Problem z regulacją obrotów (929 HB LPG)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez majsterm » 4 kwi 2004, 22:38

Kiedyś nie było problemów silnik reagował na pokrecenie sróbką na parowniku i przy przepustnicy obroty sie ustawiały jak chciałem a tera przyma cały czas 1800 obr i nic nie reaguje na regulacje. Co mam zrobić??? na PB to w szystko w porządku nic sie nie dzieje. A tak wogule to coś mi szarpie przy przyspieszaniu na LPG.

Instalka na śróbe. bez ECU .!!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez Smirnoff » 4 kwi 2004, 23:36

Moze spróbuj regulacji obrotów jałowego przez pokręcenie nie tylko sruby na wężu z parownika, ale też w samym parowniku?? :D
Tam z reguły jest taka srubka odpowiadająca za wolne obroty. Bo śruba na wężu to regulujesh nie tylko wolne obroty, ale także zubażasz lub wzbogacasz mieszankę w całym zakresie obrotów. Co masz na mysli mówiąc, ze Ci szarpie na LPG? Przy jakich obrotach itp itd.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez xXx » 5 kwi 2004, 08:34

Majsterm, jak regulowałeś już śrubką od wolnych na parowniku i nic nie daje to może czas sprawdzić stan membran znajdujących się w parowniku. Ile km zrobiłeś już na nim ?? Co do ustawiania wolnych obrotów powiedz mi jeszcze jakiej formy parownik posiadasz, a ja powiem Ci coś na temat jego stanu. Na niktórych parownikach wystepują dwie!! śruby do regulacji wolnych(jedna jako pokrętło, a druga jako śruba).


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez majsterm » 5 kwi 2004, 20:50

Smirnoff ja regulowałem na parowniku a nie na weżu. tyle to wiem do czego są te śruby!!! :P Na tym parowniku jest przejechane ze 65k km. Jest to parownik firmy LOW-TECH. <jupi>
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez xXx » 5 kwi 2004, 21:06

Hymmmm, nie wiem co to LOW-TECH bo nigdy o takim wybalazku nie słyszałem, ale być może jest dobry. A może taka śmieszna rzecz, ale kiedy wymieniałęś filterek gazu w zaworze LPG ?? Może popristu Ci ją coś dusi, bo jest za mało LPG.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez majsterm » 5 kwi 2004, 21:12

filterek gazu wymieniałem jakieś 5k km. temu ale ona kopa na gazie ma tak powyzej 3k rpm. Dzisiaj zaczeło sie tak robić ze jak puszczam gaz to obroty spadają do 300 rpm(prawie ze gaśnie) a po chwili wchodzoą na 1500 rpm.
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez xXx » 5 kwi 2004, 21:16

A może ktoś Ci grzebał przy bypasie przepustnicy i sprawdź poziom płynu w ukłądzie chłodzenia.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez majsterm » 5 kwi 2004, 21:21

poziom płynu jest ok, a co do tego bypasa co to jest? jak ma być ustawione nie wiem o tym zawiele!!! jak sie to regulije, czym? :|
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez Waluś » 5 kwi 2004, 21:49

Spróbuj przyłożyć ręke do wlotu powietrza do filtra. Jeśli się podniosą obroty to proponuje zająć się parownikiem (membrany i tp) mi terz nie reagował na kręcenie śrubą od obrotów, jak zatkali mi filtr powietrza to było ok, ale parownik poszedł do kosza
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Smirnoff » 6 kwi 2004, 01:55

majsterm napisał(a):Smirnoff ja regulowałem na parowniku a nie na weżu. tyle to wiem do czego są te śruby!!! :P Na tym parowniku jest przejechane ze 65k km. Jest to parownik firmy LOW-TECH. <jupi>


Sorry, zwracam honor, mój błąd, niedoczytałem Twojego postu (jakoś przeoczyłem txt o srubie na parowniku).

Może parownik się kończy? W sumie 65000km to róznie może być. A jak ją skręcisz na maxa na parowniku , to tesh nie ma reakcji?? Jeśli nie ma, to membrany do roboty –> może i nie są dziurawe, ale tak już stwardniały, ze nie zapewniają poprawnej regulacji.

Pozdro i sorry jeszcze raz
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez panstasio » 6 kwi 2004, 10:55

majsterm mam podobna sytuacje co ty tyz mi obroty spadaja jak glupie jak odpuszczam pedal..............zdjalem troche doplyw so filtra powietrza coby nie walilo na niego i zdziebko mi sie poprawilo ale mam teraz zabawe za to jak gwaltownie chamuje.............
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez Koleś » 6 kwi 2004, 11:54

Mi tez czasem gwałtownie spadaja obroty na gazie ale jak ostatnio wyczysciłem przepustnice wszystko jakby reką odjoł czy hamuje gwałtownie czy puszczam pedał gazu jest oki
Tylko mi obroty skoczyły do prawie 1000 jak były na 750 ale to sie da przykrecic:–)
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez xXx » 6 kwi 2004, 20:13

Wszystko sprowadza się nadal do Bypassu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez makben » 6 kwi 2004, 20:23

Mnie tez szaleje autko na gazie. To chyba jakas wiosenna "grypa". Strzela jak skurw...n. Zaczęło się gdzieś tak od momentu wymiany filtra powietrza i jednego kabla WN – nieorginalny, dobrałem tylko długość, końcówka też nie jest zakończona "fajką" tylko normalna (kabel musi zrobić obrót o 180 stopni w bardzo ciasnym skręcie i haczy troszkę o antywybuch). Myślę, że to właśnie ten kabel WN jest przyczyną problemów, ale co Wy o tym sądzicie?
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Postprzez xXx » 6 kwi 2004, 20:56

Kup nowe przewody
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez HERCIK » 6 kwi 2004, 21:20

Proponuje rozebrac i przeczyscic parownik, a filtr powietrza kiedy miales wymieniany?
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez majsterm » 6 kwi 2004, 21:26

jak jest z tym baypsem????
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez xXx » 6 kwi 2004, 21:37

Jeżeli ktoś majstrował przy śrubie odbojnika przepustnicy i śrubie bypassu to ECU nie wykrywa wolnych obrotów i automatycznie nie steruje nimi. Nie wiem jak dokłądnie jest u Ciebi, ale powinno być tak samo jak u mnie. Jeżeli było coś tam kombinowane z tym co opisałem, to trzeba teraz ustawić to na nowo(czli ustawienie TPS-u od nowa)

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez majsterm » 6 kwi 2004, 21:41

nooo TPS to sam kreciłem bo nie miałem obrotów do 2500 ale ustawiłem pewnie żle ale obroty są płynnie na nie wchodzi na PB!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez makben » 6 kwi 2004, 21:59

Staram się kupić, ale jak na razie ni mom za co... :(
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG