Witam posiadam reduktor firmy lovato o taki : http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 66213.html
I nie wiem, którą śrubą się reguluje obroty biegu jałowego lpg.
A jeszcze jedno mam pytanie, podczas hamowania nurkują mi obroty nie wiem, o co chodzi, co może być przyczyną?
Regulacja obrotów
Strona 1 z 1
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
ta czarna plastikowa jest do czułosci membrany
od wolnych obrotów jest ta nagórze taka mała złotawa nad wejscie chłodzenia......
widac ja na tym zdjeciu sruba od skłądu mieszanki na wolnych obrotach:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
od wolnych obrotów jest ta nagórze taka mała złotawa nad wejscie chłodzenia......
widac ja na tym zdjeciu sruba od skłądu mieszanki na wolnych obrotach:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Czyli jak będę chciał podnieść lub opuścić obroty silnika na lpg. To wystarczy pokręcić tą złotą śrubą u góry tak? Bo na innym forum znalazłem odwrotny opis ze tą czarną plastikową od membrany się reguluje obroty silnika. I weź tu bądź mądry człowieku
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
tak....ale jak bys chciał podwyzszyc to najpier musisz wyregulowac na benzynie i potem dopiero sie reguluje na lpg... chyba ze na lpg sa mniejsze niz na pb wtedy smiało mozesz podwyzszac
a takto tak ta srubka jes od zmniejszania obrotów i podwyzszania
a takto tak ta srubka jes od zmniejszania obrotów i podwyzszania
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Dobrze wyczytales na innym forum.Do regulacji obrotow sluzy ta duza srubka plastikowa.Ta srubka u gory ustawiasz czulosc membramy ,jakie cisnienie ma gaz.Prawidlowo ustawia sie ja na analizatorze spalin.jesli bedzie rozkrecona a mocno to silnik bedzie ci kopcil sporo lpg,pomimo ze moze ladnie pracowac.Samemu mozna to ustawic na interfejsie lub przy uzyciu przewodu i naczynka z woda.Jesli parownik jest nowy to sie srubki nie rusza ,ustawiony jest optymalnie fabrycznie.Jesli jest parownik zle wyregulowany na tej malej srubce wtedy nie reaguje lub slabo na regulacje sruba wolnych obrotow.Co do nurkowania obrotow czas sprawdzic membramy
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Czyli obroty silnika lpg reguluje tą czarną plastikową śrubką a nie tą złotą metalową na gurze. Czy dobrze zrozumiałem?
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
Ta srubka powinna byc ustawiona na analizatorze spalin i nie powinno sie nia krecic.zgadza sie ze na te regulacje silnik reaguje szybko.Choc wszystko moze wygladac dobrze silnik chodzi ladnie moze byc problem z sporym spalaniem.Pol biedy jesli maie interfejs to mozna dlubac ale przy pierwszej gen mozna rostroic instalacje.Kazdy ma swoj rozum ale powtarzam zeby nie bylo zdziwienia ze samochod ladnie chodzi ale duzo pali.Bedzie to szczegolnie odczuwalne po miescie.Jesli bedzie zle wregulowany parownik nie ma prawie zadnej reakcji na regulacje sruby plastikowej .Ta srubka jest nazywana srubka wolnych obrotow bo ustawia sie sklad mieszanki.,niepowinno sie krecic na oko
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości