Naprawiac II gen czy zamienic na I gen ?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 14:51

silnik FE 2.0 na wtrysku

Zasadniczo mam w tej chwili skichana instalacje bo z tego co twierdzi gazownik

– sterownik nie steruje
– w zwiazku z tym co wyzej nie mam krokowca tylko 'srube'
– reduktor jest do regeneracji/wymiany (pracuje tylko jak sie silnik nagrzeje)

komputer jest w ogole dziwny bo to polski Orion i nie kazdy serwis to robi

mam zatem pytanie czy bardziej oplacalne bedzie zakupienie

nowego/uzywanego samego komputera a jesli to jaki warto a jakiego unikac ?
oraz zestawu naprawczego do reduktora

czy tez w ogole zmiana tej instalacji na I generacji bo z tego co slyszalem to przy I gen mniej jest problemow i spalanie utrzymuje sie na stalym poziomie a przy II gen 'plywa'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Venoruto » 5 mar 2009, 20:14

zapomnij o I lub II gen, załóż sekwencje tylko na dobrych gratach i ciesz sie jazdą na LPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 22:19
Posty: 21
Skąd: Verdun Francja
Auto: Mazda 626 Gf , 2.0 FS 85kw

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 20:28

motyla noga jakbym mial kase na sekwencje to bym nie kombinowal z zestawem naprawczym do reduktora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez BratCukierka » 5 mar 2009, 20:32

a może pomyśl o blosie?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 20:43

co mi z blosa jak komputer nie dziala a reduktor jest do regeneracji ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 21:36

Przejdz na II genaracje zawsze łatwiej wyserwisować
<faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 21:39

jestem na II generacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 21:46

jazzzy napisał(a):estem na II generacji


Sorrki nie dopisałem troche ,, <lol> <lol>

Chodzi mi o jakiś normalny typowy zestaw a nie wynalazek jak twój :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 21:47

co polecasz z tanich a dobrych ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 22:03

Wiec BRC jest najbardziej dostępne ale różnie z nimi bywa
Ja w większości swoich autek mialem Lovato

I nawet w obecnym Senatorku mam i zawsze byłem zadowolony .. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 22:21

wlasnie sie zastanawiam nad tym

http://www.allegro.pl/item572222778_kom ... tanio.html

bo tez mam silnik 2.0i 8v
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 22:29

Tak ale musisz uwzględnić że jak bedziesz miał komputer tej firmy to i instalacje elektryczną też byś musiał miec pod ten komputer..Bo nie wydaje mi sie a nawet raczej jestem pewien że wejscia komputerów ne sa uniwersalne i raczej nie można se ich dowolnie podłączac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 22:32

wiem i dlatego jeszcze sie bede upewnial co i jak

gazownik mi kiedys mowil ze Bingo mi poleca kupic (wiec chyba podchodzi pod moja instalacje elektryczna ten komputer)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 22:41

jazzzy niewiem ile chcesz przenaczyć kasy ..Ale zerknij na to ...niedrogo i kompletnie
http://www.allegro.pl/item569745339_ins ... ovato.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 23:09

niby kompletne ale daleko i ciezkie, butla mi niepotrzebna, sam bym swoja chetnie wywalil do kola zapasowego kiedys

na oku mam natomiast to : http://allegro.pl/show_item.php?item=569686932
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 23:23

No i ta by nie byla zła Pisze że ma mały przebieg ...niewidze cos przęłącznika ,, no tyle że to licytacja to mogą jeszcze ponieść cene i jak bez przełącznika to musisz go dokupic bo to taki berdziej elektronik ten przełącznki mam u siebie autronika taki kwadracik a tu go nie widze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 23:25

ja mam u siebie przelacznik taki uniwersalny tj. kwadracik z tym guzikiem wypuklym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 23:31

No to super bo dosyc drogi taki przełaczniczek tu masz podgląd jak wygląda

http://allegro.pl/item571133252_central ... l_700.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Postprzez jazzzy » 5 mar 2009, 23:37

niezupelnie taki, moj jest kwadratowy, trzyzylowy diodami czerwona dla PB i zielona dla LPG

ale widzialem go juz przy jakichs innych instalacjach wiec nie jest rzadki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Brat Italiano » 5 mar 2009, 23:47

No to powalcz ,,,Nie musisz potem nic robic żadnych wymian membran czy cos tego typu bo niby prawie nowy ..Wiec tylko zakładasz i śmigasz :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 22:13
Posty: 68
Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG