Jak sprawdzić jaki posiadam reduktor (do ilu KM) ? Po nr seryjnym

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Gregory » 24 mar 2012, 12:41

Więc takie mam oznaczenia:
LOVATO
67R-0192006 – to chyba nr homologacji
CLASS 1
CR16799 P37/05

Nie znalazłem niestety jaki to model. Chodzi mi o sprawdzenie do ilu KM jest parownik.
Z wyglądu to jest taki:
Obrazek

EDIT
No i prośba do gazowników,bananmin może ty byś to rozszyfrował.
Czy zmierzyć dodatkowo parownik?
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 11:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez gazparts » 25 mar 2012, 12:43

bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Gregory » 25 mar 2012, 13:58

Znalazłem naklejkę z lovato.Może to coś podpowie.
Obrazek
.

Bananmin z tych dwóch co podałeś da się zewnętrznie je rozróżnić, nawet po detalu jakimś ?
Ja mam jeszcze króćce wodne te proste na sztywno, ale to chyba nie gra roli, bo to tylko ulepszyli później i dali obrotowe :)
Ja mam silnik 136KM i jak ten słabszy jest reduktor, to działał by na granicy wydajności, albo by mu brakowało przy max momencie obrotowym. :(

Jak źle myślę to mnie poprawcie :)
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 11:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 26 mar 2012, 20:51

Odnalazłem i zamieszczam, może komuś się przyda :D
Ps. Po wymiarach ja mam niestety albo stety ten słabszy do 90kW <lol>
Bananmin jak jeszcze ty byś mógł te wymiary potwierdzić, to by było lux.
Jak myślisz, zmieniać na mocniejszy czy nie? Dodam że na obecnym jeździ dość poprawnie :)

Reduktor Lovato LPG Elektronik RGE92
Reduktor z śrubą wolnych obrotów, do silników od 20 do 90 kW.
Uwaga: do auta na gaŸnik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01

Wymiary:
A = 195 mm
B = 167 mm
C = 95 mm
Obrazek


Reduktor Lovato LPG Super Elektronik RGE92

Reduktor do silników od 90 do 140 kW
Uwaga: do auta na gaźnik lub wtrysk,
homologacja ECE R67-01

Wymiary:
A = 195 mm
B = 195 mm
C = 95 mm
Obrazek
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 11:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG