Strona 1 z 1

Jaką średnicę powinien miec mikser?

PostNapisane: 12 wrz 2005, 09:16
przez kurczak
Witam,

W środę oddaje autko do zagazowania i pomimo dobrej opinii warsztatu, w którym będę to robił, chciałem zasięgnąć języka w temacie średnicy miksera. Będę miał założone BRC IIgen ze sterowaniem JUST. Dogadałem się z gaziarzem co do miejsca instalacji parownika, atak aby maksymalnie skrócić przewód doprowadzający gaz w fazie lotnej, wszystko wydaje mi się dograne, ale ciągle zastanawia mnie ta średnica miksera. Sa jakieś zależności w stosunku do mocy autka, ale pewnie doświadczenie lekko modyfikuje te zależności.

To jakie średnice mogą byc przy moim autku?

Kurczak

PostNapisane: 20 wrz 2005, 23:55
przez Malico
Mialem u siebie 32 mm i bylo to stanowczo za malo, jezdzilem pozniej na 38 mm i bylo lepiej choc jak dla mnie bez rewelacji i sie przesiadlem na SGI.

PostNapisane: 21 wrz 2005, 08:02
przez kurczak
Mam 32 lub 34 i jestem wstępnie zadowolony, ale zrobiłem na razie około 30km na gazie więc tak na prawdę to ciężko cokolwiek powiedzieć.

PostNapisane: 21 wrz 2005, 12:12
przez Malico
Napisalem, ze 32 to za malo w kontekscie braku mocy w stosunku do PB. Sama jazda sprawiala mi przyjemnosc, brak bylo tylko troche dynamiki no i nagle depniecie nie powodowalo naglego przyspieszenia.

PostNapisane: 23 wrz 2005, 21:34
przez Wojtas_323F
Średnice miksera masz ok. Jak będzie za duża to będzie gasł na luzie, mocy trochę ucieknie, ale taki urok gazu II generacji.

PostNapisane: 24 wrz 2005, 16:32
przez Alexs
srednica zwężki jest ale dosyc istotna jesli chodzi nie tylko o moc ale i o spalanie gazu,ja mam na przyklad 31.5 mm i gazownik polecil jescze zwiekszyc o 0,5 to bedzie mniej palil. Nie mozna tez przesadzac z wielkoscia bo bedzie za duzo gazu co zle wplywa na zawory.Kazde auto ma odpowiednik miksera, zobacz na www.miksery.pl, tam sa prawie do wszystkich modeli

PostNapisane: 4 paź 2005, 19:32
przez sołtys
no i ja też mam 32 i myśle nad tym co i jak ciekawe jest też że strasznie ciężko dostać jest mikser o wiekszej średnicy tak jakby nikt tego nie stosował ja myślałęm żeby tak włądować 36 37 tylko czy to coś da bo jeżeli tylko niewieli przyrost mocy kosztem 2L LPG to niewarte to zachodu przy codziennej jeżdzie i prędkości na trasie koło 120km/h

PostNapisane: 5 paź 2005, 11:12
przez Malico
moim zdaniem nie warto, testowalem

PostNapisane: 5 paź 2005, 18:33
przez sołtys
moim zdaniem nie warto, testowalem



no to zdaje sie ciebie posłucham i to oleje lepiej sie uczyć na doświadczeniach innych a nie odkrywać ameryki po raz setny <lol> dzieki Malico kurde w następnym autku już na bank zafunduje sobie SGI

PostNapisane: 5 paź 2005, 21:40
przez Alexs
sołtys napisał(a):no i ja też mam 32 i myśle nad tym co i jak ciekawe jest też że strasznie ciężko dostać jest mikser o wiekszej średnicy tak jakby nikt tego nie stosował ja myślałęm żeby tak włądować 36 37 tylko czy to coś da bo jeżeli tylko niewieli przyrost mocy kosztem 2L LPG to niewarte to zachodu przy codziennej jeżdzie i prędkości na trasie koło 120km/h


no coś Ty, jakby można było takie zwężki dawać toi by były miksery takie,sam sobie odpowiadasz na pytanie – nie ma bo nie funkcjonuja i tyle, wrzuć taka to będziesz miał szybciutko zawory popalone, wez pod uwagę ,ze to gaz...suche paliwo i szkodliwe dla silnika!!!

PostNapisane: 5 paź 2005, 21:59
przez sołtys
Alexs napisał(a):to będziesz miał szybciutko zawory popalone



szybciutko zawory popalone to masz jak masz za ubogą mieszankę i głównie jest to ustawiniami komutera li śruby (czyli lambda za wysokie grubo powyżej 1.05) a nie mikserem(mikser ma tu drugorzędne znaczenie choć im wiekszy mikser tym gorzej sie ustawia wolne obroty no i ciężej jest ustawić prawidłową mieszankę czyli pośrednio masz rację ale nie do końca bo z regóły mieszanka przy za dużym mikserze robi się uboga ) a dlatego sie nad tym zastanawiałem bo gdzieś tu smirnoff pisało tym że holendrzy do 1.8 ładowali 35-37mm i wszystko grało i wolne i skłąd mieszanki. Ale ogólnie sprawe odpuszczam.