Strona 1 z 1

"dziura"podczas szybkiego przyspieszania na gazie

PostNapisane: 17 mar 2005, 14:03
przez Gość
Witam i juz przechodze do sedna , jak smigam sobie moja madzia i depne do podlogi oczywista na gaziku to do jakis 3 czasami 4 tys obr jest oka potem dziura jak by jej cos w oko wpadło :) popuszcze gazu i znowu depne i tak jak by przepchnelo i kreci sie dalej ,,ubolewam nad tym niesamowicie bo ostatnio szczesal mnie dres w BMW na swiatlach :) a to wstyd hihi i chanba dla tej szlachetnej marki ,,prosze o pomoc i z góry slicznie dziekuje

PostNapisane: 18 mar 2005, 07:59
przez nightcomer
instalacja do naprawy :P
wystarczy ??

PostNapisane: 18 mar 2005, 16:05
przez zertaul
Sprawdź stan filtra powietrza i poziom płynu chłodzącego.

PostNapisane: 22 mar 2005, 22:46
przez olek
nightcomer napisał(a):instalacja do naprawy język


nie-koniecznie, mam gsi i tez mam dziury w okolicacch 3,8 krpm jesli wleje jakies badziewie na PB, przy dobrym gazie silnik wkręca sie na obroty lepiej niz na Pb, ale tu problem moze wynikać 1. z jakości gazu, 2, złej regulacji lub kiepskiego reduktora. pozdr.

PostNapisane: 22 mar 2005, 23:44
przez MiKo
olek napisał(a): 2, złej regulacji.


Tu bym Cię poparł, za mało gazu dostaje. W starych instalacjach wystarczy śrubę poluzować (tą na trasie od reduktora do przepustnicy). W nowszych wydaje mi się, że to ciśnienie gazu.

BTW ja nie mam dziury na wysokich obrotach, za to czasem szarpnie mi na 2 tys obrotów.

PostNapisane: 23 mar 2005, 21:11
przez misiek06
Ja mam za to cos takiego od razu przy ruszaniu na gazie bo na Pb jest spoko Zeby na gazie ruszyc normalnie musze go wkrecac gdzies na 3tys :( Denerwuje mnie to strasznie <klotnia>

PostNapisane: 24 mar 2005, 01:58
przez Smirnoff
$zkodnik – pisałem Ci na maila na ten temat :] – daj więcej info o samej instalacji, to moze coś sie wymysli :)
Pozdrawiam
SM