Strzelił gaz:(

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Piotrek » 3 lut 2006, 15:39

Mieszanka za uboga...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 21:00
Posty: 959
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez Bartek1986 » 3 lut 2006, 17:34

Grzyby napisał(a):Bartek1986 to raczej nie butla, ja obstawiam tłumik :]

Właśnie tłumik jest zrobiony :) I nie slychac tego na wyzszych biegach i na luzie.. sam niewiem :P i odgłos dochodzi z bagaznika bo posadzilem kolege z tylu i probowalem a on sluchal :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez sołtys » 3 lut 2006, 18:00

Bartek1986 napisał(a):z bagaznika ( chyba z butli


poczuł byś od razu nosem, i syczało by zawsze niezależnie od obrotów.
Co do strzelania to masz za ubogo
co do syczenia to tłumik.

Taka jest moja teoria. <lol>
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez stuk » 3 lut 2006, 18:40

Bartek1986 napisał(a):Właśnie tłumik jest zrobiony I nie slychac tego na wyzszych biegach i na luzie..

Coś musi wpadać w wibrcje, może ten nowy tłumik jest źle zawieszony? Sprobuj nasluchiwać jadąc z tyłu z otwartymi oknami, wychyl głowe i wsłuchaj się czy to nie z zewnątrz dochodzi.
A jak jednak z bagażnika, to może jakaś jego zawartość wpada w wibracje. Niskie biegi + wysokie obroty zawsze powodują wieksze drgania.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez smazio » 6 lut 2006, 14:00

Mam swiece NGK i tak samo kable. Swiece wymieniałem z rok temu a kable kilka teg temu. Sprawdzałem stan swiec przy wymianie kabli i są w b. dobrym stanie. Też miałem wybuch (mazda 323F 91.r) i pękła mi jakaś puszka za przepływomierzem w stronę silnika). Nie zadziałał antywybuch i 100 (i tak fartem) w plecy.
Początkujący
 
Od: 6 lut 2006, 12:46
Posty: 11
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323F 1.5 96r

Postprzez Grzyby » 6 lut 2006, 15:09

smazio napisał(a):pękła mi jakaś puszka za przepływomierzem w stronę silnika

pewnie tłumik szmerów/rezonator.
Wywal to bo na LPG stwarza problemy (strzały) :]

A w ogóle to wydaje mi się, że sporo osób myśli że jak założy dobre świece i kable WN to nie będą mieć problemów z LPG.
Ludzie! Nic bardziej błędnego!
Jest jeszcze kilka innych elementów o które trzeba dbać, że nie wspomnę o właściwej regulacji instalki.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez stuk » 6 lut 2006, 15:21

Tak z innej beczki – gdzie powinien być mikser – przed przepustnica czy za? U mnie jest przed, czyli ...przepływka, rura, mikser, przepustnica... – dobrze to?
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez Grzyby » 6 lut 2006, 15:46

stuk napisał(a):dobrze to?

nie wiem czy dobrze, ale mam tak samo :]
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tomekn01 » 16 mar 2006, 00:27

witam .zanim wymienisz obudowe filtra to lepiej zamontój sobie anytywybuch.Miałeś farta wielkiego jak przepływomierz jest nietknięty.mój nr gg 4395656-jak bys potrzebował pomocy to wal z grubej rury jak hydraulik :P .Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 lut 2006, 19:08
Posty: 8
Skąd: Biłgoraj
Auto: mazda 323f 94r

Postprzez tomekn01 » 16 mar 2006, 00:34

zamontuj antywybuch-koniecznie a unikniesz ponownego problemu bo przepływomierz powietrza troszke kosztuje .Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 lut 2006, 19:08
Posty: 8
Skąd: Biłgoraj
Auto: mazda 323f 94r

Postprzez Grzyby » 16 mar 2006, 11:15

tomekn01 napisał(a):zamontuj antywybuch-koniecznie a unikniesz ponownego problemu bo przepływomierz powietrza troszke kosztuje

<czytaj>
Grzyby napisał(a):A w ogóle to wydaje mi się, że sporo osób myśli że jak założy dobre świece i kable WN to nie będą mieć problemów z LPG.
Ludzie! Nic bardziej błędnego!
Jest jeszcze kilka innych elementów o które trzeba dbać, że nie wspomnę o właściwej regulacji instalki

bez tego żaden "antywybuch" nic nie da.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Intruz » 14 kwi 2007, 12:55

Grzyby....no wlasnie z tym jest czasem problem bo rozni ludzie roznie gadaja. Regulacja to podstawa to fakt. Ja juz dwie przeplywki stracilem niestety. Jakosc gazu jest wazna jak zmienilem swiece przewody kopulka/palec pokechalem do Skandynawii tam maj anie jak u nas propan-butan ale sam propan...jeden strzalek i po przeplywce.....Od tamtego czsu jezdze na benzynce no bo jak ktos wczesniej wspominal przeplywa to 500-600 PLN.
A jesli chodzi o ten antywybuch to coz to za cudenko ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2005, 12:48
Posty: 79 (0/3)
Skąd: Krakow
Auto: M6 GG 2.0 CiTD 2003r

Postprzez Pioteq25 » 14 kwi 2007, 17:36

Zapytaj ile kosztuje przerobienie tej instalacji na sekwencje. Trzeba przekalkulować wydatki na kolejne przepływomierze, regulacje itd.
Starsze instalacje z reguły nie mają tak dobrej regulacji składu mieszanki w różnych warunkach pracy silnika, a to z kolei odbija się na trwałości silnika. Jeżeli planuje się dłuższe posiadanie auta powinno się więcej zainwestować na początku, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Karwoś » 15 kwi 2007, 00:02

Przerobienie instalki polega na wywaleniu wszystkiego i wstawieniu całej reszty nowej – zostaje tan naprawdę tylko butla, wlew i czasami przewody – za całą resztę trzeba zapłacić – oczywiście to co zostaje wywalone można sprzedać – reduktor itp.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez karolq » 15 kwi 2007, 21:22

Bartek1986 napisał(a):
Grzyby napisał(a):A skąd wiesz że przepływka cała?
Jakoś nie wierzę że po
Bartek1986 napisał(a):BOOOOOOOOOOOOOOM- bardzo glosno..Obudowa filtra rozerwana na 2 duze czesci i kilka mniejszych:( Przeplywomierz nietkniety

Nie z B577 te numery <killer>


Tez mnie to strasznie zdziwilo pozytywnie:) Wiem ze cala bo chodzi na benzynie bez zmian. Drucik w przeplywce caly tylko siatka sie troche wygiela :D Chyba mam szczescie tylko dalej nie wiem co robic. Wsadzilem stara rozwalona przeplywke ( z taka kupilem samochod ) i jezdze tylko na gazie. Musze kupic obudowe bo teraz z rozwalona jezdze i pali duzoooooooooo:( i strzela czasami ale tak lekko...


pali co duzo bo mam padnieta przepływke jak wsadziles rozwaloną.

no i oczywiscie jak kilka postow wyzej antyuwybuch koniecznie bo przynajmniej jest szansa ze nie bedzie takich uszkodzen :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG