Dopływ powietrza lepsze ciepłe czy zimne pow...??

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Redoo » 29 gru 2004, 22:34

Dzisiaj mielismy mały spocik w Krakowie pokazałem chłopakom moja instalke LPG i Misiek buchnoł smiechem <lol> <lol> jak zobaczył moj wlot powietrza zatkany.gaziaze zatkali mi dopływ zimnego pow.I od strony kolektora nawiercili dwie dziury przez co ciagnie ciepłe pow.I nie wiem czy to dobze czy lepiej by było jak by dochodziło zimne choc mi tez sie wydaje ze jak silnik jest zimny to madzia mi lepiej ciagnie a jak sie nagrzeje to troszke sie lipnie robi :| co z tym mam zrobic???
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez adam626 » 30 gru 2004, 10:21

ciepłe powietrze = rzadsze powietrze = mniej powietrza w cylindrze (bo rzadsze)
= mniej mięszanki = mniejsza moc

ciepłe powietrze było potrzebne w układach gaźnikowych aby lepiej parowały kropelki benzyny
wpadające przez dyszę gaźnika.
Układy wtryskowe lepiej rozpraszają paliwo i nie jest już tak potrzebne ciepłe powietrze.
A gaz jest już w postaci gazowej i dobrze się miesza z powietrzem niezależnie od temperatury

Gazownicy przycięli Ci dolot bo łatwiej im było ustawić instalkę.
Prawdopodobnie mocno skrócili Ci górę mocy ale stabilnie pracuje na niskich obrotach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Redoo » 30 gru 2004, 12:17

adam626 napisał(a):Gazownicy przycięli Ci dolot bo łatwiej im było ustawić instalkę.
Prawdopodobnie mocno skrócili Ci górę mocy ale stabilnie pracuje na niskich obrotach.

A co z tym zrobic zostawic czy jechac i poprawic błedy partaczy??
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez misiek » 30 gru 2004, 12:47

Redoo nasze opinie z wczoraj sie potwierdza :)

Jedz do dobrego warsztatu, wczoraj ci podawalismy (mogilska, naprzeciw policji przy CPN, PEGAZ http://www.autopegaz.pl/indexpl.htm, i goscie na politechnice na czyzynach)

Smiechem faktycznie buchnąłem bo wygladało to jak z programu "usterka" :)

Cieple powietrze faktycznie zmniejsza sprawnosc silnika, jedz gdzies czym predzej niech to zrobia i wyreguluja jak trzeba.

adam626 napisał(a):Gazownicy przycięli Ci dolot bo łatwiej im było ustawić instalkę.
Prawdopodobnie mocno skrócili Ci górę mocy ale stabilnie pracuje na niskich obrotach.


Dokladnie tak mowilismy <jupi>

Zycze szybkiego uleczenia malej, mozesz to zrobic nawet dzisiaj przed sylwestrem. Sam wspominales ze bedzie jechac w trase, wiec pojedziesz juz ladnie ustawionym autem :). Jak ja ladnie ustawia to moze mniej spali i lepiej zacznie jezdzic. Napewno bedzie zdrowsza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez Konrad » 4 sty 2005, 14:56

Ja mam standardowy dolot i jest git
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 11:54
Posty: 62

Postprzez navroth » 5 sty 2005, 21:44

Redoo napisał(a):czy lepiej by było jak by dochodziło zimne choc mi tez sie wydaje ze jak silnik jest zimny to madzia mi lepiej ciagnie a jak sie nagrzeje to troszke sie lipnie robi


zimne, po to robią intercollery :)

jak jest w lecie po deszczu i sie ochlodzi powietrze to auta najlepiej smigaja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG