Zagazowalem swoją KL'kę

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Pepey » 17 wrz 2004, 11:51

Smirnoff hee jezdzi z przepisowymi predkosciami? :D <cfaniak> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2004, 19:22
Posty: 362
Skąd: Wrocław/Międzybórz
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'

Postprzez xXx » 18 wrz 2004, 07:45

XXX 2100 za II generacje to duzo ale dla zwyklego silnika rzedowego... jesli chodzi o silniki V6 to cena jest OK!


Wytłumacz mi proszę, jaką to ma różnicę skoro LPG podawane jest i tak przez przepustnicę i dwa cylindry więcej i tak tu nic nie zmieniają, a może chodzi Ci o to że 4 dodatkowe kabelki wychodzące z emulatora do odcięcia tych dwóch dodatkowych cylindrów podnoszą cenę instalacji o jakieś 300-400 PLN ??!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pepey » 18 wrz 2004, 09:08

nie, chodzi mi o wiekszy miedzy innymi o duzo wiekszy mikser :>

zreszta nie bedziemy sie o to klocic bo i tak nie ma sensu... bo jak wiadomo za zaklady i zakladziki... zreszta sam wiesz od czego zalezy funkjonowanie instalki.. od wykonania wiec jesli ma sie pewnosc ze u tego bedzie ok i wolisz dac 200-300 zeta wiecej i miec spokoj to ok. tylko przytoczylem swoj przypadek gdzie placilem mniej i tez nie narzekam i wszystkim polecam moj warsztat :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2004, 19:22
Posty: 362
Skąd: Wrocław/Międzybórz
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'

Postprzez Nightdream » 18 wrz 2004, 22:34

Ale rozgorzala dyskusja...a ja tylko chcialem sie pochwalic, ze autko fajnie mi jezdzi na gazie :) Mam nadzieje, ze po pierwszym przegladzie, po 1000km, tez bedzie tak fajnie :)
Pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez xXx » 19 wrz 2004, 16:45

Nightdream, jak jest dobrze teraz to będzie dobrze i potem.


nie, chodzi mi o wiekszy miedzy innymi o duzo wiekszy mikser :>


Mam nadzieję, że to żart hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pepey » 19 wrz 2004, 16:52

Mam nadzieję, że to żart


<yes>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2004, 19:22
Posty: 362
Skąd: Wrocław/Międzybórz
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'

Postprzez Nightdream » 30 wrz 2004, 17:14

No...jestem juz po pierwszym przegladzie :) Wszystko zaje...fajnie <jupi> Pojechalem oczywiscie do Bydgoszczy, bo nabralem juz do nich zaufania. Wzialem ze soba nowy filterek powietrza i w deszczowy dzisiejszy dzionek wyruszylem moja KLystyną. Sam proces regulacji trwal moze z 10-15 minut. Poustawiali mi wszystko tak, jak byc powinno, obroty juz mam ok, nic mi nie przygasa, nic nie faluje :) Wszystko jest ok. Zrobili tez nieco bogatsza mieszanke, coby bylo wiecej mocy ;) Jak pisalem swoj topic, to autko spalilo mi oklo 13,5 literka. Ostatnio jezdzilem dosc spokojnie, tj do 120 i po zatankowaniu wyszlo mi 10,8/ 100km. Dzis po regulacji, na 220 przejechanych kilometrów, autko spalilo mi 25 literków gazu, co daje jakies 11,4l/100km. Jechalem wprawdzie spokojnie, bo padalo, ale momentami dochodzilo do 140km/h. Jestem zadowolony <jupi>
KLystyna mnie nie zawiodla hahaha
Pozdrawiam wszystkich, a Smirnoffowi jeszcze raz wielkie dzieki <prosze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez panstasio » 1 paź 2004, 14:27

gratulacje i milego dlugiego uzytkowania
co do dyskusji musisz si eniestety przyzwyczaic ze tu lyzeczka mieszajac w szklance wody wywolasz huragan ;P
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez nightcomer » 4 paź 2004, 12:45

No to jak już jest po "regulacji" to przewietrz swoją klystynkę i zobacz jak się jedzie na gazie gdy na szafie jest 2 na przedzie :D
a jak juz to zobaczysz to zaraz wrzuć na luz i zobacz jak schodzą obroty <lol>

Co do zużycia:
– dla mnie jedyny sposób żeby zejść poniżej 12 l to... opuszczenie wawy;
– jedyny sposób żeby przekroczyć 13 l to... opuszczenie polski hahaha 18 l przy full load i 160 – 180 na banie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Nightdream » 4 paź 2004, 19:26

nightcomer napisał(a):No to jak już jest po "regulacji" to przewietrz swoją klystynkę i zobacz jak się jedzie na gazie gdy na szafie jest 2 na przedzie
a jak juz to zobaczysz to zaraz wrzuć na luz i zobacz jak schodzą obroty

Widzisz Nigcomer....juz to sprawdzilem i powiem szczerze, ze po 220 na blacie i wrzuceniu na looz nic specjalnego sie nie stalo :) Auto nadal rowno pracowalao, obroty spadaly jak gdyby nigdy nic, czyli normalnie, wszystko bylo w porzadku. Widocznie nie na darmo jechalem taki kawal na zalozenie gazu :)
Pozdrawiam
ps. A wlasciwie co Twoim zdaniem powinno byc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez Smirnoff » 5 paź 2004, 00:13

Heh, no to muszę przyznać, ze niezły macie styl jazdy – przy 220kph wrzucać looz.... :D <jelen>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez nightcomer » 5 paź 2004, 04:38

Nightdream napisał(a):po 220 na blacie i wrzuceniu na looz nic specjalnego sie nie stalo :) Auto nadal rowno pracowalao, obroty spadaly jak gdyby nigdy nic

eee copara mi opadła, bo 2 na przedzie zapinam na gazie ledwo i po dłuższym okresie karencji. natomiast wrzucanie na luz przy tym wskazaniu należy do moich uluboinych rozrywek. obr spadają szybciej niż na zupie, zatrzymują sie na ok 5s na 900 i wracają na 700.

mam za[demon]strować na spocie ?
Ostatnio edytowano 5 paź 2004, 04:52 przez nightcomer, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez nightcomer » 5 paź 2004, 04:51

Smirnoff napisał(a):niezły macie styl
SM, to tylko zabawa, wciśnij sprzęgło jak masz 22 i zobacz jak działaja prawa fizyki – kiedyś w mojej podstawówce wiejskiej nauczyciel coś mówił o czwartej potędze – nie kłamał chyba!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Nightdream » 5 paź 2004, 07:15

A dodam jeszcze, ze na looz wrzucilem jadac z mechanikiem, chwile po regulacji, bo chcial sprawdzic czy wszystko w porzadku na laptopie, który mial gdzies tam podpiety.... pod lambde chyba. Tak wiec u mnie obroty nie opadaja tak jak u Ciebie, Nightcomer :) Nie wiem czemu, ale widocznie w mojej podstawowce nie znali 4 potegi ;) A tak serio, jesli i u innych tak jest, to czy mozliwe, ze u mnie jest cos nie tak? Obym nie szukal dziury w calym ;)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez Nightdream » 2 lis 2004, 09:22

Dziura jednak sie znalazla....Nighcomer miales racje. Dzis to sam odczulem na wlasnej skorze. Zwracam honor, chociaz do tej pory bylo jak napisalem wczesniej.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez nightcomer » 2 lis 2004, 21:40

Dobrze że nie huknęło przynajmniej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez luca » 2 lis 2004, 22:44

Nightcomer, szczerze mnie to zaciekawiło, czy mógłbyś rozwinąć myśl a propos 4 potęgi? A propos dlaczego obroty mają spadać szybciej przy prędkości 200kph? Czyżby chodziło o przepływ powietrza przez dolot?
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez nightcomer » 3 lis 2004, 22:37

luca napisał(a):Nightcomer, szczerze mnie to zaciekawiło, czy mógłbyś rozwinąć myśl a propos 4 potęgi?
OK, po kolei...
proponowałem zabawę we wrzucanie na luz przy 200 lub więcej. Mazda wtedy zwalnia tak jakby był wciśnięty hamulec. To właśnie efekt działania siły oporu powietrza, która jest proporcjonalna do 4 potęgi prędkości. A dlaczego o tym piszę w tym wątku? Ponieważ identycznie przyrasta ciśnienie na krawędzi dolotu powietrza.
dlaczego obroty mają spadać szybciej przy prędkości 200kph?
teraz chyba wiadomo?... u mnie na gazie obroty spadają szybciej niż na benzynie, bo w tym stanie przejściowym jest niewłaściwa dynamika ciśnienia w dolocie. Reduktor jest sterowany podciśnieniem i w takiej sytuacji otrzymuje informację – nie ma podciśnienia, więc silnik nie pracuje. Gaz zostaje odcięty.

Ale do czasu hihi. W przeciwieństwie do chyba wszystkich instalacji mieszalnikowych opisywanych na forum, moja nie dopuszcza do zatrzymania się silnika. A wlot mam nieprzerobiony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez luca » 3 lis 2004, 23:22

Tego prawidła o 4 potędze nie znałem. Hmm osobiście bym stawiał na liniowy przyrost, ale skoro jest wykładniczy, to niech będzie.

Jeśli chodzi o moją instalację, to ma ona zadławiony dolot i sam jestem ciekaw, co by się wydarzyło po wrzuceniu na looz przy tak dużej prędkości. Niestety stan polskich dróg pesymistycznie nastraja mnie do tego typu eksperymentów...
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez nightcomer » 4 lis 2004, 00:21

luca napisał(a):Niestety stan polskich dróg pesymistycznie nastraja mnie do tego typu eksperymentów...
kawałek drogi może i by się od biedy znalazł, ale stan umysłu innych użytkowników tej drogi nigdy nie jest znany. Ja sie bawiłem przy małym ruchu nocą w helmutowie. Ale przy np 160 spróbuj na siódemce za nofym dforem. Jak zejdzie stabilnie do 900 a po paru sekundach do 700 to <spoko>
qna ile czasu i wysiłku mnie kosztowało, żeby temat przerobić...

w tej sprawie jest dla mnie jedna zagadka:
PCU wg moich wiadomości w takiej sytuacji odcina wtrysk rosołu do momentu zejścia poniżej 1200. więc dlaczego na gazie wskazówka obrotomierza leci w dół jak kamień a na zupie tylko opada...

Co do v^4 – gdzieś da się chyba znaleźć jeszcze ten wzór...

Heh, znalazłem podstawowy wzór – nie czwarta a trzecia potęga a w wyniku nie siła oporu a moc potrzebna do utrzymania stałej prędkości ruchu. Do tego dochodzi moc potrzebna na pokonanie lokalnych anomalii w rozkładzie ciśnień wywołanych ruchem pojazdu. Pewnie w dużym przybliżeniu wyjdzie jednak ta czwarta potęga.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG