Strona 1 z 1

strzeliło i brak mocy

PostNapisane: 7 sty 2007, 01:35
przez rafaolo
mazda 626 silnik 1.8 16V prota instalacja.strzeliło mi pod maską wczoraj i na początek nie chciał zapalić,następnie dziwnie kręcił i stracił moc.wkręca sie do 3 tysi a później ledwo ledwo.poratujcie co mogło sie stać :)

PostNapisane: 7 sty 2007, 10:51
przez Huano
Jak znam zycie to pewnie będzie zaraz:
Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.

A tak bardziej serio:
– czy nie slabo jezdzi tylko na Pb czy na LPG też (jeśli na Pb – pewnie problem z przepływomierzem), jeśli na obu paliwach – zobacz czy nie ma pęknięć na rurze doprowadzającej powietrze z puszki z filtrem powietrza do silinka (w nia wpięty jest gaz) – przedmuchy/lewe powietrze moga spowodowac takei objawy
– proste instalacje mają zabezpieczenie w postaci gumowej opaski przy "palniku" w rurze – może być teraz luzna, więc trzeba by ja wymienić
– ie wiem jakie inne zabezpieczenia masz w aucie – w ekstremalnych przypadkach mógł pęknąć nawet kolektor (nieczęste ale możliwe), puszka od filtr powietrza itd.

Tak czy siak – jedź do gazowników...

PostNapisane: 7 sty 2007, 16:39
przez Loczek
Huano napisał(a):Jak znam zycie to pewnie będzie zaraz:
Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.

Ja podejrzewam ze juz istnieje taki temat, wieec jak go odnajde do połącze.

PostNapisane: 7 sty 2007, 16:58
przez BratCukierka
pewnie przepływomierz został uszkodzony...
albo dostaje sie gdzies "lewe" powietrze...

PostNapisane: 7 sty 2007, 18:28
przez rafaolo
jutro jade sprawdzić,ale chociaż wiem gdzie szukać.dzięki
ps.Szukałem tematu i nie znalazłem :(

Brak płynnej jazdy na LPG

PostNapisane: 8 sty 2007, 10:19
przez micchhhal
problem polega na tym: przerywa na gazie, czesto strzela, po ciemku widac przebicia na przewodach wn. a na benzynie jest wszystko ok, nic nie przerywa, nie ma zadnych przebic. przewody nowe, kopułka nowa, swiece nowe. ktos mial takie problemy?

PostNapisane: 8 sty 2007, 10:22
przez sołtys
Kable do wymiany i tyle

Gaz potrzebuje wiekszego napięcia aby wyzwolić iskrę na świecy stąd przebicia na gazie bo napięcie większe

Wymień kable i świece ustaw instalke u gazowników i problem zniknie.

PostNapisane: 8 sty 2007, 10:25
przez organo
tak jest gaz ma wiekszą opornosc niz Pb ja jeszcze polecam zmiejszyc przerwe na swiecach :) wszystkim ostatnio to sugeruje :)

PostNapisane: 8 sty 2007, 11:18
przez slav
organo napisał(a): ja jeszcze polecam zmiejszyc przerwe na swiecach wszystkim ostatnio to sugeruje


przy I i II generacji przerwe na swiecach zalecaja zmienic na 0.8 mm ,
przewody juz same domagaja sie wymiany wiec nie czekaj i niekombinuj tylko wymieniaj,

przy SGi nie ma takiej potrzeby aby zmniejszac przerwe , wszystko ma byc tak samo jak orginalnie.

PostNapisane: 8 sty 2007, 15:07
przez M@ster
Ja tak mialem.wymienilem przewody WN i gra gitara.

PostNapisane: 8 sty 2007, 19:19
przez Loczek
Zamien stwierdzenie dziwna sprawa na jakies rozsadniejsze w tym temacie.

Jak ktos ma znalesc taki teamt jak ty zes zrobił taka nazwe echh

PostNapisane: 9 sty 2007, 12:59
przez newark
No to ja mam podobnie . Ostatnio tez mialem strzala tak ze mi rozerwalo puszke rezonansową (chyba tak sie nazywa puszka plastikowa za przepływomierzem) i pekła obudowa filtra powietrza.

Po wymianie owej puszki madzia na benzynie wogole nie odpala, zaraz gasnie i to pewnie wina uwalonego przepływomierza.Wtedy zauwazylem ze obudowa filtra jest peknieta.
Na gazie jestem w stanie odpalic ale mam obroty 3000 i tak sie trzymają , jeśli wciskam gaz to obroty minimalnie wzrastaja. Autem jestem w stanie przejechac ale na tych 3000 obrotow bo wciskanie gazu nic nie daje.
Obudowe i przepływomierz juz zamowilem ,tylko sie zastanawiam czy cos jeszcze moglo sie zepsuc?

PS. Instalacja gazowa II gen.

Chyba koledze chodzi o tego linka:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=wysokie

Przynajmniej u mnie podobne objawy.

PostNapisane: 9 sty 2007, 23:35
przez rafaolo
pękła obudowa filtra powietrza :( poskładałem na sztuke i jakoś śmiga,i czekam na nową obudowe :)
czy puszka filtra jest taka sama w 2.0 jak w 1.8 ?

PostNapisane: 30 sty 2007, 00:46
przez kowalski
taki strzał z pewnością uszkodził przepływomierz jeśli chodzi o stratę mocy i opinie ,że na
gazie chodzi dobrze to nie jestem pewien ja odczuwałem spadek mocy na pb i lpg.
jeśli chodzi o przep to w 1.8 jest taki sam jak w 2.0 B577

PostNapisane: 30 sty 2007, 21:48
przez Loczek
Rafaolo połączyłem twoj temat z tym tematem
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=30131
Bo tyczy sie podobnego problemu.
Nie chodzi o to by zakladac nowy temat, bo moze ktos juz mial taki problem i wtedy dopisujesz sie do istniejącego.
Taka jest istota forum :)

Jutro tu posprztam a teraz zostawiam zeby bylo jasne co sie stało

PostNapisane: 7 mar 2007, 00:51
przez Trivian
Hmm sluchajcie moze ktos mi pomoze. Wiem ze to niewlasciwe miejsce ale coz POMOCY! :(

Na gazie madzia dlawi sie przy wchodzeniu na obroty szczegolnie na dwojce zaczynajac z nie za niskich obrotow 1000-1500. A na paliwie tego nie ma :| Szarpiecie przypomina przejscie z gazu na benzinke podczas jazdy takie jedno sekundowe.

Czy to filterek gazu czy co? Instalacja to BRC IIIgen. z kompem. (nigdy nie mialem takiego problemu :| )

pozdr