Strzelanie gazu ( Mazda Ba 96 r 2 gen )
Strona 1 z 1
hmm witam problem polega na tym ze przy dodawaniu i trzymaniu gazu strzela pod maską ( na szczęście są grzybki więc nie rozwala nic ) wymieniłem kable świece palec kopułke czyściłem no i robiłem renegeracje parownika ;/ i dalej to samo może sroba od czułośći membrany ? albo gdy dodaje gazu ten natomiast sie zbiera i nie jest wypalany ? prosze o pomoc
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
Ogólnie instalacja do sprawdzenia/regulacji a tego nie da się zrobić "na odległość".
Jakbyś był łaskaw uzupełnić profil to może ktoś skierowałby cię do właściwego zakładu.
Jakbyś był łaskaw uzupełnić profil to może ktoś skierowałby cię do właściwego zakładu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Hmmm byłem u gaziarza załozyl zamiast krokowca śrube i na spalinach byłem tak samo , ogolnie jest lepiej już nie strzela i ma dość mocy ale wydaje mi sie ze cos wiecej pali . Mam pytanko na butli jest wskaznik poziomu gazu co sie dzieje jeżeli bardzo skacze ?
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
Skrecikkk napisał(a):Hmmm byłem u gaziarza załozyl zamiast krokowca śrube
Więcej do niego nie jeździj bo szkoda twego czasu, nerwów i pieniędzy.
Skrecikkk napisał(a):ogolnie jest lepiej już nie strzela i ma dość mocy ale wydaje mi sie ze cos wiecej pali
Jak jest moc to i jakimś kosztem czyli zużyciem paliwa (gazu) ale też bez zbytniej przesady
Jednak aby autko miało normalnie (i optymalnie!) pracować to na instalacji I czy II gen. czasem trudno jest osiągnąć.
Skrecikkk napisał(a):Mam pytanko na butli jest wskaznik poziomu gazu co sie dzieje jeżeli bardzo skacze
Proste wskaźniki faktycznie nie mają żadnego tłumienia i skaczą jak wskaźnik paliwa w Żuku
Na twoim miejscu pojechałbym do innego gazownika bo sam nie wiem czy cokolwiek zrobisz.
Jesteś z Dębicy więc Wieśka możesz się zapytać gdzie się udać
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
mm u wieśka robiłem bryke nie raz i pewnie nie ostatni będe musiał sie tam wybrać troszke skreciłem śrube na wężu zobaczymy może bedzie mniej spalał a śruba od membrany działa coś na spalanie mam ja tak skręcona że mam 1000 obrotów na jałowym ?:p
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
Skrecikkk napisał(a):mm byłem na analizie spalin ale jak dodaje gazu to go przerywa i muli :/ jakies sugestie ?
Kiedy zmieniałeś filtr powietrza?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
filtr powietrze całkiem niedawno , staram sie wymieniać wszystko na bierząco powodem były zaśmierdziałe świece może przez duża dawke gazu ? to możliwe ? wyczyściłem zmiejszylem dystans na 0,7 na oko i czasem tylko z 2 na 3 telepnie lekko a do spalania zobaczymy czy pojdzie coś w doł daj boże
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
Jeszcze jedno – gdzie masz zamontowany mikser?
Dolot zapewne masz szczelny?
Dolot zapewne masz szczelny?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
dolot szczelny oborty są wporządku ani nie zająknie :< daje foto tylko starsze tutaj z silniczkiem jest teraz jest śruba jak pisałem wczesniej opisze jeszcze raz kolego jade chwile zaczyna go cofać i szarpać na gazie zrobie postój te 5 min i odnowa jest dobrze a po chwili znowu zaczyna go telepać , byłem załozyć świece z nkg nowe bo tamte byłu z "iskry " firmy taniutkie zobaczymy
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości