regulacja lpg

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez mdamianm » 22 lis 2011, 19:59

Mam problem ze spalaniem gazu 15l/100km. Samochód mazda MX-3 1.6 92r Byłem z tym u gazownika który po początkowych problemach z podłączeniem auta do komputera stwierdził że coś nie działa, nie wie dokładnie co i musiał by go wziąć na kilka dni do sprawdzenia i najprawdopodobniej instalacja elektryczna w lpg do wymiany. Oszacował to na jakieś 400zł. Nie mam tyle kasy dlatego chciałbym sam spróbować coś wyregulować jeśli się da tak na oko. Żeby chociaż zejść do tych 12l bo chyba gorzej już i tak nie będzie.
Mam taki reduktor takihttp://www.drypa.pl/produkt1041_REDUKTORY_LPG_-_Do_wtrysku_-__-_Reduktor_Landi_EC_04.html i chciałbym wiedzieć gdzie są śruby do regulacji. Pomoże ktoś?
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 21:35
Posty: 9

Postprzez roberto81 » 23 lis 2011, 15:55

Możesz spróbować przeczyścić silniczek krokowy od lpg. Może jest zapchany i tyle pije gazu. Możesz też zamiast silniczka krokowego wstawić pokrętło i wtedy ustawiasz sobie śrubą dawkę gazu bez podłączania do komputera. Masz II generację gazu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez mdamianm » 24 lis 2011, 11:07

roberto81 napisał(a): Masz II generację gazu?

Chyba tak.
Krokowy był czyszczony już. Mogę jakiś link do tej śruby?
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 21:35
Posty: 9

Postprzez luk-kk » 24 lis 2011, 17:57

Sprawdzałeś ile pali benzyny ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez roberto81 » 24 lis 2011, 20:28

Ta śruba to coś takiego jest http://allegro.pl/53-register-19-19-19m ... 31934.html. Ale jak wspomniał luk-kk powiedz czy dużo pali benzyny, bo jeśli równie dużo to lambda może być do wymiany. Dzięki tej śrubie lambda nie będzie potrzebna na lpg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez mdamianm » 24 lis 2011, 20:59

Nie sprawdzałem ile pali benzyny.
Kupię tą śrubę i zobaczę.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 21:35
Posty: 9

Postprzez mdamianm » 6 gru 2011, 12:13

I na tej śrubie jest to samo.
Pali tyle samo ile palił na krokowym, choć teraz jest bardziej zmulony przy przyspieszaniu.
A co do tej benzyny to i tak nie mam możliwości sprawdzić bo na benzynie falują obroty i ciężko jest dojechać choćby do CPNu na tym.
Mogę jeszcze czegoś spróbować?
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 21:35
Posty: 9

Postprzez mdamianm » 7 gru 2011, 00:05

Ktoś mi powie do czego służy ta śrubka?
Obrazek
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 21:35
Posty: 9

Postprzez roberto81 » 7 gru 2011, 15:42

Jest zamulony, bo za dużo przykręciłeś śrubę. Masz za małą mieszankę gazu. Niech Ci gazownik wyreguluje na analizatorze spalin i zobacz jak to lata. Szkoda silnika na takiej mieszance...Ta śruba nie wiem od czego jest, nie znam tego reduktora. Lepiej nie kręć tą śrubą bo całkiem rozregulujesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG