Strona 1 z 2

Kabel zczytujący obroty do sterownika Gazu

PostNapisane: 17 sty 2006, 21:50
przez sołtys
Do wtajewniczionych. Jeden z kabli od sterownika gazu zczytuje obroty silnika a dokładnie impulsy z cewki, pytanie gdzie go macie wpiętego w instalację elektryczną auta. Bo u mnie obeznie przymocowany jest on do kabla wysokiego napiecia 4-tego cylinda. :] wydaje mi się to conajmniej nie fachowe. Jedno przebicie na kablu i mogę mieć po sterowniku. Wiec pytanie gdzie faktycznie macie go wpiętego. (kolor kabla i kostka jeżli można)

PostNapisane: 17 sty 2006, 22:16
przez TRIBUTE
Do cewki zapłonowej pod minus <jupi>

PostNapisane: 17 sty 2006, 22:20
przez sołtys
TRIBUTE napisał(a):Do cewki zapłonowej pod minus jupi


a gdzie jest cewka zapłonowa?? bo zdaje sie wbudowana w aparacie wiec powiedzcie prosze który kabel z kostki dochodzącej do aparatu to minus.

PostNapisane: 22 sty 2006, 12:32
przez sołtys
no i co panowie nikt nie jest w stanie mi powiedzieć który przewód od aparatu to minus cewki panowie help.

PostNapisane: 22 sty 2006, 14:18
przez TRIBUTE
Obrazek

Tu masz skopiowane podłonczenie przewodów cewki z programu Autodata.
Na cewce powinien być zaznaczony minus. <jupi>

PostNapisane: 23 sty 2006, 07:52
przez sołtys
Panowie wszystko fajnie jak jest cewka zewnętrzna i 5 kabli na kopułkce w GE cewka jest w środku aparatu wiec nie wiadomo który kabel to – bo na zewnątrz cewki nie ma jest ona wewnątrz aparatu.

TRIBUTE dzięki za chęci ale nie zdaje się nie rozumiemy się. Doskonale wiem jak wygląda cewka i jak się pod nia podpiac tylko sęk w tym ze jeżeli jest ona wbudowana w aparat to trzeba znac kolor kabelka wychodzącego z aparatu aby wiedziec gdzie sie podpiac.

PostNapisane: 23 sty 2006, 10:46
przez TRIBUTE
Z programu Autodata wynika że jest taka cewka w twojej Maździe i nie znalazłem innego schematu podłączenia . :(
Najlepiej jak sprawdzisz probówką które to wyjście z aparatu jest minusem. <jupi>

PostNapisane: 23 sty 2006, 11:19
przez sołtys
TRIBUTE napisał(a):Z programu Autodata wynika że jest taka cewka w twojej Maździe i nie znalazłem innego schematu podłączenia . smutny
Najlepiej jak sprawdzisz probówką które to wyjście z aparatu jest minusem.


w tym sęk zę gdyby była taka cewka jak pokazuje autodata to był by i kabel wysokiegonapięcia od niej do kopółki. A kable WN są tylko 4 wniosek cewka siedzi w aparacie. Zresztą gaziarze też do tego dojść nie mogli skoro nawinęli kabel od instalacji gazowej na kabel WN

a co do próbówki do aparatu idą 2 koski razem 9 przewodów i na części z nich jest masa i bądz tu mądry. Ale mam już swoje podejżenia który to spróbuje to podpiąć jak się ociepli troszkę poprostu muszę rozebrać aparat to sobie znajde co chce tylko myślałem że obejdzie się bez tego i ktoś mi to powie no ale widocznie nikt nie wie albo nie chce pomóc.

PostNapisane: 23 sty 2006, 19:50
przez TRIBUTE
Sorry ja nie wiem jak jest w Maździe 626 musisz poczekać, może ktoś Ci odpisze. :)

PostNapisane: 26 sty 2006, 21:09
przez sołtys
Ok musiałem sam do tego dojść

kolor zielony w kostce na 5 pinów. Prowadzi do obrotomierza i przy okazji nadaje sie do podpięcia LPG

PostNapisane: 5 lut 2006, 14:59
przez TRIBUTE
Czy listwy wtryskiwaczy będą miały jednakowe ciśnienie gazu, jeżeli są nie jednakowe długości
podłączeń od miejsca rozdzielenia na każdą z listew.
Jestem ciekaw waszego zdania bo mam już mętlik w głowie. :(

PostNapisane: 5 lut 2006, 21:32
przez sołtys
będą miały bardzo podobne nie nie ma to wiekszego znaczenia jeżeli różnica to kilka centymetrów.

PostNapisane: 24 maja 2006, 23:02
przez TRIBUTE
Czy jest w Xedosie 6 2.0 czujnik obrotów wału .
Potrzebuję wpiąc się z kablem odczytujacym obroty silnika od instalacji gazowej . ;)

PostNapisane: 25 maja 2006, 05:59
przez sołtys
Wpinasz sie pod cewkę , czujnik pewnie jest ale położenia wału a nie obrotów. Jeżeli chodzi ci o podpięcie Sterownika LPG to pod – cewki. Obrotomierz też czyta oborty silnika z – cewki.

PostNapisane: 25 maja 2006, 07:34
przez Hazu
TRIBUTE napisał(a):Czy jest w Xedosie 6 2.0 czujnik obrotów wału .
Potrzebuję wpiąc się z kablem odczytujacym obroty silnika od instalacji gazowej

przecież tłumaczyłeś koledze
czyli sam jednak nie miasz o tym zielonego pojęcia co piszesz hahaha hahaha hahaha
Najlepiej jak sprawdzisz probówką które to wyjście z aparatu jest minusem. [/quote]
TRIBUTE napisał(a):Do cewki zapłonowej pod minus


[quote="TRIBUTE"]Z programu Autodata wynika że jest taka cewka w twojej Maździe i nie znalazłem innego schematu podłączenia .

Swoją drogą to przecież w Xsedosie zastosowano najprostsze rozwiązanie jakie mogło być identycznie jak w polonezie <lol> <lol> <lol> oby było tak niezawodne jak tam :D

PostNapisane: 25 maja 2006, 14:06
przez TRIBUTE
Emmarek :|

przecież tłumaczyłeś koledze
czyli sam jednak nie miasz o tym zielonego pojęcia co piszesz
Najlepiej jak sprawdzisz probówką które to wyjście z aparatu jest minusem.


Wiem co pisałem ale ja mam problem z obrotami które pokazuje program instalacji gazowej. :P
Twierdzą że zle odczytywane obroty mogą powodować szarpnięcia przy ruszaniu z miejsca.
Program pokazuje 500 obr na obrotomierzu 800 obr. Powiedzieli żebym się podpiąć pod czujnik wału tylko gdzie się on znajduje w Xedosie . :(
Proszę o podpowiedz .

PostNapisane: 25 maja 2006, 14:47
przez Hazu
Czujnik jest w aparacie zapłonowym.
Ale mnie się wydaje że u mnie jest coś podłączone pod cewką zapłonową jak sprawdzę to napiszę (jutro).

PostNapisane: 25 maja 2006, 14:57
przez TRIBUTE
Ja mam też podłączone pod cewkę .
Niby pod czujnik ma lepiej zczytywać obroty tak mi powiedzieli. ;)

PostNapisane: 25 maja 2006, 20:02
przez Hazu
Umnie podłączone jest do przewodów idących do dolnej wtyczki przy cewce zapłonowej.

PostNapisane: 26 maja 2006, 14:50
przez TRIBUTE
Czujnik jest w aparacie zapłonowym.

Czy w aparacie to przypatkiem nie czujnik położenia wału.