Strona 1 z 2
Gasnący silnik, kotrolka Check Engine

Napisane:
30 maja 2004, 16:24
przez Jano
mam LPG , gas mam już 10 miechów, jade sobie normalnie a tu zapala się CHEC Engin pedał gazu jak naciskam to silnik wogle nie reaguje i samochod gaśnie, i nie można odpalić
(zawsze odpala z benzyny przewody na siece wymieniłem)
U gazowników byłem posprawdzali wszysko z gazm wpożontku, sprawdzali czy daje iskre i nie dawał ,Potem jakim cudem odpalił coś może z modułem czy cewka która przerywa.

Napisane:
30 maja 2004, 17:32
przez Jaksa
Przy takich dolegliwosciach stawiam na aparat ale.... przy instalce to wszystko może być.

Napisane:
30 maja 2004, 17:41
przez Jano
odpalić nie chce na benzynie(gas w porządku) tylko że iskry nie daje a raz daje gazownik mówił że to ceka która przerywa albo moduł.
Jak zgaśn to nie można odpalić(a w pewnym momencie cud i odpala)
teraz przed chwilo odpaliłem zhgasiłem i odpaliłem. Ale cześto jak to jade gaśnie i czekam na cud.

Napisane:
30 maja 2004, 17:52
przez zbyniu
witam
stawiam na moduł zapłonowy bo to co opisujesz to standartowe objawy przed śmiercią powód jest taki że końcówka mocy ulega przegrzaniu albo nawet odlutowaniu( tak było w moim przypadku) a po kilku dniach następuje całkowite uśmiercenie.
sprawdz w czasie jazdy bo przeważnie pada przy około 3500 obrotów a poniżej tego pułapu jeździ normalnie, jeżeli tak masz to na 100% ostatnie tchnienia modułu.
pozdrawiam ZBYSZEK

Napisane:
30 maja 2004, 18:56
przez polnik@studio
hmm ale rozumiem, że nie chce odpalać ale rozrusznik kręci ? Ja ostatnio miałem głupią sytuację, że rozrusznik zamarł, okazało się później że wystarczyło przeczyścić przewody i już jest gitt


Napisane:
30 maja 2004, 19:03
przez Jano
rozrusznik kręci i kręci ,elektryka wewnątrz samochodu działa,(przewody od świec wymieniłem też).on rużnie gaśnie niestety niemam obrotomierza ale raczej na nie wyskoich obratach no może na też 3500.
A moze to cela w akumalatorze poszła ale raczej nie bo kręci i kręci bez żadnych problemów ,ale zapalić nie chce.

Napisane:
30 maja 2004, 19:49
przez polnik@studio
hmm a może paliwa niepodaje, może pąpa padła (chociaż jak mówisz że iskry nie ma to raczej nie to)

Napisane:
30 maja 2004, 20:06
przez Dubus
Z mojego doświadczenia w eksploatacji mazdy stawiam na moduł – miałem dokładnie identyczne objawy przed śmiercią modułu.Najpierw przestał działać obrotomierz, ale wyczytałem że go nie masz, później przez około 1 m-c silnik gasł sobie znienacka w najprzeróżniejszych okolicznościach aż wreszcie nastąpił totalny pad.Tylko że moduły same z siebie nie padają, zawsze jest coś co powoduje niepoprawną pracę modułu, w moim przypadku była to cewka podająca kilkakrotnie wyższe napięcia niż przewidział producent


Napisane:
30 maja 2004, 20:48
przez Pietruch
Ja takze stawiam na modul.. mialem te same objawy i wkoncu padl calkiem..

Napisane:
30 maja 2004, 20:55
przez Jano
jeśli samochód odpali to chodzi i na benzynie i na gazie(ale zawsze jak padał to na gazie bo paliwo droge wiec pompa chodzi), można u elektronika sprawdzić jakie napięce daje cewka ,
ile daliście za wymiane modułu i robocizne chociaż ja mam wersje proteget to nie wiem czy tak łatwo dostane moduł i za jako cene

Napisane:
30 maja 2004, 20:59
przez marek
U mnie przy podobnych objawach też był moduł.

Napisane:
31 maja 2004, 14:39
przez Dubus
Mi elektronik "przeszczepił" moduł i cewkę z BMW, koszt wraz z robocizną 250 zł, a sam moduł do mojego silnika (to 1.6 16v z 323f) oryginalny kosztuje 350 zł zamiennik koreański ok. 160 zł

Napisane:
16 cze 2004, 12:32
przez Jano
już miesiąc czasu mi się [tiiit] raz przejade 400 km i wyszystko wporządku a raz 10 km i pada. oodałem do elektryka jak mi siadł to szedł od przewodów do modułu wstawił swuj moduł samochód zapalił potem wstawoił muj stary i też odpalił to może coś się z kompem [tiiit]. Teyay mayde mam w Lomzy. Gdyie najbliej jest elekryk ktrz ma spryeĐ ebz sie podlaczyc do kompa cz w Bilzm stkou w serwisie.

Napisane:
16 cze 2004, 13:37
przez dizzi
ja stawiam na 90% cewka miałem zbliżone objawy . za przetestowanie zapłaciłem 20 zł a za nowa cewke (nówka nie uzywana ) 180zł

Napisane:
16 cze 2004, 19:36
przez Jano
gdzie przetestowac cewke u elektronika czy w serwisie

Napisane:
17 cze 2004, 12:19
przez Jerry
Każdy mechanik Ci ją przetestuje wsadzająć do innego auta.....albo wsadzająć inna cewke do Twojego

Napisane:
19 cze 2004, 18:21
przez wigett
Miałem to samo – na bank moduł – usterka prosta do naprawy lecz kosztowna:(

Napisane:
26 cze 2004, 15:41
przez Jano
elekrtryk wsadził swój moduł i terz nie chciał zapalić (lecz potem zapalił na jego i na moim) powiedział że to komputer albo przewody. Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego może ktoś mi to przetłumaczy na angielski bo będe teraz w stanach to kupie go tam taniej i będzie orginalny może ktoś wie ile to kosztuje w Polsce bo jest sobota a serwis zamknięty.

Napisane:
26 cze 2004, 19:18
przez Jaksa
Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego
A po wykasowaniu kompa jak? A w BG jest takowy? Długi lub TCO poszukajcie w mądrych książkach bo jakoś sobie nie przypominam o takim czujniku ( co prawda to chyba ameryka tak? ) Pozdrawiam!

Napisane:
27 cze 2004, 08:20
przez Jano
kompa nie dało się wykasować, komputer jest to amerykaniec