Mułowte auto i duże spalanie..............

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez johny2007 » 19 cze 2011, 13:18

Witam, nie wiem czy to troszke wina opon R16 205/55 czy cos z silnikiem ale moje autko jest straszne mułowate.. strasznie wolno sie rozprzedza i nie czuc tej mocy.... moj tata ma ten sam silnik 2litry i bez porównania czuc w nim ta moc ale opony r15 195/60.. obaj mamy I gen lpg... moejmu tacie spala max 12 przy przeciaganiu...... a mi przewaznie 14,5l............
jest cos odpowiedzialne za taki stan?? zeby mozna było ta łątwo sprawdzic...
jest nowy filtr powietrza, nowy parownik, była regulacja na analizatorzee, nowe swiece... no nie wiem co moze byc..... gazownik nic nie pokojacego nie widzi.. z samochodem nie mam zadnych problemów....
silnik 2.0 a czyje sie jakbym jezdził 1.4.....
podpowiedzcie co moge sprawdzic..... bede bardzo wdzieczny.......

a jezeli wchodzi w gre mikser to na jaki wymienic.... no i czy wystarczy go troche odallic czy sporawo... bo mikser ma na przepustnicy...
co myslicie o takim mikserze http://nagaz24.pl/mixer-srednica-50-g-g ... ,p,pl.html albo taki http://allegro.pl/mikser-mieszalnik-lpg ... 55980.html
jaka jest zasada dobierania miksera..... co jest wazne
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez D4NI3L » 20 cze 2011, 13:41

na benzynie tez jest tak samo czy tylko na lpg ?

zagladałeś moze do przepustnicy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez johny2007 » 20 cze 2011, 14:24

zagladałem i czysciłem przepustnice poprawiło sie tylko z obrotami..... ale nadal brak tej mocy....
mysle o mikserze poniewaz jest nałozony na przepsutnice czyli jest bardzo blisko......... i gaz moze sie słabo miesza...nie wiem czy dało by cos gdybym wymienił na inny i bym go oddalił powiedzmy o 10cm........... na benzynie chodzi o niebo lepiej... chociaz mam uszkodzony przepływke to ideałow nie ma no ale jest lepiej... i nie ma zegos takie go co na gazie nieraz czuc takie lekkie drgania podczas przyspieszania...

co myslicie o mikserze strumieniowym......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 21 cze 2011, 14:24

Hmm jeden pali mniej inny pali więcej, chodzi mi tu głównie o stan silnika i opory toczenia. Załóż sobie oryginalne 14" to i mocy przybędzie i spalanie się zmniejszyć może, ale nie musi.
Jeśli masz pierwszą generację możesz się pobawić trochę śrubą od gazu. Słyszałem taką teorię u gazownika, że jak będzie za mocno przykręcona to silnik będzie się mulił i będzie więcej palić, gdyz ten gaz będzie na siłę wyciagany.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 21 cze 2011, 15:54

najgorsze ze przy R14 mam bardzo podobne spalanie......... sruba sie bawiłem i spalało 12 ale silnikk przy przyspieszaniu strasznie drgał........ tak jakby cos nie tak....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez mscorp » 25 lip 2011, 23:57

wyczysc lub wymien przeplywomierz
mscorp
 

Postprzez johny2007 » 27 lip 2011, 18:27

co ma piernik do wiatraka, przepływomierz nie jest potrzebny przy I czy II generacji,,,,,,,,,,,,,, nie jest on uzywany.......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 27 lip 2011, 22:49

A sonda jak tam?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 28 lip 2011, 20:22

sonda działą w pełnym zakresie tylko wolno sie budzi.....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez johny2007 » 31 sie 2011, 22:40

Postanowiłem się wziąć za te spalanie i dodac troche mocy mojemu autku.. Czytając tema na autokącik.pl http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0& ... art=3&vc=1 pomyślałem ze mikser strumieniowy to moja szansa. Po 1mc udało mi się go samemu skonstruować. Na początku testowałem na I gen... niestety zadowalających efektów nie miałem.... wiec wywaliłem śrube i postanowiłem sprawdzic na krokowcu, wszystko ustawiłem i miłe zaskoczenie... moze nie ma jakis tam wielkich osiągów ale juz nie boje sie wcisnąć gazu spalanie sie zmienia w zaleznosci od jazdy ale jak zobaczyłem spalanie 11l/100km to byłem ucieszony przy takie troche ostrzejszej jezdzie dochodzi do 13l(oczywiście wszystko w mieście) Tankowałem narazie z 4 razy i średnia wychodzi cos poniżej narazie 12l. I to wszystko na oponkach R16 205/55. Poprostu jestem zachwycony i chciałem się z wami podzielić dobrymi wiadomościami. ;D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez hydrant23 » 19 wrz 2011, 12:44

johny2007 i jak wrazenia po kolejnym miesicu? strzaly wystepuja?
323 lpg – 8,5 trasa ,11 miasto-korki
gs300 Pb – 8,5 trasa ,14 miasto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 23:24
Posty: 39
Skąd: zamosc - aktualnie Poznań
Auto: 323s'95 1.5 16v LPG

Postprzez johny2007 » 19 wrz 2011, 19:07

strzały a co to jest hahaha nigdy mi nie strzelił... jezdze na oponach 205/55 r16 i jest super... tylko zabardzo nie moge spalic kapcia bo ma ciezko ale jezdziłem tak to 4tys i jest naprawde dobrze... narazie tankowałem z 6razy i spalanie nie przekracza 12,5l...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez hydrant23 » 20 wrz 2011, 11:40

to moze jakies zdjecia? opis? czy wszystko robiles wg instrukcji z autokacika?
323 lpg – 8,5 trasa ,11 miasto-korki
gs300 Pb – 8,5 trasa ,14 miasto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 23:24
Posty: 39
Skąd: zamosc - aktualnie Poznań
Auto: 323s'95 1.5 16v LPG

Postprzez johny2007 » 20 wrz 2011, 19:48

mozna powiedziec ze sciagnełem ale i tak zrobiłem po swojemu ;D zdjecia ciezko bedzie, źle zrobiłem ze odrazy nie robiłem zdjec ale nie wiedziałem ze sie komus przyda..... ale spróbuje opis i rysunek jak to mniejwiec wyglada.... tylko ze to troche potrwa poniewaz nie zawsze mam czas
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez johny2007 » 1 lis 2011, 21:41

Tak jak obiecałem daje poglądowe zdjecie, poniewaz nie robiłem zdjec z wykonania
Uzywałem rzeczy które miałem pod ręka ze względu na oszczędnosc i chec wykorzystania własnych rzeczy
To tak, użyłem do wykonania miksera strumieniowego:
1.Trójnik PCV 2calowe
2.Trójnik miedziany 15
3.kawałek rurki miedzianej 15
4.kolanko miedziane
5.przejsciówka miedziana z 12 na 11
6.Redukcje PCV tak aby dopasowac wejscie do rurki miedzianej 15
7.Sprzęt do lutowania
8.Klej distal(lub podobne)
9.Klej do rurek PCV

Najpierw zlutowałem trójnik miedziany z rurka miedziana, i potem dolutowałem w srodku tą przejsciówke.
Potem skróciłem trójnik PCV tak aby zostało tylko miejsce na naciagniecie odmy i zacisnieciu opaski.
Wstawiłem trójnik do środka i zacząłem redukowac i pokolei sklejac. Najpierw łącznik pcv(chyba na 1/2 cala) skleiłem i potem w srodek jeszcze rurke 1/2cala.
(wszystkie informacje jeszcze sprawdze czy dobrze podałem)
W nastepnej kolejność skleiłem z tym wszystkim rukre miedziana distalem. Po tych czynnoscia dolutowałem kolanko 15.
Odczekałem aż wszystko dobrze sie sklei. I wstawiłem i ustawiłem gaz. Poprawa tylko na II gen., na I gen nie było zmian.

Zdjęcie przedstawia jak to wyglada, i pokazuje rozmiar srednic rurek(cale).
I to chyba wszystko, sory że tak długo.

Obrazek
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG