Śruba + krokowiec? Jak to działa?
Strona 1 z 1
to tak, robili tak niektórzy jak nie umieli ustawic instalacji zeby mnie j paliła albo nie umieli jej wogóle wyregulowac... takie cos jest juz nawet wbudowane w krokowca (sroba z krokowcem) dla mnie jest to zły pomysł.... najlepiej zebys wybrałsobie czy chcesz krokowca czy srube......
jezeli zdecydujesz sie na krokowca musisz wiedziec czy jest dobra sonda lambda i czy wogóle ten krokowiec jest aktywny ;D A działać to działa, polak potrafi ;D
A co z zaslpiopnym wyjsciem to jak kolega pisałwyzej była tam klapa antywybuchowa i na twoim miejscu bym ja tam wsadził ponownie...
a druga rzecz która mnie nurtuje to dlaczego ten wąż idacy od parownika do wlotu jest taki długi dystans krótki a wąz długi hmm... któs tu nieźle mieszał......
jezeli zdecydujesz sie na krokowca musisz wiedziec czy jest dobra sonda lambda i czy wogóle ten krokowiec jest aktywny ;D A działać to działa, polak potrafi ;D
A co z zaslpiopnym wyjsciem to jak kolega pisałwyzej była tam klapa antywybuchowa i na twoim miejscu bym ja tam wsadził ponownie...
a druga rzecz która mnie nurtuje to dlaczego ten wąż idacy od parownika do wlotu jest taki długi dystans krótki a wąz długi hmm... któs tu nieźle mieszał......
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
klapa antywybuchowa kupic albo u gazownika albo na allego tylko dobrac do srednicy otworu...
najlepiej jakbys miał sterownik do centralki lpg tam bys wiedział czy działą krokowiec i sonda przynajmiej na 99% a takto pod miernikiem mozna sprawdzic sonde... najprosciej pojechac do gazownika.. przy okazji ci to ustawi
najlepiej jakbys miał sterownik do centralki lpg tam bys wiedział czy działą krokowiec i sonda przynajmiej na 99% a takto pod miernikiem mozna sprawdzic sonde... najprosciej pojechac do gazownika.. przy okazji ci to ustawi
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
ale pomodzona ta instalacja :/ po pierwsze skróć węrzyk od lpg ( im krótsza droga dawkowania tym lepiej a tu jakieś zalrętasy) krokowiec też przedwojenny jeden z pierwszych jakie były w 2gen zapewne albo on nie działa albo sonda i dlatego jest wpakowana śruba do regulacji bo grzmiało gazem aż rozwaliło antystrzał
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
zalezy czy chcesz drozej czy taniej ;D A skąd wiez ze jest uwalony??
Wiekszosc sterowników jest dobre do II gen... najlepiej zeby miał duzo opcji do ustawienia ;D
Albo taniej wywal krokowca i zostaw srube... sterownik zostaw bo sie przyda tylko do przełacza z pb na lpg i na odwrót. i idz ustaw lpg...
Bo nie wiem czy sie opłaca wymieniac sterownik bo duzej róznicy nie ma miedzy I a II gen oczywiscie podczas jazdy.... ale to juz zalezy od ciebie.....
Wiekszosc sterowników jest dobre do II gen... najlepiej zeby miał duzo opcji do ustawienia ;D
Albo taniej wywal krokowca i zostaw srube... sterownik zostaw bo sie przyda tylko do przełacza z pb na lpg i na odwrót. i idz ustaw lpg...
Bo nie wiem czy sie opłaca wymieniac sterownik bo duzej róznicy nie ma miedzy I a II gen oczywiscie podczas jazdy.... ale to juz zalezy od ciebie.....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Chciałem wymienić na Stag L Plus. Miałem taki w Golfie i fajnie i łatwo się ustawiało gaz- w sterowniku ma wbudowane 2 kontrolki i łatwo to ogarnąć:). Sterownik który mam jest podłączony tylko wyjściem do przełączania na LPG, a podłączenie do sondy lambda jest odłączone. Chciałbym tak usprawnić ten zestaw który posiadam aby wyeliminować ryzyko wystrzałów w dolot. Może macie jakieś inne propozycje?
- Od: 19 sty 2012, 14:17
- Posty: 34
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 626 1.8 1992r.
wydaje sie ze tak bo ustawia dawke gazu podłóg wskazan sondy lambda ale róznicy wydaje mi sie ze zabardzo nie odczujesz(chociaz niektórzy mowia ze jest kolosalna róznica),
a koszta jednak sa jakies..
sprawdz moze jak bedzie chodził ci najpierw na srubie jak bedzie źle to zawsze mozesz zmienic ;D
D efekty tylko na sekwencji.........
a koszta jednak sa jakies..
sprawdz moze jak bedzie chodził ci najpierw na srubie jak bedzie źle to zawsze mozesz zmienic ;D
D efekty tylko na sekwencji.........
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Panowie czy ma ktoś zdjęcie komory silnika 626 z silnikiem 1.8-chce usunąć to ustrojstwo na antywybuch bo i tak niema klapki i nie mogę nigdzie dostać-tylko Holandia:) a lewe powietrze mi się tam dostaje, chciałbym zobaczyć jak wygląda oryginalny dolot za przepływomierzem do przepustnicy.
- Od: 19 sty 2012, 14:17
- Posty: 34
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 626 1.8 1992r.
klapka antywybuchowa, he mozna wszedzie dostac np. http://allegro.pl/51-klapa-klapka-metal ... 65251.html tylko trzeba zmierzyc srednice mniej wiecej i wkleic ja na silikon, klej lub jakos lepiej zeby było szczelnie ;D
Tu masz oryginalny dolot http://img849.imageshack.us/img849/2389/p1050383j.jpg bez miksera.....
taka odme da sie normalnie kupic..... tylko musisz w to wkomponowac mikser.....
Tu masz oryginalny dolot http://img849.imageshack.us/img849/2389/p1050383j.jpg bez miksera.....
taka odme da sie normalnie kupic..... tylko musisz w to wkomponowac mikser.....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości