Temat wałkowany dosyć często w wielu wątkach ale nie do końca mi pomógł.
Włączając się niedawno do ruchu strzelił mi gaz. Wysiadłem, poprawiłem taka gumową opaskę między przepływką a odmą i odpaliłem silnik. I tu się zaczęły kłopoty.
Co się dzieje:
– na PB: falowanie obrotów między 2000 a 2500 (zimny silnik) albo 2000 do ok. 2300 na rozgrzanym.
– na LPG: 3500 obrotów i nie chce nic niżej
Co sprawdziłem:
– rozebrałem cały filtr powietrza, przeczyściłem aż do przepustnicy. Nie zauważyłem, żeby mechanicznie się coś zepsuło. Wszystkie blaszki w przepływomierzu są całe i normalnie się poruszają. Nie zauważyłem także żeby dostawało się gdzieś lewe powietrze.
– za radą innych sprawdziłem sonde lamde i też działa prawidłowo.
– auto odpala bez problemu oraz wchodzi na wyższe obroty normalnie więc ewentualnie aparat zapłonowy, kable, świece działa pewnie prawidłowo. Sprawdzone dla pewności, mimo że od strzału to raczej nie powinno się rozregulować.
– wszystkie przewody elektryczne, rurki są całe i na miejscu.
Co było na pewno do wymiany przed strzałem, co było wymienione:
– membrana w parowniku do wymiany (nie zdążyłem)
– filtr gazu wymieniony 4 miesiące temu.
Co mi poradzono a czego jeszcze nie zrobiłem:
– jechać na komputer sprawdzić wtryski. Niestety 2 gości u których byłem nie mieli oprogramowania do mojego auta. Szukam dalej – jak ktoś ma namiary na kogoś w Łodzi to proszę o info
– sprawdzić silnik krokowy – niestety nie mam pomysłu jak. Oczywiście oprócz wymiany na inny
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie dot. rozwiązania to chętnie posłucham.
PROŚBA – gdyby ktoś miał sprawny silnik krokowy i mógłby mi poświęcić trochę czasu to chętnie podjadę i na szybko podłącze i sprawdzę. Pewnie bym odkupił także od razu
323F BG 93. Problem z obrotami na LPG i PB po strzale gazu // Łódź
Strona 1 z 1
jak chcesz podłaczyc sie pod kompa to na przybyszwskiego 333 powini miec w ostatecznosci w bedoniu przykoscielnym na ul. wesołej(jak cos moge podac numer)... bardzo dobry fachowiec tez pod komputer sie wepnie tak mysle......
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
johny2007 napisał(a):chodzi o generacje.......
II generacja. Bingo-m.
Podaj numer do tego Bedonia. A na przybyszewskiego widze tylko sklep
Autoczęści – Sklep Plakor
Łódź, ul. Stanisława Przybyszewskiego 333
- Od: 30 gru 2007, 02:36
- Posty: 53
- Skąd: Łódź
- Auto: teraz 2oo –> SV650N ;]
ale maja tam, bo jak byłem tam to maja duza wywieszke, i słyszałem ze podłaczaja pod kompa....
mam nadzieje ze ten numer aktualny jest... jak nie to podam jutro inny:
Auto-Klinika Frankowski. Frankowski D.
95-020 Bedoń Przykościelny, Wesoła 4
woj. Łódzkie, pow. Łódzki wschodni, gm. Andrespol
Branża: Samochody – Stacje Obsługi, Mechanicy
Kom.: 501 50 65 03
jeszcze mozesz ostatecznie tutaj:
Damp-Pol. Autogaz, naprawa samochodów, diagnostyka
Malownicza 67/69
92-761 Łódź
tel. 042 212 27 82
mam nadzieje ze ten numer aktualny jest... jak nie to podam jutro inny:
Auto-Klinika Frankowski. Frankowski D.
95-020 Bedoń Przykościelny, Wesoła 4
woj. Łódzkie, pow. Łódzki wschodni, gm. Andrespol
Branża: Samochody – Stacje Obsługi, Mechanicy
Kom.: 501 50 65 03
jeszcze mozesz ostatecznie tutaj:
Damp-Pol. Autogaz, naprawa samochodów, diagnostyka
Malownicza 67/69
92-761 Łódź
tel. 042 212 27 82
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
poki co drazymy temat gazu. A problem jest wspolny dla obu instalacji. Dzisiaj auto poszlo do mechanika. Czekam na info i szukam krokowca
- Od: 30 gru 2007, 02:36
- Posty: 53
- Skąd: Łódź
- Auto: teraz 2oo –> SV650N ;]
Krokowiec wymieniony. Nie pomógł. Szukam warsztatu z komputerem.
Na koniec dnia sprawdziłem jeszcze kody błędów wg. instrukcji:
z wątku:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=115&t=48574&start=20
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=6y3NoWxCAY4
Przydatne także informacje z tej strony:
http://www.skowron.eu/garaz/323F/bledy.html
Na koniec dnia sprawdziłem jeszcze kody błędów wg. instrukcji:
bzzyczek napisał(a): u mnie jest tak: TEN i GND mostkuje, podłanczam diode pod FEN i plus akumulatora. Po przekręceniu kluczyka dioda zapala sie na ok.2 s po czym gaśnie oznaca to rozpoczęcie testu, po tym jesli sa błedy to je wymiguje, jeśli nie ma to już sie nie zapala. Po odpaleniu rowniez sie nie zapala jesli nie ma błedów.
z wątku:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=115&t=48574&start=20
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=6y3NoWxCAY4
Przydatne także informacje z tej strony:
http://www.skowron.eu/garaz/323F/bledy.html
- Od: 30 gru 2007, 02:36
- Posty: 53
- Skąd: Łódź
- Auto: teraz 2oo –> SV650N ;]
Odebrałem swoją Magdalenę ostatnio od mechanika. Wizyta kosztowała 150 PLN. Okazało się, że rozyspał się po strzale "bypass" własnie w okolicach ssącego. Nowy podobno kosztuje ~180 PLN (nowy). Mechanik zatkał miejsce po nim i obroty wróciły do normy. Wszystko trwało koło 30-40 minut.
- Od: 30 gru 2007, 02:36
- Posty: 53
- Skąd: Łódź
- Auto: teraz 2oo –> SV650N ;]
pytanko do kolegi exoddus czy może kolega określić gdzzie znajduje się tenże bypass i jak to cóś wygląda bo mam taki sam problem z autem.
-
marcin12335
W kwestii bypass'u ten wątek może się przydać.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=21226
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=21226
- Od: 30 gru 2007, 02:36
- Posty: 53
- Skąd: Łódź
- Auto: teraz 2oo –> SV650N ;]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości