Regulacja obrotów

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez waldek.kom » 9 mar 2011, 22:21

Witam posiadam reduktor firmy lovato o taki : http://allegro.pl/oryginal-lovato-reduk ... 66213.html
I nie wiem, którą śrubą się reguluje obroty biegu jałowego lpg.
A jeszcze jedno mam pytanie, podczas hamowania nurkują mi obroty nie wiem, o co chodzi, co może być przyczyną?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez johny2007 » 9 mar 2011, 22:27

ta czarna plastikowa jest do czułosci membrany
od wolnych obrotów jest ta nagórze taka mała złotawa nad wejscie chłodzenia......
widac ja na tym zdjeciu sruba od skłądu mieszanki na wolnych obrotach:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez waldek.kom » 9 mar 2011, 22:35

Czyli jak będę chciał podnieść lub opuścić obroty silnika na lpg. To wystarczy pokręcić tą złotą śrubą u góry tak? Bo na innym forum znalazłem odwrotny opis ze tą czarną plastikową od membrany się reguluje obroty silnika. I weź tu bądź mądry człowieku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez johny2007 » 9 mar 2011, 22:42

tak....ale jak bys chciał podwyzszyc to najpier musisz wyregulowac na benzynie i potem dopiero sie reguluje na lpg... chyba ze na lpg sa mniejsze niz na pb wtedy smiało mozesz podwyzszac
a takto tak ta srubka jes od zmniejszania obrotów i podwyzszania
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 10 mar 2011, 08:07

Dobrze wyczytales na innym forum.Do regulacji obrotow sluzy ta duza srubka plastikowa.Ta srubka u gory ustawiasz czulosc membramy ,jakie cisnienie ma gaz.Prawidlowo ustawia sie ja na analizatorze spalin.jesli bedzie rozkrecona a mocno to silnik bedzie ci kopcil sporo lpg,pomimo ze moze ladnie pracowac.Samemu mozna to ustawic na interfejsie lub przy uzyciu przewodu i naczynka z woda.Jesli parownik jest nowy to sie srubki nie rusza ,ustawiony jest optymalnie fabrycznie.Jesli jest parownik zle wyregulowany na tej malej srubce wtedy nie reaguje lub slabo na regulacje sruba wolnych obrotow.Co do nurkowania obrotow czas sprawdzic membramy
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez tyla » 10 mar 2011, 11:29

Ania 69 – mozesz troche szerzej opisac metode ustawiana gazu przy pomocy naczynka z woda ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez Ania69 » 10 mar 2011, 19:23

Trzy posty wyzej masz opis lovato i jest tam szczegolowy opis regulacji
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez waldek.kom » 10 mar 2011, 21:42

Czyli obroty silnika lpg reguluje tą czarną plastikową śrubką a nie tą złotą metalową na gurze. Czy dobrze zrozumiałem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez johny2007 » 10 mar 2011, 22:02

jak dla mnie obroty na biegu jałowym reguluje sie ta srubka złota na górze.....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 11 mar 2011, 18:52

Ta srubka powinna byc ustawiona na analizatorze spalin i nie powinno sie nia krecic.zgadza sie ze na te regulacje silnik reaguje szybko.Choc wszystko moze wygladac dobrze silnik chodzi ladnie moze byc problem z sporym spalaniem.Pol biedy jesli maie interfejs to mozna dlubac ale przy pierwszej gen mozna rostroic instalacje.Kazdy ma swoj rozum ale powtarzam zeby nie bylo zdziwienia ze samochod ladnie chodzi ale duzo pali.Bedzie to szczegolnie odczuwalne po miescie.Jesli bedzie zle wregulowany parownik nie ma prawie zadnej reakcji na regulacje sruby plastikowej .Ta srubka jest nazywana srubka wolnych obrotow bo ustawia sie sklad mieszanki.,niepowinno sie krecic na oko
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG