Strona 1 z 1

Wyłącznik pompy paliwa

PostNapisane: 25 paź 2007, 14:19
przez dcc69
Przeglądam na Allegro WYŁĄCZNIKi POMPY PALIWA .
I tu moje pytanie.
Czy do Mazdy mojej będzie to dobre rozwiązanie?
Za duzo paliwa w zbiorniku nie mam zawsze okolo 5-10 l.A raczej blizej 5l.
Czy taki zestaw jak tu : http://www.allegro.pl/item257469106_mas ... et_zl.html
Bedzie dobry?
Czy wogóle do Mazdy jest mozliwośc podłączenia takiego odcięcia?
Pozdrawiam.

PostNapisane: 25 paź 2007, 20:58
przez radost
dcc69 napisał(a):Czy wogóle do Mazdy jest mozliwośc podłączenia takiego odcięcia?

Tak

dcc69 napisał(a):Czy do Mazdy mojej będzie to dobre rozwiązanie?

Nie :]
Paliwko które dzięki pompie krąży sobie do wtrysków i z powrotem konserwuje wtryski (chyba smaruje i studzi). Bez pracy pompki wtryski mogą paść wcześniej.

PostNapisane: 26 paź 2007, 08:50
przez dcc69
Czyli sprawdziły się opowieści kolegów ktorym nie dawałem wiary ze mają rację.
Ale jak 3 osoby mówia tak to coś w tym jest.
W sumie oszszczędze pompe a strace wtryski.
Ciekawe dlaczeo nikt na Allegro tego nie napisał. :D
Dziękuje za podpowiedź.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 26 paź 2007, 09:09
przez sołtys
Zamiast wydawać 20zł a wyłącznik dolej za tą kwotę paliwa. Tak wogóle to dolanie do połowy baku to chyba nie jest duży koszt a potem tylko dolewasz to co wypalisz.

PostNapisane: 26 paź 2007, 15:45
przez Grzyby
radost napisał(a):Paliwko które dzięki pompie krąży sobie do wtrysków i z powrotem konserwuje wtryski (chyba smaruje i studzi). Bez pracy pompki wtryski mogą paść wcześniej.

Że niby jak to konserwuje? W trakcie jazdy na LPG ?
Jak nie pracują? Co ma smarować/konserwować? Końcówki wtryskiwaczy?
W jaki sposób?

Niech mi to ktoś wytłumaczy bo przy moim aktualnym stanie wiedzy na temat pracy silnika na LPG uważam to za jakąś kosmiczną bzdurę.

PostNapisane: 26 paź 2007, 16:53
przez radost
Pompa cały czas przepompowuję paliwo przez listwe, dalej przelewem do baku. Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika. To nie są moje farmazony, słyszałem to od paru osób, gazowników też.

PostNapisane: 26 paź 2007, 21:59
przez sołtys
radost napisał(a):Pompa cały czas przepompowuję paliwo przez listwe, dalej przelewem do baku. Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika. To nie są moje farmazony, słyszałem to od paru osób, gazowników też.


Dokładnie tak jest, paliwo przepływa przez listwę i dociera do końcówek powodując ich chłodzenie, jedyna różnica to taka że wtryski sie nie otwierają ale aż do końcówki mają zimne paliwo.

PostNapisane: 26 paź 2007, 22:21
przez Grzyby
Panowie – to co napisaliście to ja wiem i jest to oczywiste.
Tylko niech ktoś powie mi jaki to ma wpływ na końcówki wtryskiwaczy?
Grzyby napisał(a):Co ma smarować/konserwować?

Skoro końcówka nie pracuje to najnormalniej osadza się na niej syf podczas pracy silnika/spalania mieszanki – i nic tutaj przecież nie daje ich "chłodzenie".

PostNapisane: 29 paź 2007, 10:04
przez piotrek2
Witam chodzi o to, że paliwo chłodząć wtryskiwacze zapobiega przed zapieczeniem. Miałem wcześniej reno 19 i tam jakiś gazownik <killer> zamiast odciąć wtrysk(jednopunkt) odcioł pompe paliwa a wtryskiwacz chodził na sucho no i były problemy z odpalaniem. A wracając do tematu to nie wiem po co zakładać taki wyłącznik przecierz jak sam. nie ma LPG to pompa pracuje cały czas

PostNapisane: 29 paź 2007, 10:22
przez sołtys
piotrek2 napisał(a):A wracając do tematu to nie wiem po co zakładać taki wyłącznik przecierz jak sam. nie ma LPG to pompa pracuje cały czas


Tak tylko w tym kraju są debile którzy jak mają lpg to w baku z benzyną mają 2-3l paliwa pompa pracując chłodzi sie paliwem, jeżeli tego paliwa ma 2-3 litry to jest go w stanie nagrzać do sporej temperatury poczym sama sie przegrzewa i siada. Jeżdząc bez LPg taka sytuacja nie występuje z prostego powodu że nikt nie jeżdzi na stację i tankuje po 1-2l, a jeżeli już trafi sie taki jegomość to mimo że nie ma lpg ma zazwyczaj problemy z pompą.

PostNapisane: 29 paź 2007, 21:09
przez Grzyby
sołtys napisał(a):jeżeli już trafi sie taki jegomość to

braknie mu paliwa :)


piotrek2 napisał(a):paliwo chłodząć wtryskiwacze zapobiega przed zapieczeniem

niezbyt mnie to przekonuje ale nich wam będzie :P

PostNapisane: 29 paź 2007, 22:29
przez radost
Grzyby napisał(a):nich wam będzie

:D

PostNapisane: 30 paź 2007, 07:03
przez piotrek2
Wszystko można wmówić hahaha

PostNapisane: 30 paź 2007, 13:59
przez Grzyby
radost napisał(a):Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika

jak pisałem wcześniej wcale mnie to co piszecie nie przekonuje, ale bynajmniej nie interesuje mnie zakładanie wyłącznika no bo po co?
Od kilku lat auto śmiga mi na gazie i nie mam żadnych problemów – to po co psuć :P

A spytałem o wyjaśnienia z czystej ciekawości :)


piotrek2 napisał(a):Wszystko można wmówić

Ale nie we wszystko uwierzyć :D

PostNapisane: 21 lis 2007, 17:16
przez k3b
No no każdy dostał taką kniszke do instalacji i nikt nawet jej nie raczył przeczytać. A tak pozatym to trzeba wypalać paliwo co 3 miesiace przeważnie I II generacja bo bezyna traci właściwości smarownicze i pompy sie z tego powodu zacierają. W sekwęcji nie ma z tym problemu bo zawsze sie 3-5km pojedzie na PB.