Gasnący silnik, kotrolka Check Engine

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Jano » 30 maja 2004, 16:24

mam LPG , gas mam już 10 miechów, jade sobie normalnie a tu zapala się CHEC Engin pedał gazu jak naciskam to silnik wogle nie reaguje i samochod gaśnie, i nie można odpalić
(zawsze odpala z benzyny przewody na siece wymieniłem)
U gazowników byłem posprawdzali wszysko z gazm wpożontku, sprawdzali czy daje iskre i nie dawał ,Potem jakim cudem odpalił coś może z modułem czy cewka która przerywa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jaksa » 30 maja 2004, 17:32

Przy takich dolegliwosciach stawiam na aparat ale.... przy instalce to wszystko może być.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jano » 30 maja 2004, 17:41

odpalić nie chce na benzynie(gas w porządku) tylko że iskry nie daje a raz daje gazownik mówił że to ceka która przerywa albo moduł.
Jak zgaśn to nie można odpalić(a w pewnym momencie cud i odpala)
teraz przed chwilo odpaliłem zhgasiłem i odpaliłem. Ale cześto jak to jade gaśnie i czekam na cud.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez zbyniu » 30 maja 2004, 17:52

witam

stawiam na moduł zapłonowy bo to co opisujesz to standartowe objawy przed śmiercią powód jest taki że końcówka mocy ulega przegrzaniu albo nawet odlutowaniu( tak było w moim przypadku) a po kilku dniach następuje całkowite uśmiercenie.
sprawdz w czasie jazdy bo przeważnie pada przy około 3500 obrotów a poniżej tego pułapu jeździ normalnie, jeżeli tak masz to na 100% ostatnie tchnienia modułu.

pozdrawiam ZBYSZEK
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez polnik@studio » 30 maja 2004, 18:56

hmm ale rozumiem, że nie chce odpalać ale rozrusznik kręci ? Ja ostatnio miałem głupią sytuację, że rozrusznik zamarł, okazało się później że wystarczyło przeczyścić przewody i już jest gitt :)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Jano » 30 maja 2004, 19:03

rozrusznik kręci i kręci ,elektryka wewnątrz samochodu działa,(przewody od świec wymieniłem też).on rużnie gaśnie niestety niemam obrotomierza ale raczej na nie wyskoich obratach no może na też 3500.
A moze to cela w akumalatorze poszła ale raczej nie bo kręci i kręci bez żadnych problemów ,ale zapalić nie chce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez polnik@studio » 30 maja 2004, 19:49

hmm a może paliwa niepodaje, może pąpa padła (chociaż jak mówisz że iskry nie ma to raczej nie to)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Dubus » 30 maja 2004, 20:06

Z mojego doświadczenia w eksploatacji mazdy stawiam na moduł – miałem dokładnie identyczne objawy przed śmiercią modułu.Najpierw przestał działać obrotomierz, ale wyczytałem że go nie masz, później przez około 1 m-c silnik gasł sobie znienacka w najprzeróżniejszych okolicznościach aż wreszcie nastąpił totalny pad.Tylko że moduły same z siebie nie padają, zawsze jest coś co powoduje niepoprawną pracę modułu, w moim przypadku była to cewka podająca kilkakrotnie wyższe napięcia niż przewidział producent ;)
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 21:04
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Bergen op Zoom
Auto: 626 GE 1.8i '95

Postprzez Pietruch » 30 maja 2004, 20:48

Ja takze stawiam na modul.. mialem te same objawy i wkoncu padl calkiem..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 12:32
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 F BA 1.5 96r.

Postprzez Jano » 30 maja 2004, 20:55

jeśli samochód odpali to chodzi i na benzynie i na gazie(ale zawsze jak padał to na gazie bo paliwo droge wiec pompa chodzi), można u elektronika sprawdzić jakie napięce daje cewka ,
ile daliście za wymiane modułu i robocizne chociaż ja mam wersje proteget to nie wiem czy tak łatwo dostane moduł i za jako cene
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez marek » 30 maja 2004, 20:59

U mnie przy podobnych objawach też był moduł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Dubus » 31 maja 2004, 14:39

Mi elektronik "przeszczepił" moduł i cewkę z BMW, koszt wraz z robocizną 250 zł, a sam moduł do mojego silnika (to 1.6 16v z 323f) oryginalny kosztuje 350 zł zamiennik koreański ok. 160 zł
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 21:04
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Bergen op Zoom
Auto: 626 GE 1.8i '95

Postprzez Jano » 16 cze 2004, 12:32

już miesiąc czasu mi się [tiiit] raz przejade 400 km i wyszystko wporządku a raz 10 km i pada. oodałem do elektryka jak mi siadł to szedł od przewodów do modułu wstawił swuj moduł samochód zapalił potem wstawoił muj stary i też odpalił to może coś się z kompem [tiiit]. Teyay mayde mam w Lomzy. Gdyie najbliej jest elekryk ktrz ma spryeĐ ebz sie podlaczyc do kompa cz w Bilzm stkou w serwisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez dizzi » 16 cze 2004, 13:37

ja stawiam na 90% cewka miałem zbliżone objawy . za przetestowanie zapłaciłem 20 zł a za nowa cewke (nówka nie uzywana ) 180zł
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Jano » 16 cze 2004, 19:36

gdzie przetestowac cewke u elektronika czy w serwisie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jerry » 17 cze 2004, 12:19

Każdy mechanik Ci ją przetestuje wsadzająć do innego auta.....albo wsadzająć inna cewke do Twojego
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez wigett » 19 cze 2004, 18:21

Miałem to samo – na bank moduł – usterka prosta do naprawy lecz kosztowna:(
MaZdA rUlEs
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 cze 2004, 22:26
Posty: 22
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991

Postprzez Jano » 26 cze 2004, 15:41

elekrtryk wsadził swój moduł i terz nie chciał zapalić (lecz potem zapalił na jego i na moim) powiedział że to komputer albo przewody. Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego może ktoś mi to przetłumaczy na angielski bo będe teraz w stanach to kupie go tam taniej i będzie orginalny może ktoś wie ile to kosztuje w Polsce bo jest sobota a serwis zamknięty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jaksa » 26 cze 2004, 19:18

Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego
A po wykasowaniu kompa jak? A w BG jest takowy? Długi lub TCO poszukajcie w mądrych książkach bo jakoś sobie nie przypominam o takim czujniku ( co prawda to chyba ameryka tak? ) Pozdrawiam!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jano » 27 cze 2004, 08:20

kompa nie dało się wykasować, komputer jest to amerykaniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG