Więc takie mam oznaczenia:
LOVATO
67R-0192006 – to chyba nr homologacji
CLASS 1
CR16799 P37/05
Nie znalazłem niestety jaki to model. Chodzi mi o sprawdzenie do ilu KM jest parownik.
Z wyglądu to jest taki:
EDIT
No i prośba do gazowników,bananmin może ty byś to rozszyfrował.
Czy zmierzyć dodatkowo parownik?
Jak sprawdzić jaki posiadam reduktor (do ilu KM) ? Po nr seryjnym
Strona 1 z 1
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
są dwa rodzaje
wzmocniony
http://allegro.pl/nowy-reduktor-parowni ... 96365.html
i standard
http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 45612.html
wzmocniony
http://allegro.pl/nowy-reduktor-parowni ... 96365.html
i standard
http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 45612.html
Znalazłem naklejkę z lovato.Może to coś podpowie.
.
Bananmin z tych dwóch co podałeś da się zewnętrznie je rozróżnić, nawet po detalu jakimś ?
Ja mam jeszcze króćce wodne te proste na sztywno, ale to chyba nie gra roli, bo to tylko ulepszyli później i dali obrotowe
Ja mam silnik 136KM i jak ten słabszy jest reduktor, to działał by na granicy wydajności, albo by mu brakowało przy max momencie obrotowym.
Jak źle myślę to mnie poprawcie
.
Bananmin z tych dwóch co podałeś da się zewnętrznie je rozróżnić, nawet po detalu jakimś ?
Ja mam jeszcze króćce wodne te proste na sztywno, ale to chyba nie gra roli, bo to tylko ulepszyli później i dali obrotowe
Ja mam silnik 136KM i jak ten słabszy jest reduktor, to działał by na granicy wydajności, albo by mu brakowało przy max momencie obrotowym.
Jak źle myślę to mnie poprawcie
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Odnalazłem i zamieszczam, może komuś się przyda
Ps. Po wymiarach ja mam niestety albo stety ten słabszy do 90kW
Bananmin jak jeszcze ty byś mógł te wymiary potwierdzić, to by było lux.
Jak myślisz, zmieniać na mocniejszy czy nie? Dodam że na obecnym jeździ dość poprawnie
Reduktor Lovato LPG Elektronik RGE92
Reduktor z śrubą wolnych obrotów, do silników od 20 do 90 kW.
Uwaga: do auta na ganik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01
Wymiary:
A = 195 mm
B = 167 mm
C = 95 mm
Reduktor Lovato LPG Super Elektronik RGE92
Reduktor do silników od 90 do 140 kW
Uwaga: do auta na gaźnik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01
Wymiary:
A = 195 mm
B = 195 mm
C = 95 mm
Ps. Po wymiarach ja mam niestety albo stety ten słabszy do 90kW
Bananmin jak jeszcze ty byś mógł te wymiary potwierdzić, to by było lux.
Jak myślisz, zmieniać na mocniejszy czy nie? Dodam że na obecnym jeździ dość poprawnie
Reduktor Lovato LPG Elektronik RGE92
Reduktor z śrubą wolnych obrotów, do silników od 20 do 90 kW.
Uwaga: do auta na ganik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01
Wymiary:
A = 195 mm
B = 167 mm
C = 95 mm
Reduktor Lovato LPG Super Elektronik RGE92
Reduktor do silników od 90 do 140 kW
Uwaga: do auta na gaźnik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01
Wymiary:
A = 195 mm
B = 195 mm
C = 95 mm
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości