Witam, mam MAZDE MX3 1.8 V6 z 95 roku i mam taki problem że gdy samochód jest na gazie co chwile wywala korek za przepływomierzem... on chyba służy do wyrównania ciśnienia, ale stego co wynika podcisnienie jest tak mocne że strzela jak szampan w sylwestra i samochód gaśnie. zdarza sie to podczas jazdy przy niskich obrotach. auto sie 2 sekundy dławi i buuum. po włożeniu działa ok... tylko od czego to? dzieje sie tak tylko na gazie na benzynie juz nie. apropo mam zwykły gas nie sekwen.
Prosze o porady od czego to albo co jest nie tak??
pozdrawiam
maciek
WYbuch w trakcie jazdy na gazie
Strona 1 z 1
Witam juz wiem co jest grane. musze wymienic cały rozrząd a do tego jak pisaliście kopółka, palec, przewody i świece a na koniec regulacja zapłonu. powiedzcie mi tylko czy mechanik nie chce ze mnie zedrzeć bo za nowy rozrząd chce 900 zl + 300 robocizna, a palec, kopółke, przewody i świece chce okolo 380 zl + 50 robocizna
mazda mx3 1.8 v6
- Od: 30 sie 2006, 15:52
- Posty: 16
- Skąd: żagań
Właśnie – dlaczego rozrząd? – czyżby przeskoczył od strzału? – znam takie przypadki – jeżeli tak, to najlepiej wymienić komplet rozrządu a nie sam pasek; to jednak ważna rzecz w silniku.
co do cen to łatwo sprawdzić – np.: http://moto.sklep.pl/ lub http://sklep.intercars.com.pl/ – jeżeli chodzi o robociznę to uważam że z wymianą rozrządu można się potargować
co do cen to łatwo sprawdzić – np.: http://moto.sklep.pl/ lub http://sklep.intercars.com.pl/ – jeżeli chodzi o robociznę to uważam że z wymianą rozrządu można się potargować
- Od: 29 wrz 2006, 20:54
- Posty: 21
- Skąd: Połczyn Zdrój
- Auto: MAZDA MX-6 2,5 V6
Dlaczego rozrządk?.... już mówie. po tym walnieciu nie było wiadomo od czego to jest i dlaczego samochóód stracił moc, okazalo się że przestawił sie zapłon, a mechanik rozebrał silniki i powiedział że cały rozrząd jest do wymiany bo jest juz wyrobiony czy jakoś tak. Poprzedni właściciel odwalił jakąs fuszerke. Dzwoniłem dzisiaj wieczorem i okazało sie że swiece i przsewody i cała elektryka jest ok.
mazda mx3 1.8 v6
- Od: 30 sie 2006, 15:52
- Posty: 16
- Skąd: żagań
Dla mnie dziwna sprawa Mam madzie na gazie III gen. (BRC) tak czy inaczej nie sekwencja ale z komputerkiem jest to 1.6 16v ale to nie wazne. Mialem takie same problemy i wymienilem swiece i przewody i do dzis jest ok (ani jednego booom), a wymiana miala miejsce 7miechow temu(?) Cos mi tu smierdzi z tym rozrzadem
Wedlug mnie przewody itp...tak jak chlopaki pisza
Pozdr.
Wedlug mnie przewody itp...tak jak chlopaki pisza
Pozdr.
- Od: 24 lut 2006, 13:59
- Posty: 62
- Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
- Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC
Rzadko spotykane ale możliwe – stosunkowo niedawno miałem taki przypadek – po wystrzale rozrząd przestawił się o 2 zęby – mimmo to silnik pracował (kochane benzynki ) choć brakowało mu mocy i nierówno pracował. po ustawieniu rozrządu wdszystko wróciło do normy.
A jeżeli mechanik ma jakieś wątpliwości co do elementów rozrządu – to nie ma się nad czym zastanawiać
A jeżeli mechanik ma jakieś wątpliwości co do elementów rozrządu – to nie ma się nad czym zastanawiać
- Od: 29 wrz 2006, 20:54
- Posty: 21
- Skąd: Połczyn Zdrój
- Auto: MAZDA MX-6 2,5 V6
Witka:0 Ja nie słyszałem o przestawieniu rozrządu po strzale anie oczywiście nie wykluczam czegos takiego. Mam od 3 lat LPG LOVATO LOV-EKO na emulatorku V6. Oczywiście nie jest to żaden wtrysk ale nigdy nie miałem żadnego problemu i ani 1go strzału a na gazie chodzi płynniej niż na benzynie:) Ustawiono go tak aby palił min 9L a max 12L i to wystarcza do osiągnięcia 210km/h jak chcę szybciej to musi byc beznynka. Po założeniu LPG wymieniłem świece i przewody oraz filtr powietrza i w plastikowym dolocie powietrza nad grillem wywierciłem 2 okrągłe dziutu od dołu aby nadmiar powietrza uciekał w komorę a wtedy nie gaśnie silnik na luzie ( choc nigdy na luzie nie jeżdżę)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !
- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
TOXIC napisał(a):w plastikowym dolocie powietrza nad grillem wywierciłem 2 okrągłe dziutu od dołu aby nadmiar powietrza uciekał w komorę a wtedy nie gaśnie silnik na luzie
takie chwyty trzeba robić jak ci gaziarze spier***lą montaż.
Nie ma mowy o takiej manianie w przypadku dobrze zmontowanej i wyregulowanej instalki!!!!
Paproki nie gazownicy
deak02 – obawiam się, że zrobienie rozrządu nic nie pomoże w twoim przypadku.
Skoro wcześniej co chwilę strzelał to na 150% bolało go coś od strony WN.
WYmień świece na nowe (niewielki koszt) nowy filtr powietrza, wyczyść kopółkę i palec (powinno obejść się bez wymiany).
Jak tylko po zmontowaniu będziesz miał choćby jeden strzał – wymień przewody WN.
Ja też stawiam na świece. Miałem podobny przypadek, gdy jeden jedyny raz zaufałem mechanikowi i poprosiłem go o zakup i wymianę świec przy okazji wymiany oleju. Wstawił mi świece o innej ciepłocie i zaczęło się... strzelanie (rozwaliło mi obudowę filtra), zużycie gazu skoczyło o 70%, a samochód wcale nie chciał ciągnąć.
Od tamtej pory znów sam kupuję świece...
Od tamtej pory znów sam kupuję świece...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości