Witam,
gdy stoje na luzie obroty caly czas faluja a gdy wcisne sprzeglo i wrzuce 1 to sie stabilizuja. Dlaczego tak sie dzieje ?
Wymienilem juz membrany i bylem na regulacji – po regulacji nie falowaly obroty moze 1 tyg
Falowanie obrotow
Strona 1 z 1
Na benzynie rozwalony przeplywomierz – rzezywiscie to moze byc przyczyna problemu aczkolwiek gdy go kupilem to chodzil ladnie a przeplywomierz juz byl rozwalony i z uplywem czas coraz bardziej sie rozregulowywal.
No to co moze byc przyczyna takiego stanu u mnie ? Dodam ze mikser mam zaraz przy przepustnicy – moze powinien byc troche dalej ? I mam jakas "kompensacje" – ostatnio gaszownik mi tak powiedzial. Co to jest i po co ?
http://imageshack.us/photo/my-images/41/hpim0048d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/hpim0049.jpg/
Wklejam zdjecia i pozdrawiam
http://imageshack.us/photo/my-images/832/hpim0049.jpg/
Wklejam zdjecia i pozdrawiam
parownik masz troche daleko od miksera to moze byc tez przyczyna falownaia obrotów a dlaczego ten przewód od kompensacji jest oklejony izolacja???....
ja mam parownik bez kompensacji i zawsze taki zakładam bardziej jestem do tego przekopnany ale podobno to tez jest dobre a nawet lepsze.....
no ale parownik to masz naprawde daleko......
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..
ja mam parownik bez kompensacji i zawsze taki zakładam bardziej jestem do tego przekopnany ale podobno to tez jest dobre a nawet lepsze.....
no ale parownik to masz naprawde daleko......
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
[quote="johny2007"
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..[/quote]
Jesli chodzi o ta czerwona izolacje to pod ta tasma nic nie ma – pewnie poprzedni wlasciciel dal to aby ten przewod nie grzal sie od pokrywy zaworow
Jesli chodzi Ci o miejsce w ktorym przewod z izolacja czerwona jest polaczony z powietrzem to musze to sprawdzic ale chyba tam gdzie jest taka biala opaska zalozona co go przytrzymuje.
Czyli w miare mozliwosci dac reduktor blizej miksera ? A co z mikserem ? Moze jego oddalic od przepustnicy ?
a takie jeszcze pytanie kompensacja jest przyczepiona do wlotu daleko od miksera??
a tak dla jasnosci to kompensacja to ten drugi przewód idący od parownika ten oklejony izolacja czerwona..[/quote]
Jesli chodzi o ta czerwona izolacje to pod ta tasma nic nie ma – pewnie poprzedni wlasciciel dal to aby ten przewod nie grzal sie od pokrywy zaworow
Jesli chodzi Ci o miejsce w ktorym przewod z izolacja czerwona jest polaczony z powietrzem to musze to sprawdzic ale chyba tam gdzie jest taka biala opaska zalozona co go przytrzymuje.
Czyli w miare mozliwosci dac reduktor blizej miksera ? A co z mikserem ? Moze jego oddalic od przepustnicy ?
tez miałem mikser na przepustnicy to raczej tego nie powoduje....... powiem Tobie tak jak mowisz ze po regulacji falowania nie było chwilowo to znaczy ze jeszcze raz musisz pojechac na regulacje... poniewaz na regul;acje powinno sie jechac po około 1000km aby membrana sie ułozyła... ja bym spróbował z regulacja;D a potem dalej mozesz myslec.......
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości