Dwie rurki od parownika do dolotu

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Basasael » 16 lut 2011, 15:31

Witam,

W dolocie wpięte mam dwie rurki prowadzące z parownika. Jeden do miksera, a drugi ... i tu chciałbym się dowiedzieć co to jest, po co i czy mogę z tego zrezygnować przy przebudowie dolotu na nowy? Załączam zdjęcia tej drugiej rurki. W dolocie wchodzi zaraz za przepływomierzem, a w parowniku do dziurki na samym środku.
Instalacja jest firmy Landi.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2009, 22:18
Posty: 274
Skąd: Rzeszów
Auto: Mitsubishi Eclipse

Postprzez johny2007 » 16 lut 2011, 15:49

to jest tzw. kompensacja
znalazłem to na innym forum:
Kompensacja -wyrównanie/równanie ciśnień (w tym przypadku)
Po to żeby pracująca membrana nie zrobiła podciśnienia w środku parownika,po 2 stronie membrany(od strony właśnie tego otworka).
Takie zabiegi stosuje się aby nie było wahań obrotów podczas skręcania pojazdem gdyż wtedy przy czułym parowniku mogą takie wahania nastąpić.
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Basasael » 16 lut 2011, 16:49

Dzięki. Już przeczesałem Google wg Twojej podpowiedzi. Dowiedziałem się, że bez tego praktycznie nie będzie mi działał gaz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2009, 22:18
Posty: 274
Skąd: Rzeszów
Auto: Mitsubishi Eclipse

Postprzez johny2007 » 16 lut 2011, 16:58

co najwyzej musiałbys zmienic parownik ;D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez bartekl » 20 lut 2011, 19:25

kurcze ty masz regulacje gazu na srubę ??? przy takim silniku
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 21:58
Posty: 151
Skąd: krk
Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3

Postprzez Basasael » 20 lut 2011, 22:39

Nie, zawór z elektryką nie zmieścił się w kadrze ;) Widocznie rura jest uniwersalna, z dodatkowym zwykłym pokrętłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2009, 22:18
Posty: 274
Skąd: Rzeszów
Auto: Mitsubishi Eclipse

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG