Strona 1 z 1
Regulacja obrotów

Napisane:
9 mar 2011, 22:21
przez waldek.kom
Witam posiadam reduktor firmy lovato o taki :
http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 66213.htmlI nie wiem, którą śrubą się reguluje obroty biegu jałowego lpg.
A jeszcze jedno mam pytanie, podczas hamowania nurkują mi obroty nie wiem, o co chodzi, co może być przyczyną?
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
9 mar 2011, 22:27
przez johny2007
ta czarna plastikowa jest do czułosci membrany
od wolnych obrotów jest ta nagórze taka mała złotawa nad wejscie chłodzenia......
widac ja na tym zdjeciu sruba od skłądu mieszanki na wolnych obrotach:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
9 mar 2011, 22:35
przez waldek.kom
Czyli jak będę chciał podnieść lub opuścić obroty silnika na lpg. To wystarczy pokręcić tą złotą śrubą u góry tak? Bo na innym forum znalazłem odwrotny opis ze tą czarną plastikową od membrany się reguluje obroty silnika. I weź tu bądź mądry człowieku
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
9 mar 2011, 22:42
przez johny2007
tak....ale jak bys chciał podwyzszyc to najpier musisz wyregulowac na benzynie i potem dopiero sie reguluje na lpg... chyba ze na lpg sa mniejsze niz na pb wtedy smiało mozesz podwyzszac
a takto tak ta srubka jes od zmniejszania obrotów i podwyzszania
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
10 mar 2011, 08:07
przez Ania69
Dobrze wyczytales na innym forum.Do regulacji obrotow sluzy ta duza srubka plastikowa.Ta srubka u gory ustawiasz czulosc membramy ,jakie cisnienie ma gaz.Prawidlowo ustawia sie ja na analizatorze spalin.jesli bedzie rozkrecona a mocno to silnik bedzie ci kopcil sporo lpg,pomimo ze moze ladnie pracowac.Samemu mozna to ustawic na interfejsie lub przy uzyciu przewodu i naczynka z woda.Jesli parownik jest nowy to sie srubki nie rusza ,ustawiony jest optymalnie fabrycznie.Jesli jest parownik zle wyregulowany na tej malej srubce wtedy nie reaguje lub slabo na regulacje sruba wolnych obrotow.Co do nurkowania obrotow czas sprawdzic membramy
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
10 mar 2011, 11:29
przez tyla
Ania 69 – mozesz troche szerzej opisac metode ustawiana gazu przy pomocy naczynka z woda ?
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
10 mar 2011, 19:23
przez Ania69
Trzy posty wyzej masz opis lovato i jest tam szczegolowy opis regulacji
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
10 mar 2011, 21:42
przez waldek.kom
Czyli obroty silnika lpg reguluje tą czarną plastikową śrubką a nie tą złotą metalową na gurze. Czy dobrze zrozumiałem?
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
10 mar 2011, 22:02
przez johny2007
jak dla mnie obroty na biegu jałowym reguluje sie ta srubka złota na górze.....
Re: Regulacja obrotów

Napisane:
11 mar 2011, 18:52
przez Ania69
Ta srubka powinna byc ustawiona na analizatorze spalin i nie powinno sie nia krecic.zgadza sie ze na te regulacje silnik reaguje szybko.Choc wszystko moze wygladac dobrze silnik chodzi ladnie moze byc problem z sporym spalaniem.Pol biedy jesli maie interfejs to mozna dlubac ale przy pierwszej gen mozna rostroic instalacje.Kazdy ma swoj rozum ale powtarzam zeby nie bylo zdziwienia ze samochod ladnie chodzi ale duzo pali.Bedzie to szczegolnie odczuwalne po miescie.Jesli bedzie zle wregulowany parownik nie ma prawie zadnej reakcji na regulacje sruby plastikowej .Ta srubka jest nazywana srubka wolnych obrotow bo ustawia sie sklad mieszanki.,niepowinno sie krecic na oko