Witam,
Posiadam od niedawna autko mazda 626 z silnikiem 2.0 v16 136 KM FS z 99r i mam zamontowaną instalację gaz 2 generacja Bigo s4. Pali mi w tej chwili nawet w trasie 11-12 gazu. Chyba troche za dużo. Trochę też jaby mułowaty był, już mój Golf 3 z silnikiem 1.6 AEE z 96r idzie lepiej.
Przymierzam sie do wymiany filtra powietrza, świec i przewodów. Ale tak mnie korci czy i potem nie zmienić na sekwencję Wiem że to spory koszt i teraz pytanie czy opłacalny
Jakie wogóle powinno być spalanie w takim modelu madzi
Proszę o opinie. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję
Instalacja 2 Generacji Bingo s4 ile powinien palić ??
Strona 1 z 1
ktoś kiedyś opisywał taką operacje na forum i był zadowolonywaldik napisał(a): Ale tak mnie korci czy i potem nie zmienić na sekwencję Wiem że to spory koszt i teraz pytanie czy opłacalny
przy 2giej generacji takich rzeczy trzeba pilnowaćwaldik napisał(a):świec i przewodów.
a, z całą pewnością nie powinienwaldik napisał(a):już mój Golf 3 z silnikiem 1.6 AEE z 96r idzie lepiej.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
waldik napisał(a):mazda 626 z silnikiem 2.0 v16 136 KM FS z 99r i mam zamontowaną instalację gaz 2 generacja Bigo s4
Według mnie dla bez problemowej jazdy powinna być sekwencja.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
waldik napisał(a):Przymierzam sie do wymiany filtra powietrza, świec i przewodów.
I to jest podstawa zeby auto na gazie jezdzilo.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
- Od: 27 sty 2008, 03:13
- Posty: 105
- Skąd: Nowa Sól
- Auto: 323F,MPV
No wieć tak wymieniłem świece na platynowe NGK, filtr powietrza, kable są OK więc nie ruszałem. Samochód palił jak pali, po trasie 11-12l/100km. I jak na 136KM to nadal mułowaty, wydaje mi się że jak się przyciśnie, to powinno się czuć lekkie wciśnięcie w siedzenie, a i owszen na 1 biegu może i tak jest jak ruszę z kopyta, ale potem to se tak idzie jakby chcial a nie mógł. Zdaża mi się że gaśnie przy hamowaniu do 0. Wiem że to uroki II generacji instalacji gazowej. Ale tak się zastanawiam czy to dobra praktyka że mam zasłonięty zupełnie wlot powietrza (jakś samoróba, zaślepka gumowa wciśnięta w dolor powietrza). Czy tak powinno być. Do tego jak przełącze na benzynie, to jakoś tak nie ma różnicy w mocy auta. Nie wiem czy nie zdjąć tej zaślepki na dolocie powietrza i sprawdzić jak idzie na benzynie. Czy to wogóle poprawnie aby zupełnie zasłonić dolot powietrza. Staram się znaleś przyczynę mułowatości auta Niby potem idzie ladnie 140-150 bez problemu, więcej trasa mi się skończyła, ale jakoś nie czuć przyśpieszenia.
Przy okazji zapytam, czy mazdy tak mają że jak się w nich jedzie to tak buj autem lekko? Niby amory są OK
Przy okazji zapytam, czy mazdy tak mają że jak się w nich jedzie to tak buj autem lekko? Niby amory są OK
- Od: 28 sty 2008, 11:32
- Posty: 13
- Skąd: Nasielsk
- Auto: Mazda 626 GF/GW 2.0, v16, 99r
Zaślepkę wywal – ja tak zrobiłem i różnicy na gorzej nie ma. W ogóle to chyba szkodzi – na zdrowy rozsądek to jakby mi usta tak zapchać to też bym się nie działał jak trzeba:). Trzeba się jednak nauczyć nie wyrzucać na luz przy dużych prędkościach, tylko dojeżdżać z wbitym biegiem.
U mnie na benzynie idzie tak samo jak na gazie (II generacja) podobno dlatego, że w dolot wsadzona jest zwężka, przez którą i na benzynie auto nie jeździ już jak powinno fabrycznie. Co do spalania to u mnie :trasa 8,2 – 8,5, miasto – nie przekracza 10,5.
Spróbuj przede wszystkim wymienić filtry powietrza i gazowy i sprawdź przepustnicę – lubi się zabrudzić.
U mnie na benzynie idzie tak samo jak na gazie (II generacja) podobno dlatego, że w dolot wsadzona jest zwężka, przez którą i na benzynie auto nie jeździ już jak powinno fabrycznie. Co do spalania to u mnie :trasa 8,2 – 8,5, miasto – nie przekracza 10,5.
Spróbuj przede wszystkim wymienić filtry powietrza i gazowy i sprawdź przepustnicę – lubi się zabrudzić.
- Od: 26 sie 2007, 17:47
- Posty: 10
- Skąd: Ryki
- Auto: 626 Gf 2.0
No właśnie jedyne co mi pozostało jeszcze zrobić to wymienić filtr gazu, sprawdzić parownik czy nie wymaga regenaracji i przeczyszczenia i przepustnice którą mam sam zamiar wyczyścić. Jednak może się okazać że po tym zabiegu będzie wymagane ustawienie TPS i jak narazie nikt nie powiedział jak to zrobić w silnikach FS (jest juz o tym wątek w innej sekcji dla Aut Mazda 626. Czekam więc aż ktoś sięzlituje i wyjawi tajemnice jak to ustawić.
- Od: 28 sty 2008, 11:32
- Posty: 13
- Skąd: Nasielsk
- Auto: Mazda 626 GF/GW 2.0, v16, 99r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości