Witam!
Problem jest nastepujacy, zimny silnik pali normalnie. Chwile pochodzi na wyzszych obrotach po czym spada do 900 i chwile faluje po czym spadaja i auto gasnie. Przy kolejnym paleniu trezba lekko wcisnac pedal gazu by zaskoczyl. na wyzszych obrotach jest okej ale jak tylko noge zdjac z pedala gazu to brak wolnych obrotow i gasnie. Na LPG przy dodawaniu gazu szarpie na benzynie nie. Po osiagnieciu ok3tys obrotow jest ok. Swiece juz zmienilem na nowe przewody rowniez wymienione bez zmian. Moze to silnik krokowy od wolnych obrotow z tego co zauwazylem nie da sie go wymatowac trzeba wyciagac caly modul z przepustnica zeby sie do niego dobrac. Tylko zastanawiam sie dlaczego szarpie na LPG objawy przemawialy za przebiciem na wysokim napieciu ale juz swiece i przewody wymienione. Dodam jeszcze ze silnik przeszedl remont silnika glowice i pierscienie. Ale to nie powinno wplynac na jego prace choc nie wiem jak to z gazem sekwencyjnym jest moze trzeba by bylo go ponownie ustawic bo napewno spalanie sie zmienilo. Prosze o pomoc.
Brak wolnych obrotow i szarpanie na LPG
Strona 1 z 1
To juz wiem ale zeby bylo ciekawiej tak tez i dzieje sie na benzynie do tego wolnych obrotow brak gasnie za kazdym razem po dojechaniu do zkrzyzowania.
- Od: 2 gru 2007, 19:53
- Posty: 27
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 6 1.8l 02r ExMazda 323F Mazda 2 1.4 Subaru JustyI1.2 4x4 87r Subaru JustyII1.3 4x4 02r Yamaha XT 95r
ja bym obstawiał silniczek krokowy
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
troche mnie tu nie bylo. Problem rozwiazany szarpanie na gazie jaki i benzynie przyczyna bylo zepsutej cewki zaplonowej teraz cewka jest nowa i nie szarpie jak poprzednio wszystko jest ok. co do wolnych obrotow nadal faluja przyczyna pewnie jest silnik krokowy, jak narazie brak czasu by to wyjac i zobaczyc. a troche roboty przytym bedzie.
- Od: 2 gru 2007, 19:53
- Posty: 27
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda 6 1.8l 02r ExMazda 323F Mazda 2 1.4 Subaru JustyI1.2 4x4 87r Subaru JustyII1.3 4x4 02r Yamaha XT 95r
Miałem podobne objawy. Mam instalację Koltech z wtryskiem zamontowany w mazdzie chyba w pierwszym roku użytkowania czyli 11 lat . Rano , uruchamiam silnik na bęzynie po chwili przełącza się na gaz silnik zaczynał sie dławić i próbował zpowrotem przełączyć się na bęzyne i tu spadały obroty i gasł. Następne uruchomienie i jeśli na zewnątrz nie było tem -10 stopni chodził bez problemu.
Pomogło założenie magnetyzerów na przewody gazowy i ssący powietrza. Od pierwszego uruchomienia jest dobrze tak jeżdzi juz dwa lata.
Mazda 626 rok 1995 2.0 GLX automat LPG Koltech
Pomogło założenie magnetyzerów na przewody gazowy i ssący powietrza. Od pierwszego uruchomienia jest dobrze tak jeżdzi juz dwa lata.
Mazda 626 rok 1995 2.0 GLX automat LPG Koltech
- Od: 3 cze 2008, 18:54
- Posty: 7
- Skąd: Lubicz
- Auto: mazda 626 2.0 16V GLX aut. 95r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości