Miałem BUUM !! Teraz madzia ledwo zipie. Proszę o pomoc

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Alexs » 6 maja 2005, 00:45

SKRZAT napisał(a):A to mam takie zabezpiecznia :) Ale najwyrazniej nie zadzialały


a to ja już nie wiem co poradzić, nie znam innych zabezpieczeń :(
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Cukierek » 16 lis 2005, 17:06

Mam podobne problemy na gazie,ale sam juz niewiem co moze byc.Dzis znowu mi kichnela i rozwalilo juz drugi raz przeplywomierz.A nowy w serwisie ok.3500zl,a za uzywany mniedzy 450-900.Ten co mi rozwalilo kupilem za 450zl,chcialbym dostac taki sam za takie pieniadze,ale podobno jest ich malo:–(Jestem bardzo zly!Jak kupie nastepna Mazde to nieoszczedzam na instalacji i zakladam sekwencje i problem wystrzalow w tej instalacji nieistnieje! Pozdrawaim.Mazda Rules 4 Ever!!!
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Cukierek » 16 lis 2005, 17:10

Jesli gazownik mowil ze przeplywomierz padl nie od gazu to od czego od wybuchu wojny w Iraku.Niech ludzie beda powazni,na benzynie niema cofania sie mieszanki do dolotu,tylko na gazie sie to moze stac.Jedyne sluszne rozwiazanie to sekwencja,jest drozsza 2 razy,ale pewnosc wieksza no i spokuj ze przeplywomierz niepadnie.Pozdrawiam
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Żanetka » 26 sty 2007, 21:23

Dobra to i ja sie dopisze....
Dziś ojciec sie scigał z jakaś toyotką i miał strzała na lpg, odrazu podobno zaczął mu samochód gasnąć wiec zmienił na PB i jakoś dojechał, po dotarciu do domu okazało się ze na LPG odpala i gaśnie, na PB odpala normalnie ale nie ma wolnych obrotów, trzeba go cały czas gazować żeby nie zgasł :( wg. mojego ojca było to tylko małe "pyk". Powiedział mi tylko, ze jeden "grzybek" mu wyskoczył i on go schował (grzybek jest cały) przepływka na moje oko też jest cała, za to prawdopodobnie ta obudowa filtra powietrza jest rozwalona (ojciec coś od niej połamał jak chciał zobaczyć na filtr <lol> nie wiem jak on to zrobił nie pytajcie mnie o to) Efekt tego wszystkiego jest jak napisałam wyżej, na LPG nie pali na benzynie tak ale tylko na wysokich obrotach, czy mogła w zwiazku z tym pojsc przepływka? Z tego co zdazyłam przeczytać to gdyby na LPG palił a na benzynie nie to by poszła, a jak jest tak jak u mnie to dolot ? Nie znam sie na tym :( jutro bede u gaziarza (jak dojade :) ) poki co chciałabym poznac Wasze zdanie na ten temat :) Dołaczam sie do tematu żeby nie zakładać nowego :)
Pozdrawiam

EDIT:
Dziś Heniek sprawdził przepływke – cała, przepustnice – raczej cała :( resetowany był komp – bez zmian, gazownik u którego byliśmy tak średnio się zna więc boje sie troche zostawić samochód, za to mechanik jak do niego przyjechałam powiedział że nigdy wiecej mazdy nie weźmie, a już na pewno nie 2.5 v6 bo jakieś przeprawy miał ostatnio z mazdą i wysłał mnie do elektryka <co?> <co?> na pytanie po co? odpowiedział do Heńka "skoro pan się lepiej zna nie bedziemy rozmawiać" (czy jakoś tak) o co może chodzić? Czy ktoś ma jakiś pomysł? <pomocy> <pomocy> <pomocy>
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2006, 22:19
Posty: 738
Skąd: Złą sławą owiane /WWL
Auto: mazda 6

Postprzez Heniek » 27 sty 2007, 15:15

Test kodu błędów zrobiony, ( na przyszłość trzeba zacząć od tego). Kod 34 elektrozawór wolnych obrotów A, czyli silniczek krokowy. Samochód oddany do mechanika na wykrecenie go i czyszczenie, zobaczymy. Na marginesie to w 2.5 v6 jest on tak jak 2.0 przyczepiony od zewnątrz do przepustnicy,czy gdzieś w środku za przepustnicą?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 00:39
Posty: 110
Skąd: Wołomin
Auto: 626 GE 2.0i 16v LPG hol 92r

Postprzez OLI W.D.R. » 17 lut 2007, 11:27

Cukierek napisał(a):Jedyne sluszne rozwiazanie to sekwencja,jest drozsza 2 razy,ale pewnosc wieksza no i spokuj ze przeplywomierz niepadnie.Pozdrawiam



Tu sie nie moge zgodzić! Ja mam sekwencyjny gaz w swojej madzi i ... zaliczyłem juz 3 eksplozje! Za każdym razem klapka na przepływce wystrzelona (aż mi mate wygłuszającą na masce porozrywało).
Obrazek

NeeD 4 SpeeD CarboN

<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2006, 16:06
Posty: 74
Skąd: Kórnik, Poznań
Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91

Postprzez BratCukierka » 19 lut 2007, 21:31

a jaką masz instalacje?? (firma,model) napewno masz SGI??
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez OLI W.D.R. » 19 lut 2007, 23:17

Sprawdze później jak z pieskiem wyjde na spacerek :] bo teraz nie wiem
Obrazek

NeeD 4 SpeeD CarboN

<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2006, 16:06
Posty: 74
Skąd: Kórnik, Poznań
Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy LPG