Skaczące obroty po wystrzale na LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Briareos » 13 lip 2006, 23:59

tomek7612 napisał(a):pytałem i sonda nie ma nic wspólnego akurat z ta usterka

<killer> Weź zmień mechanika...

Ja nie twierdzę że to wina wyłącznie sondy, ale to chyba oczywiste że jak sterownik silnika nie jest w stanie dynamicznie dobierać składu mieszanki to będą kulki.
Zrobisz jak uważasz, twoje autko. Ja się rzucam bo widzę jak ludzie kastrują z osprzętu całkiem sprawne samochody, "bo przecież na gazie chodzi bez tego", a potem mowią że samochód/marka do pupy i że naprawy drogie :|
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez tomek7612 » 14 lip 2006, 19:07

sonde wymieniłem,i bez zmian a auto odstawiłem dzisiaj już do 4 mechanika wiec czały czas ich zmieniam,co zdziałaja ? to się okażę , ale ja juz wątpię we wszystkich każdy mówi jedź tam i tam on jest dobry i kończy się to tak <płacze> hej dam znać co z tego wyniknie poraz czwarty,pozdrawiam
w życiu piękne są tylko chwile.....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 16:56
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Auto: mazda 323f 1.6 16V 1991r

Postprzez tomek7612 » 15 lip 2006, 21:55

hahaha nareszcie autko chodzi jak nalezy, okazało sie że mam kolege w pracy ktory pracował w serwisie mazdy pare lat i podjal sie naprawy i co błahostka -uszczelka miedzy przepustnica a kolektorem była wywiana po wybuchu, czytalem na jednym z forum ze tak moze sie stac wiec pojeździłem po sklepach za taka uszczelka ale nigdzie nie mogłem jej dostac nawet na zamówienie i polecono mi abym kupił tam itam taki materiał na uszczelke i sobie ja wycioł wiec tak zrobiłem i wycialem ja tak by pasowala dziury które tam były wycialem ale nie miałem wzoru bo tamta szlak trafił i uwazałem ze jest ok. a co sie okazało ze ta uszczelka nie ma być wszedzie wycięta trzeba wiedzieć ktore dziury maja byc zaslepione i wtedy brał lewe powietrze i dlatego tak skakały obroty i nie było niskich obrotów ale ten kolega załatwił taką orginalną uszczelke od znajomych i jest ok. A ja jeździłem po kilku mechanikach i ciągle mnie naciagali to kup to to kup to wiec tak robiłem przecież to sa fachowcy a to badziewie prawda koszt całkowity to przepływka 250 zł silnik krokowy 80zł komputer 74zł mechanicy w sumie290zł to razem 700zł wszystkie czesci uzywane kupione przez allegro a na szrocie to by mnie wyniosło za czesci 1200zł jeździłem i pytałem -jebani zdziercy a jak bym trafił od razu do tego kolegi ale nie wiedziałem to zamknal bym sie w 350zł ,pisze szczególowo aby pomócd takim pechowcom jak ja ,wszystkim którzy brali udział w tym forum bardzo dziekuję .Moderator Grzyby dzieki za udział ale sadze że jestes za ostry ciągle sie czepiasz ze zle wpisany temat ludzie maja problem to szukaja gdzie sie da ja tez wszedlem na strone mazdy i dopiero sie ucze a odrazu w innym temacie dałes temat do kosza wkurzylem sie ale spoko jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam.na ta czesc wypije piwo chyba nie jedno psssss Tyskie Hej <jupi>
w życiu piękne są tylko chwile.....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 16:56
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Auto: mazda 323f 1.6 16V 1991r

Postprzez tomek7612 » 15 lip 2006, 22:02

aha chciałem dodac ze paru mechaników rozbierało ta przepustnice i o tej uszczelce widocznie nie wiedzieli nawet jeden pracował jakiś czas w mazdzie <glupek2> to tak na marginesie <lol> hej
w życiu piękne są tylko chwile.....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 16:56
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Auto: mazda 323f 1.6 16V 1991r

Postprzez Briareos » 16 lip 2006, 12:12

Briareos napisał(a):A jak wymieniałeś zawór powietrza wolnych obrotów (ten "krokowy" niby) to uszczelki zostały nowe założone?

<czytaj> Nauczka na przyszłość – pożałowałeś 15zł na nową uszczelkę i straciłeś kilkaset na "naprawy". O takie sprawy należy pytać w ASO, to wbrew pozorom są tanie rzeczy.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez tomek7612 » 16 lip 2006, 22:31

nie pozałowałem uszczelki tylko nigdzie nie mieli a jak pytałem zeby kupic na zamówienie to powiedzieli ze nie da rady wiec starałem sie dorobic bo tak mi poradzono w sklepie a kolega załatwił po znajomości ,tyle kasy wydałem a przecież nie żałowałem na te czesci wiec uszczelke bym kupił które kazano mi kupić a tak na przyszłość co to jest ASO,
hej
w życiu piękne są tylko chwile.....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 16:56
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Auto: mazda 323f 1.6 16V 1991r

Postprzez tomek7612 » 16 lip 2006, 22:40

tomek7612 napisał(a):wycialem ja tak by pasowala dziury które tam były wycialem ale nie miałem wzoru bo tamta szlak trafił i uwazałem ze jest ok. a co sie okazało ze ta uszczelka nie ma być wszedzie wycięta trzeba wiedzieć ktore dziury maja byc zaslepione i wtedy brał lewe powietrze i dlatego tak skakały obroty


wiec jeszcze raz powtarzam NIE ŻAŁOWAŁEM na uszczelkę tylko nie mogłem jej nigdzie dostać nawet na zamówienie a mechaniocy to rozbieral,i nawet jeden ja wyrzucił i dał to na silikonie bo uważał że bedzie lepiej,wiec jak oni sie nie znaja to ja tym bardziej, hej
w życiu piękne są tylko chwile.....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 16:56
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Auto: mazda 323f 1.6 16V 1991r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG