Witam,
W dolocie wpięte mam dwie rurki prowadzące z parownika. Jeden do miksera, a drugi ... i tu chciałbym się dowiedzieć co to jest, po co i czy mogę z tego zrezygnować przy przebudowie dolotu na nowy? Załączam zdjęcia tej drugiej rurki. W dolocie wchodzi zaraz za przepływomierzem, a w parowniku do dziurki na samym środku.
Instalacja jest firmy Landi.
Dwie rurki od parownika do dolotu
Strona 1 z 1
to jest tzw. kompensacja
znalazłem to na innym forum:
Kompensacja -wyrównanie/równanie ciśnień (w tym przypadku)
Po to żeby pracująca membrana nie zrobiła podciśnienia w środku parownika,po 2 stronie membrany(od strony właśnie tego otworka).
Takie zabiegi stosuje się aby nie było wahań obrotów podczas skręcania pojazdem gdyż wtedy przy czułym parowniku mogą takie wahania nastąpić.
znalazłem to na innym forum:
Kompensacja -wyrównanie/równanie ciśnień (w tym przypadku)
Po to żeby pracująca membrana nie zrobiła podciśnienia w środku parownika,po 2 stronie membrany(od strony właśnie tego otworka).
Takie zabiegi stosuje się aby nie było wahań obrotów podczas skręcania pojazdem gdyż wtedy przy czułym parowniku mogą takie wahania nastąpić.
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości