Falowanie obrotow

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez tyla » 4 wrz 2011, 11:06

Witam,

gdy stoje na luzie obroty caly czas faluja a gdy wcisne sprzeglo i wrzuce 1 to sie stabilizuja. Dlaczego tak sie dzieje ?

Wymienilem juz membrany i bylem na regulacji – po regulacji nie falowaly obroty moze 1 tyg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 4 wrz 2011, 13:26

wymieniłeś moze na jakies podróby i potem tak sie dzieje!!!!!
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 4 wrz 2011, 19:50

przed wymiana bylo jeszcze gorzej. Wydaje mi sie ze kupilem normalne membrany bo cena nie byla najnizsza a sklep renomowany
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 4 wrz 2011, 19:57

a na benzynie normalnie chodzi??
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 5 wrz 2011, 11:55

Na benzynie rozwalony przeplywomierz – rzezywiscie to moze byc przyczyna problemu aczkolwiek gdy go kupilem to chodzil ladnie a przeplywomierz juz byl rozwalony i z uplywem czas coraz bardziej sie rozregulowywal.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 5 wrz 2011, 18:19

ja jezdze cały czas z uszkodzona przepływke i nie mam problemów..... poza odpalaniem za drugim razem...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 5 wrz 2011, 20:02

No to co moze byc przyczyna takiego stanu u mnie ? Dodam ze mikser mam zaraz przy przepustnicy – moze powinien byc troche dalej ? I mam jakas "kompensacje" – ostatnio gaszownik mi tak powiedzial. Co to jest i po co ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 5 wrz 2011, 20:42

wklej zdecia instalacji, kompensaji słuzy do regulacji wolnoch obrotów..... podcisnieniem biorącym z wlotu powietrza sterowana jest membrana........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 5 wrz 2011, 20:53

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 6 wrz 2011, 17:23

parownik masz troche daleko od miksera to moze byc tez przyczyna falownaia obrotów a dlaczego ten przewód od kompensacji jest oklejony izolacja???....
ja mam parownik bez kompensacji i zawsze taki zakładam bardziej jestem do tego przekopnany ale podobno to tez jest dobre a nawet lepsze.....
no ale parownik to masz naprawde daleko......
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 7 wrz 2011, 00:31

[quote="johny2007"
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..[/quote]


Jesli chodzi o ta czerwona izolacje to pod ta tasma nic nie ma – pewnie poprzedni wlasciciel dal to aby ten przewod nie grzal sie od pokrywy zaworow

Jesli chodzi Ci o miejsce w ktorym przewod z izolacja czerwona jest polaczony z powietrzem to musze to sprawdzic ale chyba tam gdzie jest taka biala opaska zalozona co go przytrzymuje.

Czyli w miare mozliwosci dac reduktor blizej miksera ? A co z mikserem ? Moze jego oddalic od przepustnicy ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 7 wrz 2011, 21:24

tez miałem mikser na przepustnicy to raczej tego nie powoduje....... powiem Tobie tak jak mowisz ze po regulacji falowania nie było chwilowo to znaczy ze jeszcze raz musisz pojechac na regulacje... poniewaz na regul;acje powinno sie jechac po około 1000km aby membrana sie ułozyła... ja bym spróbował z regulacja;D a potem dalej mozesz myslec.......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG