Wyłącznik pompy paliwa

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez dcc69 » 25 paź 2007, 14:19

Przeglądam na Allegro WYŁĄCZNIKi POMPY PALIWA .
I tu moje pytanie.
Czy do Mazdy mojej będzie to dobre rozwiązanie?
Za duzo paliwa w zbiorniku nie mam zawsze okolo 5-10 l.A raczej blizej 5l.
Czy taki zestaw jak tu : http://www.allegro.pl/item257469106_mas ... et_zl.html
Bedzie dobry?
Czy wogóle do Mazdy jest mozliwośc podłączenia takiego odcięcia?
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez radost » 25 paź 2007, 20:58

dcc69 napisał(a):Czy wogóle do Mazdy jest mozliwośc podłączenia takiego odcięcia?

Tak

dcc69 napisał(a):Czy do Mazdy mojej będzie to dobre rozwiązanie?

Nie :]
Paliwko które dzięki pompie krąży sobie do wtrysków i z powrotem konserwuje wtryski (chyba smaruje i studzi). Bez pracy pompki wtryski mogą paść wcześniej.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez dcc69 » 26 paź 2007, 08:50

Czyli sprawdziły się opowieści kolegów ktorym nie dawałem wiary ze mają rację.
Ale jak 3 osoby mówia tak to coś w tym jest.
W sumie oszszczędze pompe a strace wtryski.
Ciekawe dlaczeo nikt na Allegro tego nie napisał. :D
Dziękuje za podpowiedź.
Pozdrawiam.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez sołtys » 26 paź 2007, 09:09

Zamiast wydawać 20zł a wyłącznik dolej za tą kwotę paliwa. Tak wogóle to dolanie do połowy baku to chyba nie jest duży koszt a potem tylko dolewasz to co wypalisz.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Grzyby » 26 paź 2007, 15:45

radost napisał(a):Paliwko które dzięki pompie krąży sobie do wtrysków i z powrotem konserwuje wtryski (chyba smaruje i studzi). Bez pracy pompki wtryski mogą paść wcześniej.

Że niby jak to konserwuje? W trakcie jazdy na LPG ?
Jak nie pracują? Co ma smarować/konserwować? Końcówki wtryskiwaczy?
W jaki sposób?

Niech mi to ktoś wytłumaczy bo przy moim aktualnym stanie wiedzy na temat pracy silnika na LPG uważam to za jakąś kosmiczną bzdurę.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radost » 26 paź 2007, 16:53

Pompa cały czas przepompowuję paliwo przez listwe, dalej przelewem do baku. Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika. To nie są moje farmazony, słyszałem to od paru osób, gazowników też.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez sołtys » 26 paź 2007, 21:59

radost napisał(a):Pompa cały czas przepompowuję paliwo przez listwe, dalej przelewem do baku. Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika. To nie są moje farmazony, słyszałem to od paru osób, gazowników też.


Dokładnie tak jest, paliwo przepływa przez listwę i dociera do końcówek powodując ich chłodzenie, jedyna różnica to taka że wtryski sie nie otwierają ale aż do końcówki mają zimne paliwo.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Grzyby » 26 paź 2007, 22:21

Panowie – to co napisaliście to ja wiem i jest to oczywiste.
Tylko niech ktoś powie mi jaki to ma wpływ na końcówki wtryskiwaczy?
Grzyby napisał(a):Co ma smarować/konserwować?

Skoro końcówka nie pracuje to najnormalniej osadza się na niej syf podczas pracy silnika/spalania mieszanki – i nic tutaj przecież nie daje ich "chłodzenie".
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piotrek2 » 29 paź 2007, 10:04

Witam chodzi o to, że paliwo chłodząć wtryskiwacze zapobiega przed zapieczeniem. Miałem wcześniej reno 19 i tam jakiś gazownik <killer> zamiast odciąć wtrysk(jednopunkt) odcioł pompe paliwa a wtryskiwacz chodził na sucho no i były problemy z odpalaniem. A wracając do tematu to nie wiem po co zakładać taki wyłącznik przecierz jak sam. nie ma LPG to pompa pracuje cały czas
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez sołtys » 29 paź 2007, 10:22

piotrek2 napisał(a):A wracając do tematu to nie wiem po co zakładać taki wyłącznik przecierz jak sam. nie ma LPG to pompa pracuje cały czas


Tak tylko w tym kraju są debile którzy jak mają lpg to w baku z benzyną mają 2-3l paliwa pompa pracując chłodzi sie paliwem, jeżeli tego paliwa ma 2-3 litry to jest go w stanie nagrzać do sporej temperatury poczym sama sie przegrzewa i siada. Jeżdząc bez LPg taka sytuacja nie występuje z prostego powodu że nikt nie jeżdzi na stację i tankuje po 1-2l, a jeżeli już trafi sie taki jegomość to mimo że nie ma lpg ma zazwyczaj problemy z pompą.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Grzyby » 29 paź 2007, 21:09

sołtys napisał(a):jeżeli już trafi sie taki jegomość to

braknie mu paliwa :)


piotrek2 napisał(a):paliwo chłodząć wtryskiwacze zapobiega przed zapieczeniem

niezbyt mnie to przekonuje ale nich wam będzie :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radost » 29 paź 2007, 22:29

Grzyby napisał(a):nich wam będzie

:D
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez piotrek2 » 30 paź 2007, 07:03

Wszystko można wmówić hahaha
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Grzyby » 30 paź 2007, 13:59

radost napisał(a):Kumasz Grzby? Jak nie to polecam założenie wyłącznika

jak pisałem wcześniej wcale mnie to co piszecie nie przekonuje, ale bynajmniej nie interesuje mnie zakładanie wyłącznika no bo po co?
Od kilku lat auto śmiga mi na gazie i nie mam żadnych problemów – to po co psuć :P

A spytałem o wyjaśnienia z czystej ciekawości :)


piotrek2 napisał(a):Wszystko można wmówić

Ale nie we wszystko uwierzyć :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez k3b » 21 lis 2007, 17:16

No no każdy dostał taką kniszke do instalacji i nikt nawet jej nie raczył przeczytać. A tak pozatym to trzeba wypalać paliwo co 3 miesiace przeważnie I II generacja bo bezyna traci właściwości smarownicze i pompy sie z tego powodu zacierają. W sekwęcji nie ma z tym problemu bo zawsze sie 3-5km pojedzie na PB.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG