Brak wolnych obrotow i szarpanie na LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Rycerz » 26 lip 2008, 13:01

Witam!

Problem jest nastepujacy, zimny silnik pali normalnie. Chwile pochodzi na wyzszych obrotach po czym spada do 900 i chwile faluje po czym spadaja i auto gasnie. Przy kolejnym paleniu trezba lekko wcisnac pedal gazu by zaskoczyl. na wyzszych obrotach jest okej ale jak tylko noge zdjac z pedala gazu to brak wolnych obrotow i gasnie. Na LPG przy dodawaniu gazu szarpie na benzynie nie. Po osiagnieciu ok3tys obrotow jest ok. Swiece juz zmienilem na nowe przewody rowniez wymienione bez zmian. Moze to silnik krokowy od wolnych obrotow z tego co zauwazylem nie da sie go wymatowac trzeba wyciagac caly modul z przepustnica zeby sie do niego dobrac. Tylko zastanawiam sie dlaczego szarpie na LPG objawy przemawialy za przebiciem na wysokim napieciu ale juz swiece i przewody wymienione. Dodam jeszcze ze silnik przeszedl remont silnika glowice i pierscienie. Ale to nie powinno wplynac na jego prace choc nie wiem jak to z gazem sekwencyjnym jest moze trzeba by bylo go ponownie ustawic bo napewno spalanie sie zmienilo. Prosze o pomoc.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2007, 19:53
Posty: 27
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 6 1.8l 02r ExMazda 323F Mazda 2 1.4 Subaru JustyI1.2 4x4 87r Subaru JustyII1.3 4x4 02r Yamaha XT 95r

Postprzez slav » 28 lip 2008, 20:59

wez kolego jedz i sprawdz wtryskiwacze gazu w warsztacie w ktorym montowales lpg,
jezeli jeszcze slychac dokladnie klekotanie na ktoryms wtrysku od gazu, to na 100% poszedl wtryskiwacz.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Rycerz » 29 lip 2008, 21:53

To juz wiem ale zeby bylo ciekawiej tak tez i dzieje sie na benzynie do tego wolnych obrotow brak gasnie za kazdym razem po dojechaniu do zkrzyzowania.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2007, 19:53
Posty: 27
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 6 1.8l 02r ExMazda 323F Mazda 2 1.4 Subaru JustyI1.2 4x4 87r Subaru JustyII1.3 4x4 02r Yamaha XT 95r

Postprzez baca2501 » 29 lip 2008, 22:04

poczytaj o tym w FAQ. Sprawdzaj punkt za punktem i dojdziesz do przyczyny :) POZDRO
Avatar użytkownika
 
Od: 17 mar 2008, 22:39
Posty: 4
Skąd: Lubaczów
Auto: 323f BG 92r.1.6 16v+Tartarini

Postprzez sps-snipers » 3 sie 2008, 10:40

ja bym obstawiał silniczek krokowy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Rycerz » 30 sie 2008, 13:47

troche mnie tu nie bylo. Problem rozwiazany szarpanie na gazie jaki i benzynie przyczyna bylo zepsutej cewki zaplonowej teraz cewka jest nowa i nie szarpie jak poprzednio wszystko jest ok. co do wolnych obrotow nadal faluja przyczyna pewnie jest silnik krokowy, jak narazie brak czasu by to wyjac i zobaczyc. a troche roboty przytym bedzie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 gru 2007, 19:53
Posty: 27
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 6 1.8l 02r ExMazda 323F Mazda 2 1.4 Subaru JustyI1.2 4x4 87r Subaru JustyII1.3 4x4 02r Yamaha XT 95r

Postprzez Gnatek » 7 wrz 2008, 20:52

Miałem podobne objawy. Mam instalację Koltech z wtryskiem zamontowany w mazdzie chyba w pierwszym roku użytkowania czyli 11 lat . Rano , uruchamiam silnik na bęzynie po chwili przełącza się na gaz silnik zaczynał sie dławić i próbował zpowrotem przełączyć się na bęzyne i tu spadały obroty i gasł. Następne uruchomienie i jeśli na zewnątrz nie było tem -10 stopni chodził bez problemu.
Pomogło założenie magnetyzerów na przewody gazowy i ssący powietrza. Od pierwszego uruchomienia jest dobrze tak jeżdzi juz dwa lata.

Mazda 626 rok 1995 2.0 GLX automat LPG Koltech
Początkujący
 
Od: 3 cze 2008, 18:54
Posty: 7
Skąd: Lubicz
Auto: mazda 626 2.0 16V GLX aut. 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG