo mam ją od kilku dni i dobrze byłoby ją sprawdzić. No, ale to już nie na temat. Jak przejadę kilka tysięcy to napiszę coś nie coś o sprawowaniu się owej inst. o dumnej nazwie STAG 300. :)
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2009, 23:31
Posty: 7
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 2.0 GW, Rok prod. 99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG