Po znacznie ponad 200 000 km na gazie strzeliło mi po raz drugi. Nie mam żadnych zabezpieczeń, zapłon i generalnie cały silnik jest w dobrym stanie a jednak gołębie spłoszyłem.
Grzmot nastąpił po ok. pół minuty od uruchomienia na gazie (mróz) w momencie przyspieszania spod świateł.
Jedyny efekt na zdjęciu... i nie wiem tak naprawdę co jest przyczyną a co skutkiem.
Poprzednio było identycznie.
Ta tłusta maź to mazut.
Strzał #2
Strona 1 z 1
Zdaje sie że ci sie parownik zewpsuł
Ta, mi to też wygląda na małą nieszczelność parownika...
A tak serio to nowy parownik z wymianą 300zł, jak chcesz kontakt do gościa to wiesz jak mnie znaleźć.
A tak serio to nowy parownik z wymianą 300zł, jak chcesz kontakt do gościa to wiesz jak mnie znaleźć.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
etam, zrobię sobie nową membranę z torby na zakupy z carrefoura i będzie all right.Xionc napisał(a):300zł
hehe – wyrwało też z obudowy filtra pow wyprowadzenie podciśnienia do czujnika zatkania filtra... dziiiwne. Zalepię to gumą do żucia jak jakąś używaną znajdę.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
etam, zrobię sobie nową membranę z torby na zakupy z carrefoura i będzie all right.
hehe – wyrwało też z obudowy filtra pow wyprowadzenie podciśnienia do czujnika zatkania filtra... dziiiwne. Zalepię to gumą do żucia jak jakąś używaną znajdę.
hehehe nightcomer masz dostęp do tanich materiałów, może serwis otworzysz?
- Od: 10 cze 2004, 16:10
- Posty: 235
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 GE FS sedan
proszę bardzo, moja oferta to
4.99 zł za roboczogodzinę plus części gratis
chyba końkurencja właśnie wymięka
4.99 zł za roboczogodzinę plus części gratis
chyba końkurencja właśnie wymięka
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
zestaw naprawczy i po sprawie
peknięcie membrany powoduje zmianę cisnienia gazu i zamarźnięcie parownika. Przeważnie zalewa silnik i da się jechac tylko na wysokich obrotach. Jestem przekonany że rozerwanie membrany nastapiło w wyniku strzału.
Ile przejechała ta membrana.
Może już była za sztywna na mróz.
peknięcie membrany powoduje zmianę cisnienia gazu i zamarźnięcie parownika. Przeważnie zalewa silnik i da się jechac tylko na wysokich obrotach. Jestem przekonany że rozerwanie membrany nastapiło w wyniku strzału.
Ile przejechała ta membrana.
Może już była za sztywna na mróz.
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Zestaw już jedzie z włoch.
Memb przejechała jakieś 30kkm, przy uruchamianiu na mrozie wytrzymuje zwykle 40kkm, ale ta jakaś słaba była.
niedawno mnie zabolało jak musiałem na orlenie 230 zostawić...
Memb przejechała jakieś 30kkm, przy uruchamianiu na mrozie wytrzymuje zwykle 40kkm, ale ta jakaś słaba była.
niedawno mnie zabolało jak musiałem na orlenie 230 zostawić...
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości