Strona 1 z 1

Spadek obrotów na lpg(na benz. ok).

PostNapisane: 18 maja 2012, 10:08
przez Szelek67
Witam serdecznie.Mam autko z instalacją I gen. Pojawił się taki problem: jak silnik się rozgrzeje to obroty na jałowym biegu zaczynają spadać aż do prawie wyłączenia silnika.Tak się dzieje gdy auto jest w eskploatacji na drodze(włączone światła,radio,wentylator itp).Podałem więcej powietrza na przepływomierzu(przekręciłem śrubką w lewo) i obroty się podniosły.Nie ma żadnych zmian na benzynie.I teraz mam pytanko:skoro dodawałem powietrza to może idzie za dużo gazu?Jak zmniejszyć ilość gazu?
Sorki ale jestem totalnym lamerem w tych sprawach.Będę wdzięczny za wszelkie rady,sugestie,linki.Pozdrawiam,Szelek67

PostNapisane: 20 maja 2012, 14:33
przez tyla
w takich sytuacjach najlepiej jechac do gazownika na regulacje ok 40zł bo nieoplaca sie robic tego samemu ze wzgledu na to ze nieraz potem spalanie wychodzi 15/100km a auto niby dobrze jezdzi. Wydaje mi sie, że przekreciles srubka na przepustnicy a nie na przeplywomierzu – wprowadziles auto w tryb serwisowy ?

napisz co za instalka

PostNapisane: 2 cze 2012, 18:51
przez kosamkpl
tylko gazownik, miałem podobną sytuację w poprzednim aucie i był to problem parownika

PostNapisane: 12 cze 2012, 10:44
przez Szelek67
Dzięki za info,jestem już umówiony na regulację.Mam jeszcze pytanko: bardzo długo odpala (tj. jakieś 3-4 sek. kręcenia rozrusznikiem) jak jest przełączony w tryb benz-gaz(po osiągnięciu 2000obr.) natomiast bardzo ładnie odpala na benz.O co chodzi?Co może być nie tak?

PostNapisane: 13 cze 2012, 00:53
przez tyla
zawsze powinno sie odpalac na benzynie i dopiero po rozgrzaniu silnika wlaczyc LPG i gasic tez zawsze na PB

Z twojego opisu nie bardzo wiem, czy odpalasz na LPG czy PB ?

Re: Spadek obrotów na lpg(na benz. ok).

PostNapisane: 13 cze 2012, 13:43
przez domimir
a czemu na PB trzeba gasic? ja zawsze gasze na gazie, jest jakas roznica?

PostNapisane: 14 cze 2012, 00:55
przez tyla
czasami gdy sie zgasi na LPG to mozna wyczuc w powietrzu niewypalony gaz z ukladu dolotowego dlatego zalecane jest gaszenie na benzynie aby ten gaz sie spalil do konca.

PostNapisane: 14 cze 2012, 11:55
przez Szelek67
Zawsze odpalam na benzynce,mam ustawiony przełącznik na benzyna-gaz.Z tego co się dowiedziałem to przepuszcza mi reduktor i gaz przedostaje się do układu.Czy jest możliwość regeneracji reduktora? Bo za nowy(chyba) krzyknęli mi 350zeta.

PostNapisane: 14 cze 2012, 20:35
przez tyla
Jest mozliwosc kupienia zestawu naprawczego, ktory zawiera nowe membrany i kilka uszczelek (uwaga na podroby – warto kupic w renomowanym sklepie) aczkolwiek nie wiem czy akurat membrany sa przyczyna przepuszczania reduktora

PS akurat demontuje LPG w BG GT 1.8 16V bo zakladam sekwencje i mam na zbyciu parownik do tego silnika – jesli jestes zainteresowany to pisz PW

PostNapisane: 5 lip 2012, 20:38
przez przemo666
Zdecydowanie do gazownika bo ja sie męczyłem z ustawieniem przez rok a po gazowniku inny samochód:)