Mazda 323 1,5gaz falowanie obrotów

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez kamilsan22 » 17 mar 2013, 18:46

Witam mam taki problem z moją mazda że falują mi obroty i to mocno gdy silnik jeszcze dobrze się nie zagrzeje bez dodania gazu gaśnie , z czasem jak sie zagrzeje już lepiej np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wrzucam luz zaczynają obroty skakać od 800 do 2000 gdy zatrzymam auto obroty się wyrównują są większe tak do 1500 bo podciągnąłem linke gazu żeby nie gasł teraz mam bardzo duże spalanie bo przejeżdżam na 34l gazu 270km... a wczesniej i 360km dawałem rade . Filtr powietrza i od gazu nowy byłem u gazowników niby ustawione . na benzynie wszytko wpożądku nic nie skacze.
kamilsan22
 

Postprzez rider143 » 17 mar 2013, 20:12

Jakieś szczegóły odnośnie konfiguracji instalacji LPG?
Podciąganie linki gazu nie rozwiąże problemu a jedynie utrudni życie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 20:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez kamilsan22 » 17 mar 2013, 20:15

configurację? gaz firmy brc jedno punktowy co więcej?
kamilsan22
 

Postprzez rider143 » 17 mar 2013, 20:26

Jeśli takie cyrki są na gazie to jakim cudem gazownik stwierdził, że jest ustawione? Jeśli on nie umie ogarnąć tej instalki to jedź do innego.
A ten temat to chyba powinien być przy silnikach Z5.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 20:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Marek 161BD081 » 18 mar 2013, 09:50

Ten sposób regulacji biegu jałowego to jest niedopuszczalny!
Regulujemy dawka gazu a nie ustawieniem przepustnicy!
Teraz pierwszą rzeczą jaką powinieś zrobić to ustawić dobrze TPS (poszukaj na Forum bo pisane było o tym). Nie zaszkodziłoby jakbyś wyczyścił przepustnicę (też jest opis do tego).
Auto musi poprawnie pracować na benzynie a dopiero później zajmujemy się LPG.

kamilsan22 napisał(a):configurację? gaz firmy brc jedno punktowy co więcej?

Czyli zapewne masz popularnie mówiąc "mikser" a nie sekwencję

Podstawowa sprawa to czystość filtra powietrza, szczelność układu dolotowego i ... właściwa regulacja instalacji.

rider143 napisał(a):A ten temat to chyba powinien być przy silnikach Z5.

Temat raczej nadaje się bardziej do działu LPG, gdzie też to przenoszę.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG