CO robić??
Strona 1 z 1
Nastąpiły dwa wybuchy gazu spadek mocy i zgasł!! i niemoge go odpalić ani na benzynie ani na gazie.Mazda 323f 1991 r wielopunktowy wtrysk kolektor metalowy Wie ktos co jest grane???
- Od: 6 sty 2006, 15:47
- Posty: 13
- Auto: 323f
Po wybuchu zapewne rozwaliło trochę dolot (trzeba sparwdzić szczelność, poskładać wsjo do kupy) i jest wielce prawdopodobne że uszkodziło Ci przepływomierz (wtedy na benzynie raczej nie pojeździsz, pewnie nawet nie zapalisz). Ale na gazie powinno iść (jak poskładasz dolot do kupy).
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Jeżeli masz instalkę II gen, to w prosty sposób możesz uruchamiać silnik na gazie – najczęściej wystarczy podać napięcie do wszystkich elektrozaworów i po sprawie. Ew. można próbować oszukać komputer wstawiając rezystor zamiast przepływki, niestety nie znam szczegółów – wiem że komuś w BG się udało – poszukaj tematu.
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
MarcinNeocortex napisał(a):to przepływomierz siadł
ale do pracy na LPG przepływka nie jest wykorzystywana, więc powinien palić na gazie.
Grzyby napisał(a):ale do pracy na LPG przepływka nie jest wykorzystywana, więc powinien palić na gazie
Ale odpal tu na gazie przy -13 stopniach...
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
stuk napisał(a):Ale odpal tu na gazie przy -13 stopniach...
Ja w zeszłym roku odpalałem do -20 na LPG.
Dwa razy był większy mróz i dyrdałem piechotką .
Tej zimy nie mam problemów
witam .miałem twn sam problem .wymień przepływomierz powietrza i wstaw antywybuch .to co koledzy opowiadają ze odpalisz na LPG czy benzynie to jedna wielka bzdura jezeli masz przepływomierz zblokowany i jest w pozycji zamkniętej .jeśli chcesz odpalić auto to musisz odchylić takie skrzydełko w przepływomierzu tak by dochodziło powietrze.Pozdrawiam
- Od: 8 lut 2006, 19:08
- Posty: 8
- Skąd: Biłgoraj
- Auto: mazda 323f 94r
No własnie ja to przerabiałem zeszłej zimy
1.Odkręc przepływomierz od obudowy filtra powietrza i sprawdz czy ta klapka wewnątrz działa – przesuwa sie do tyłu i własną siła powraca do pozycji zamkniętej jesłi tak to przepływka jest oki.
2.Jesli masz mikser to mozliwe ze zerwało z niego opaske gumową wiec musisz podreptać do serwisu gazowego po nową i załozyc. powinno pomóc.
3.sprawdz czy wszystkie przewody gumowe so podłaczone do przewodu gumowego co idzie od przepływomierza do przepustnicy mozliwe ze sie jeden zsunął z (nasadki) i dlatego niechce odpalić.
4. jesli niemasz zadnego antywybuchu to załóż go na obudowie filtra powietrza na garbie co dochodzi do mocowanie przepływki.
Jesli chodzi o instalacje gazu w mazdach to sie sprawuja dobrze.
5.Najważniejsze zeby kable i swiece były dobre wtedy małe ryzyko strzału.
Ja z uwagi na to ze mikser to dziadostwo wyrzuciłem go i przewód gumowy idący do przepustnicy nałożyłem bezpośrednio na przepływke i jak na razie bangla jak powinno i niemartwie sie ze jak sie dostanie lewe powietrze do miksera to mi strzeli.
jeli coś pominołem chłopaki dopiszcie mogło mi coś umknąć
bo jak zregenerować przepływke to pisał niebęde
1.Odkręc przepływomierz od obudowy filtra powietrza i sprawdz czy ta klapka wewnątrz działa – przesuwa sie do tyłu i własną siła powraca do pozycji zamkniętej jesłi tak to przepływka jest oki.
2.Jesli masz mikser to mozliwe ze zerwało z niego opaske gumową wiec musisz podreptać do serwisu gazowego po nową i załozyc. powinno pomóc.
3.sprawdz czy wszystkie przewody gumowe so podłaczone do przewodu gumowego co idzie od przepływomierza do przepustnicy mozliwe ze sie jeden zsunął z (nasadki) i dlatego niechce odpalić.
4. jesli niemasz zadnego antywybuchu to załóż go na obudowie filtra powietrza na garbie co dochodzi do mocowanie przepływki.
Jesli chodzi o instalacje gazu w mazdach to sie sprawuja dobrze.
5.Najważniejsze zeby kable i swiece były dobre wtedy małe ryzyko strzału.
Ja z uwagi na to ze mikser to dziadostwo wyrzuciłem go i przewód gumowy idący do przepustnicy nałożyłem bezpośrednio na przepływke i jak na razie bangla jak powinno i niemartwie sie ze jak sie dostanie lewe powietrze do miksera to mi strzeli.
jeli coś pominołem chłopaki dopiszcie mogło mi coś umknąć
bo jak zregenerować przepływke to pisał niebęde
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość