Strzelił gaz i nie mogę teraz odpalić
Strona 1 z 1
Czesc,mam mazda 323f 95 rocznik.Jezdze na gazie II generacji od kilku miesiecy.Do wczoraj bylo wszystko oki,kiedy to parkujac przy domu cos strzelilo w silniku.Od tej pory nie moge odpalic madzi ani na paliwie ani na gazie.Co sie stało??I jak to naprawic.Pomóżcie, prosze!
- Od: 20 cze 2005, 12:57
- Posty: 27
- Skąd: Gniezno
- Auto: 323f BA 95`1500cm 88 KM+LPG
No niestety juz nie odpalisz napewno masz antywybuch to jest taka gumowa (szerokosci2-3 cm guma) na rurze dochdzacej do przeplywomierza spobuj ja spowrotem zalozyc miedzy klamry bo inaczej nie odpalisz.
To powinno dac rady chyba ze nie masz antywybuchu (raczej montuja jezeli dobry gaziarz byll) to moglo ci rozwalicz przeplywomierz ale spradz dopoki nie zalozysz antywybuchu (jak masz i spadl) to nie odpalisz
To powinno dac rady chyba ze nie masz antywybuchu (raczej montuja jezeli dobry gaziarz byll) to moglo ci rozwalicz przeplywomierz ale spradz dopoki nie zalozysz antywybuchu (jak masz i spadl) to nie odpalisz
323F B6 BG 1.6 GLX 16v
- Od: 24 wrz 2005, 00:19
- Posty: 17
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: 323F B6 BG 1.6 GLX 16v 1992r.
być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie
ale cóż mądry Polak po szkodzie 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Ja miałem podobnie. Wczoraj na parkingu dogazowałem i ogromny wybuch. Wymieniłem rezonator. Antywybuch w porządku ale auto nadal nie chodzi. Czy teraz kolej na przepływomierz? Jak się można przed tym zabezpieczyć. Proszę pomórzcie chłopaki bo dopiero zaczynam przygodę z tym autkiem.
- Od: 14 mar 2006, 19:21
- Posty: 11
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91
Teser napisał(a):Ja miałem podobnie. Wczoraj na parkingu dogazowałem i ogromny wybuch. Wymieniłem rezonator. Antywybuch w porządku ale auto nadal nie chodzi. Czy teraz kolej na przepływomierz? Jak się można przed tym zabezpieczyć. Proszę pomórzcie chłopaki bo dopiero zaczynam przygodę z tym autkiem.
Na rozwalonej przepływce odpalisz autko wiec szukaj dalej, jak chcesz to pisz na priv i mozemy cos pogrzebac w niedziele
- Od: 12 maja 2005, 21:00
- Posty: 332
- Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.
JUŻ DZIAAAAAŁAAAAA!
A jednak Przepływomierz. Stary po regeneracji jeszcze troszkę wytrzyma ale szukam pilnie nowego. Jeśli ktoś ma to proszę odezwijcie się. Powiedzcie mi teraz co zrobić żeby znów nie strzeliło? To był pierwszy raz ale bardzo dotkliwie zabolał mnie i nie chciałbym przeżyć TEGO jeszcze raz
Świece sprawdzone, kable WN też. Co teraz?...
A jednak Przepływomierz. Stary po regeneracji jeszcze troszkę wytrzyma ale szukam pilnie nowego. Jeśli ktoś ma to proszę odezwijcie się. Powiedzcie mi teraz co zrobić żeby znów nie strzeliło? To był pierwszy raz ale bardzo dotkliwie zabolał mnie i nie chciałbym przeżyć TEGO jeszcze raz
- Od: 14 mar 2006, 19:21
- Posty: 11
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91
Cukierek napisał(a):być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie ale cóż mądry Polak po szkodzie
No proszę, coś w tym jest. Dlatego założyłem wtrysk gazu
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):Cukierek napisał(a):być moze padł Ci przepływomierz mi padły 2 po "strzałach" w ciągu 2 miesięcy, gdybym miał SGI to by sie nie zdażyło gdyby doliczyc pieniądze wydane na przepływki do ceny instalacji II generacji to miałbym SGI w tej cenie ale cóż mądry Polak po szkodzie
No proszę, coś w tym jest. Dlatego założyłem wtrysk gazu
ja też
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości