Ja ulepszyć gaz I generacji np na sekwencje
Strona 1 z 1
Ma takie pytanko co zrobić żeby ulepszyć gaz w mojej 323f mam prawdopodobnie gaz II generacji i chciałbym żeby miał więcej mocy na gazie, i denerwuje mnie przełączanie tego gazu bo trzeba przy gazować do 2,6 2,2 nieraz i denerwuje mnie to. Co można zrobić? Np czy można jakoś przerobić to na sekwencje albo coś.
Ostatnio edytowano 8 maja 2012, 11:43 przez Adek311092, łącznie edytowano 1 raz
Jak masz trochę pojęcia, umiejętności i wiedzy to możesz sam instalację przerobić na wtrysk gazu.
Jednak wnioskując z treści postu raczej mało to będzie realne.
Wiedz, że trzeba dokupić wtryskiwacze, komputer z okablowaniem oraz nowy parownik i raczej zlecić montaż tego komuś, kto się na tym zna.
Ze starej instalacji pozostanie raptem tylko zbiornik, przewody ciśnieniowe gazu i wlew do tankowania
Ważne – na benzynce auto MUSI pracować nienagannie bo to jest podstawą dobrze działającej instalacji wtryskowej LPG. Dlatego nie ma mowy aby instalacja wtryskowa LPG miała dobrze pracować np. przy uszkodzonym przepływomierzu (np. w wyniku wcześniejszego wystrzału gazu).
A aby nie było konieczne takie "gazowanie" do tych "astromonicznych" 2.6kRPM to musisz zmienić nastawy w posiadanym przełączniku do gazu. Czasem to się robi za pomocą potencjometru a innym razem – z komputera.
Niestety nie ujawniłeś nam co tam masz zamontowane więc nie podam ci jak dokładnie to zrobić.
Moja rada – pojedź do jakiegoś (najlepiej polecanego) gazownika i przedyskutuj z nim ten temat aby wiedzieć na jakie koszty musisz się przyszykować.
Powodzenia!
Jednak wnioskując z treści postu raczej mało to będzie realne.
Wiedz, że trzeba dokupić wtryskiwacze, komputer z okablowaniem oraz nowy parownik i raczej zlecić montaż tego komuś, kto się na tym zna.
Ze starej instalacji pozostanie raptem tylko zbiornik, przewody ciśnieniowe gazu i wlew do tankowania
Ważne – na benzynce auto MUSI pracować nienagannie bo to jest podstawą dobrze działającej instalacji wtryskowej LPG. Dlatego nie ma mowy aby instalacja wtryskowa LPG miała dobrze pracować np. przy uszkodzonym przepływomierzu (np. w wyniku wcześniejszego wystrzału gazu).
A aby nie było konieczne takie "gazowanie" do tych "astromonicznych" 2.6kRPM to musisz zmienić nastawy w posiadanym przełączniku do gazu. Czasem to się robi za pomocą potencjometru a innym razem – z komputera.
Niestety nie ujawniłeś nam co tam masz zamontowane więc nie podam ci jak dokładnie to zrobić.
Moja rada – pojedź do jakiegoś (najlepiej polecanego) gazownika i przedyskutuj z nim ten temat aby wiedzieć na jakie koszty musisz się przyszykować.
Powodzenia!
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Teraz to już zgłupiałem... o poczytałem trochę o tych instalacjach i nie wiem czy przypadkiem nie mam I gen i nie wie po czym to poznać może wy coś z tego będziecie rozumieć bo ja na LPG w ogóle się nie znam
napisze wszystko co jest na dokumentach z LPG
Reduktor Lovatec
zawór gazowy Lovatc
zbiornik GZMW
wielozawór tomasetto
obudowa wielozaworu tomasetto
zawór tankowania tomasetto
układ elektroniczny Bingo
Mam przełącznik dwustopniowy w lewo jazda na pb a w prawo odpalam na pb i kiedy chce mogę przełączyć na lpg
Podzielcie się swoją wiedzą proszę bo jak już mówiłem nie ma pojęcia o gazie
napisze wszystko co jest na dokumentach z LPG
Reduktor Lovatec
zawór gazowy Lovatc
zbiornik GZMW
wielozawór tomasetto
obudowa wielozaworu tomasetto
zawór tankowania tomasetto
układ elektroniczny Bingo
Mam przełącznik dwustopniowy w lewo jazda na pb a w prawo odpalam na pb i kiedy chce mogę przełączyć na lpg
Podzielcie się swoją wiedzą proszę bo jak już mówiłem nie ma pojęcia o gazie
W instalacjach I generacji na przewodzie do miksera jest śruba regulacyjna.
W instalacji II gen. zamiast samej śruby jest zastosowany regulowany zaworek (zwany silnikiem krokowym), który może czasem być wyposażony w dodatkową śrubę ręcznej (zgrubnej) regulacji.
Tak więc maska w góre i patrz co tam masz .
W instalacji II gen. zamiast samej śruby jest zastosowany regulowany zaworek (zwany silnikiem krokowym), który może czasem być wyposażony w dodatkową śrubę ręcznej (zgrubnej) regulacji.
Tak więc maska w góre i patrz co tam masz .
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
to jest sterownik
Ojjj – leniuch trochę jesteś!
Poczytaj o swoim przełączniku do gazu:
http://www.iwebgas.com/Download/autoswi ... tronic.pdf
Od tyłu masz potencjometr odnośnie zmiany granicy przełączania benzyna – gaz.
No i oczywiście masz jak najbardziej instalację I generacji (widać, że na przewodzie masz TYLKO śrubę regulacyjną).
Poczytaj o swoim przełączniku do gazu:
http://www.iwebgas.com/Download/autoswi ... tronic.pdf
Od tyłu masz potencjometr odnośnie zmiany granicy przełączania benzyna – gaz.
No i oczywiście masz jak najbardziej instalację I generacji (widać, że na przewodzie masz TYLKO śrubę regulacyjną).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A da się coś robić z tą instalacją żeby ja jakoś przerobić, no i oczywiście czy się opłaca.
Adek311092 napisał(a):A da się coś robić z tą instalacją żeby ja jakoś przerobić, no i oczywiście czy się opłaca.
Przecież napisałem o tym w pierwszej swojej wypowiedzi.
Czasem można kupić całą i kompletną instalację wtrysku gazu.
Kolega za coś takiego dał ok. 600PLN (kompletny KME Diego + 6 x MagicJet + reduktor KME Silver + przewody gazowe) ale za tym to trzeba się trochę porozglądać.
Inna sprawa to tak jak mówiłem – nie sądzę abyś był w stanie sam to zamontować i później wyregulować dlatego udaj się na rozmowę z gazownikami.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Sory że tak Cię wymęczyłem
Ale wielkie dzięki za cierpliwość i wskazówki
Ale wielkie dzięki za cierpliwość i wskazówki
Adek311092 napisał(a): da się coś robić z tą instalacją żeby ja jakoś przerobić, no i oczywiście czy się opłaca.
Cenowo ,jakościowo taniej chyba BLOS wyjdzie porównywalnie
[color=#FF8040][/color]Dość rdzy ! -następny t-34 :D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości