Strona 1 z 1

Brak możliwości regulacji

PostNapisane: 9 maja 2008, 07:55
przez stachugawel
Witam
Mam mazdę z 1987r. z silnikiem 2,0 8V z gaźnikiem od pewnego czasu nie umiem wyregulować mazdy na wężu-registerze, nie reaguje mogę skręcić do maksa i wykręcić całą śrubę i nic. Dałem już drugi parownik z innego samochodu ale dalej to samo. Mam instalację I generacji. Dzięki za pomoc

PostNapisane: 9 maja 2008, 10:22
przez MarekS
nie rozumiem.Jak wkręcisz na maxa śrubę to możesz normalnie jechać?Czy chodzi o regulację wolnych obrotów?
Napisz co chcesz uzyskać kręcąc śrubą.

PostNapisane: 10 maja 2008, 21:48
przez stachugawel
Jak wkręcę śrubę na wężu to nie ma żadnej reakcji nie ważne czy będzie cała wkręcona czy prawie cała wykręcona

PostNapisane: 10 maja 2008, 21:51
przez stachugawel
Da się normalnie jechać tylko obroty są 800-900

PostNapisane: 11 maja 2008, 10:29
przez M@ster
witam. sprawdź filtr powietrza, mozliwe że masz zabity filtr a najlepiej go wymień jeśli dawno nie wymieniałeś.

PostNapisane: 13 maja 2008, 22:35
przez stachugawel
Witam
Filtr powietrza mam nowy, drugi parownik i dalej nic dzisiaj jak wracałem to obrotów nie ma wcale Jestem bezradny Proszę o radę

PostNapisane: 14 maja 2008, 12:07
przez MadziaForever
powiem krótko :]

BLOS

i twoje życie się zmieni.

PostNapisane: 14 maja 2008, 21:32
przez stachugawel
Ten BLOS da się zamontować do samochodu z gaźnikiem? i ile taka przyjemność może kosztować i najważniejsze czy pomoże

PostNapisane: 19 cze 2008, 13:25
przez damian626
a wogole reduktor(parownik) w jakim masz stanie jezeli jest stary to membrany sa sztywne i nie pracuja prawidlowo i nie dac ci nic krecenie srubami ;) ;)