Strona 1 z 1

Potrzebna pomoc przy montażu blosa

PostNapisane: 27 maja 2007, 20:20
przez jacekxedos
Jak w tytule potrzebuje pomocy przy założeniu LPG do Xedosa
ma to być z założenia całkowicie instalacja bez elektroniki tylko nie zbędne składniki i blos.
1/centralka
2/butla
3/reduktor-jaki?
4/blos
5/emulator sondy-?-czy potrzebny/jaki
6/emulator wtryskiwaczy-?czy potrzebny/jaki
Z zawodu jestem lakiernikiem samochodowym i znam się na mechanice (zamontuje sam) co do prac związanych z podłączeniem całej elektryki LPG to kogoś znajdę kto mi pomoże.
Wpisywałem w ,,Szukaj,, coś o blosie ale nic konkretnego nie znalazłem .
Może jest na forum ktoś kto ma założonego blosa w silniku v6 i coś poradzi albo zna warsztat w woj.Lubuskim gdzieś w rej. Zielonej Góry

PostNapisane: 25 sie 2007, 14:07
przez Grybson

PostNapisane: 25 sie 2007, 16:16
przez jacekxedos
jacekxedos napisał(a):A ja zamontowałem instalacje LPG z Blosem od zera i wygląda właśnie tak.
Obrazek
Obrazek
Tu wywaliłem oryginalny filtr i inne rury od powietrza
Obrazek
Stożek bezpośrednio do przepływki
Obrazek
ten typ parownika pasuje idealnie we wnękę po org. filtrze
Obrazek
do kolanka dorobiłem wyjście do odmy
Obrazek
podłączenie gazu z parownika do blosa to tylko 25cm rury
Obrazek
gotowe
ObrazekW
1/butla lpg -używana 150zł z homologacją
2/centralka stag 2W- 38zł
3/przekażnik-4zł
4/blos-305zł
5/stożek -45zł
6/parownik do 3.5l 250KM – 230zł
7/inne drobiazgi gumy węże itp-100zł
Jeszcze regulacja na analizatorze i po robocie .
Po wstępnym ustawieniu parownika i blosa na oko autko odpaliło bez problemu :D no i
śmiga jak rakieta.Montaż całości prosty jedynie dobranie gum redukcyjnych pomiędzy przepływką-blosem a przepustnicą zajmuje trochę czasu na szukaniu ich po szrociarzach .

Już dałem rade sam jak widać jest to najprostsza instalacja jaką można sobie założyć .Działa super od 4 Lipiec 2007 jakieś 2tyś.km nie prycha nie kicha zero problemów
A spalanie – benzyna 10l i LPG 11.5L
Wczoraj założyłem znajomemu blosa do Audi B4 2.6 V6 na plastikowym kolektorze !!!!! troche sie zdziwił jak na gazie wrzucając 3 bieg zamieszał kołami. Z zawodu jestem lakiernikiem samochodowym ale zaczyna mi sie robić kolejka do zakładania blosa teraz jakiś amerykaniec?? W razie czego służe radą jak by co ;) :D

PostNapisane: 26 sie 2007, 22:23
przez Grybson
w pierwszym linku wlasnie sa twoje zdjecia :)

PostNapisane: 3 paź 2007, 19:32
przez mackoGD
Witam!
zastanawiam sie caly czas co daje taki blos?? w mojej madzi (2.0 16v GD) podczas jazdy na gazie, mimo ze podobno na jakies 140 koni czuje najwyzej 100-105 po przelaczeniu na benz. praktycznie nic lepiej. kiedys zaqstanawialem sie ze ile typowy mikser odbiera mocy, zwezenie rury dolotowej z prawie 10cm do 4 nie moze dac nic dobrego.czy blos powoduje tylko zwiekszenie srednicy dolotu czy ma jeszcze jakies zadania?? i jak wplywa na zuzycie LPG??

PostNapisane: 3 paź 2007, 19:43
przez deejaybialy
jacekxedos skoro ci tak smiga to spoko ja wszedzie czytalem i mialem zamontowanego blos przed przeplywomierzem i tez dobrze dzialalo ale wiem ze u niektorych nie dzialal poprawnie przy takim montazu jak u Ciebie – tyle odemnie.

pozdrawiam

<b>edit</b> skarbnica wiedzy o blosie na tej podstawie ja montowalem do r4 blosa http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... light=blos

PostNapisane: 4 paź 2007, 17:59
przez MadziaForever
Jakiej firmy reduktor dałeś?
Pozdrawiam