Strzelił gaz i nie mogę teraz odpalić

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez luki5051 » 16 gru 2005, 10:48

Czesc,mam mazda 323f 95 rocznik.Jezdze na gazie II generacji od kilku miesiecy.Do wczoraj bylo wszystko oki,kiedy to parkujac przy domu cos strzelilo w silniku.Od tej pory nie moge odpalic madzi ani na paliwie ani na gazie.Co sie stało??I jak to naprawic.Pomóżcie, prosze!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 cze 2005, 12:57
Posty: 27
Skąd: Gniezno
Auto: 323f BA 95`1500cm 88 KM+LPG

Postprzez max3101 » 16 gru 2005, 11:07

No niestety juz nie odpalisz napewno masz antywybuch to jest taka gumowa (szerokosci2-3 cm guma) na rurze dochdzacej do przeplywomierza spobuj ja spowrotem zalozyc miedzy klamry bo inaczej nie odpalisz.

To powinno dac rady chyba ze nie masz antywybuchu (raczej montuja jezeli dobry gaziarz byll) to moglo ci rozwalicz przeplywomierz ale spradz dopoki nie zalozysz antywybuchu (jak masz i spadl) to nie odpalisz
323F B6 BG 1.6 GLX 16v
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2005, 00:19
Posty: 17
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: 323F B6 BG 1.6 GLX 16v 1992r.

Postprzez MiKo » 16 gru 2005, 12:36

Po wybuchu w 2 gen u mnie padł rezonator i przepływomierz, standardowo :| – sprawdź to w pierwszej kolejności.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez Cukierek » 30 gru 2005, 23:03

być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie :( ale cóż mądry Polak po szkodzie :(
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Teser » 8 kwi 2006, 01:09

Ja miałem podobnie. Wczoraj na parkingu dogazowałem i ogromny wybuch. Wymieniłem rezonator. Antywybuch w porządku ale auto nadal nie chodzi. Czy teraz kolej na przepływomierz? Jak się można przed tym zabezpieczyć. Proszę pomórzcie chłopaki bo dopiero zaczynam przygodę z tym autkiem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2006, 19:21
Posty: 11
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91

Postprzez Gajnek » 8 kwi 2006, 09:10

Teser napisał(a):Ja miałem podobnie. Wczoraj na parkingu dogazowałem i ogromny wybuch. Wymieniłem rezonator. Antywybuch w porządku ale auto nadal nie chodzi. Czy teraz kolej na przepływomierz? Jak się można przed tym zabezpieczyć. Proszę pomórzcie chłopaki bo dopiero zaczynam przygodę z tym autkiem.


Na rozwalonej przepływce odpalisz autko wiec szukaj dalej, jak chcesz to pisz na priv i mozemy cos pogrzebac w niedziele
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2005, 21:00
Posty: 332
Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.

Postprzez Teser » 8 kwi 2006, 10:18

JUŻ DZIAAAAAŁAAAAA!


A jednak Przepływomierz. Stary po regeneracji jeszcze troszkę wytrzyma ale szukam pilnie nowego. Jeśli ktoś ma to proszę odezwijcie się. Powiedzcie mi teraz co zrobić żeby znów nie strzeliło? To był pierwszy raz ale bardzo dotkliwie zabolał mnie i nie chciałbym przeżyć TEGO jeszcze raz :) Świece sprawdzone, kable WN też. Co teraz?...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2006, 19:21
Posty: 11
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91

Postprzez kzh600 » 27 kwi 2006, 15:56

kolego mam pytango regenerowałes przepływke ?????gdzie to mozna zrobic?????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2006, 14:50
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG

Postprzez tomekrvf » 27 kwi 2006, 16:00

Cukierek napisał(a):być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie ale cóż mądry Polak po szkodzie

No proszę, coś w tym jest. Dlatego założyłem wtrysk gazu
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Grzyby » 27 kwi 2006, 16:13

kzh600 napisał(a):kolego mam pytango regenerowałes przepływke ?gdzie to mozna zrobic?

do GE nigdzie
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Marcin L » 28 kwi 2006, 10:06

tomekrvf napisał(a):
Cukierek napisał(a):być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie ale cóż mądry Polak po szkodzie

No proszę, coś w tym jest. Dlatego założyłem wtrysk gazu

ja też :) zero problemów :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Hazu » 28 kwi 2006, 10:14

Marcin L już sprzedałeś w dobre ręce <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG