CO robić??

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez MarcinNeocortex » 6 sty 2006, 15:50

Nastąpiły dwa wybuchy gazu spadek mocy i zgasł!! i niemoge go odpalić ani na benzynie ani na gazie.Mazda 323f 1991 r wielopunktowy wtrysk kolektor metalowy !!Wie ktos co jest grane???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2006, 15:47
Posty: 13
Auto: 323f

Postprzez MarcinNeocortex » 6 sty 2006, 16:30

no pomocy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2006, 15:47
Posty: 13
Auto: 323f

Postprzez stuk » 6 sty 2006, 16:42

Po wybuchu zapewne rozwaliło trochę dolot (trzeba sparwdzić szczelność, poskładać wsjo do kupy) i jest wielce prawdopodobne że uszkodziło Ci przepływomierz (wtedy na benzynie raczej nie pojeździsz, pewnie nawet nie zapalisz). Ale na gazie powinno iść (jak poskładasz dolot do kupy).
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez Orin » 6 sty 2006, 20:22

Jeżeli masz instalkę II gen, to w prosty sposób możesz uruchamiać silnik na gazie – najczęściej wystarczy podać napięcie do wszystkich elektrozaworów i po sprawie. Ew. można próbować oszukać komputer wstawiając rezystor zamiast przepływki, niestety nie znam szczegółów – wiem że komuś w BG się udało – poszukaj tematu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez MarcinNeocortex » 11 sty 2006, 19:36

to przepływomierz siadł <killer>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2006, 15:47
Posty: 13
Auto: 323f

Postprzez Grzyby » 12 sty 2006, 00:10

MarcinNeocortex napisał(a):to przepływomierz siadł


ale do pracy na LPG przepływka nie jest wykorzystywana, więc powinien palić na gazie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez stuk » 12 sty 2006, 10:02

Grzyby napisał(a):ale do pracy na LPG przepływka nie jest wykorzystywana, więc powinien palić na gazie

Ale odpal tu na gazie przy -13 stopniach...
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez Grzyby » 13 sty 2006, 02:19

stuk napisał(a):Ale odpal tu na gazie przy -13 stopniach...

Ja w zeszłym roku odpalałem do -20 na LPG.
Dwa razy był większy mróz i dyrdałem piechotką <lol> .
Tej zimy nie mam problemów :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tomekn01 » 16 mar 2006, 18:50

witam .miałem twn sam problem .wymień przepływomierz powietrza i wstaw antywybuch .to co koledzy opowiadają ze odpalisz na LPG czy benzynie to jedna wielka bzdura jezeli masz przepływomierz zblokowany i jest w pozycji zamkniętej .jeśli chcesz odpalić auto to musisz odchylić takie skrzydełko w przepływomierzu tak by dochodziło powietrze.Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 lut 2006, 19:08
Posty: 8
Skąd: Biłgoraj
Auto: mazda 323f 94r

Postprzez Koleś » 16 mar 2006, 20:00

No własnie ja to przerabiałem zeszłej zimy
1.Odkręc przepływomierz od obudowy filtra powietrza i sprawdz czy ta klapka wewnątrz działa – przesuwa sie do tyłu i własną siła powraca do pozycji zamkniętej jesłi tak to przepływka jest oki.

2.Jesli masz mikser to mozliwe ze zerwało z niego opaske gumową wiec musisz podreptać do serwisu gazowego po nową i załozyc. powinno pomóc.

3.sprawdz czy wszystkie przewody gumowe so podłaczone do przewodu gumowego co idzie od przepływomierza do przepustnicy mozliwe ze sie jeden zsunął z (nasadki) i dlatego niechce odpalić.

4. jesli niemasz zadnego antywybuchu to załóż go na obudowie filtra powietrza na garbie co dochodzi do mocowanie przepływki.
Jesli chodzi o instalacje gazu w mazdach to sie sprawuja dobrze.

5.Najważniejsze zeby kable i swiece były dobre wtedy małe ryzyko strzału.
Ja z uwagi na to ze mikser to dziadostwo wyrzuciłem go i przewód gumowy idący do przepustnicy nałożyłem bezpośrednio na przepływke i jak na razie bangla jak powinno i niemartwie sie ze jak sie dostanie lewe powietrze do miksera to mi strzeli.
jeli coś pominołem chłopaki dopiszcie mogło mi coś umknąć
bo jak zregenerować przepływke to pisał niebęde
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG