ZDJECIA – Rozpoznanie czesci oraz generacji LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez johny2007 » 16 lut 2011, 16:24

sterownik jak sterownik jest ich multum........ nie znam wsztskich wiec ci nie powiem,,,,, a zmieniac napewno nie musiz............ bardzo ciezko jest ustawic blos, daj sobie narazie spokuj z nim najpierw sie poucz na tym co masz.........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 16 lut 2011, 16:45

szukam i szukam i nigdzie nie potrafie znalezc zadnego interfejsu do tego sterownika :(

Moze ktos pomoze linkiem ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 16 lut 2011, 17:43

niestety zgadza sie widocznie nie ma do tego interfejsu.. rozejrzałem sie po forach i tam robili włąsne diodowe i podłóg tego ustawiali to tak samo jak bys podłaczył miernik pod sonde lambda.
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Martinio25 » 16 lut 2011, 19:35

Witam Mam podobny problem z rozpoznaniem generacji instalacji LPG wiec dołaczam zdjecia kluczowych elementow.

http://vlep.pl/bcg90v.jpg

http://vlep.pl/2bpknc.jpg

http://vlep.pl/hw6zbn.jpg
Ostatnio edytowano 16 lut 2011, 21:30 przez Martinio25, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 20 paź 2010, 11:55
Posty: 4
Skąd: Reda
Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r

Postprzez johny2007 » 16 lut 2011, 19:44

jest to I generacja...... ze wzgledu na srube tzw. register na wezu....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Martinio25 » 16 lut 2011, 19:47

I jak to sie reguluje?? oststnio wessała mi niecale 14 l po regeneracji parownika i czy to normalne spalanie przy oszczednej jezdzie?
Początkujący
 
Od: 20 paź 2010, 11:55
Posty: 4
Skąd: Reda
Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r

Postprzez Ania69 » 16 lut 2011, 20:17

Nie mialem sam al 600 ale nie maja one najlepszej opini.Gdybym mial kupic nowy sterownik to raczej kupilbym wtedy blosa..
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Ania69 » 16 lut 2011, 20:33

Odnosnie spalania 14 litrow na setke to spalanie w jezdzie miejskiej?Musisz miec na uwadze za masz skrzynie automat,samochody takie pala wiecej,maja tylko 4 biegi.Musialbys porownac to ze spalaniem na pb aby miec odnosnik.Wydaje sie mi ze skoro jezdzisz spokojnie to powinna ci mniej palic.Czy po regeneracji parownika ustawiana byla instalacja na analizatorze spalin?.Mozesz miec zle ustawiona czulosc membram i na wolnych obrotach idzie za duzo gazu.Jest porostu za wysokie cisnienie mozna to ustawic samemu ale jest troche zabawy.Sama regulacja instalacji 1 generacji jest szczegulowy opis poszukaj tylko.Sam sobie ustawisz bez wydawania kasy.Jesli natomiast jest zle ustawiony parownik to samochod bedzie pali wiecej szczsegolnie w jezdzie miejskiej.Sam mialem taki problem doregulowalem parownik i obecnie 3 litrowy automat przy spokojnej jezdzie pali w jezdzie miejskiej ok 15 l
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Martinio25 » 16 lut 2011, 20:39

Po regeneracji sam probowalem ustawic wedlug opisow z forum ale nie wiem czy dobrze to zrobilem.jazda polega na przebywaniu krotkich odcinkow np do 7 km postoj ok 2 godz i powrot a obroty to max 2500/min.Spalanie pb w lecie to ok 10l pb w cyklu poza miejskim.Na analizatorze nie byłem ale warto sie wybrac.Latem jezdzilem dlugie odcinki w 4 osoby i w cyklu mieszanym wyszlo mi niecale 11l a po regeneracji 14.Udam sie do fachowca w celu regulacji choc mysle ze mniej niz te 14 nie zejdzie bo jest zima i poprostu musi tyle wciagnac:D
Początkujący
 
Od: 20 paź 2010, 11:55
Posty: 4
Skąd: Reda
Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r

Postprzez Ania69 » 16 lut 2011, 21:01

Nie wiem kto ci takich prad udzielal.Jezdzi sie normalnie bez szalenstw.Membramy po wymianie sie ukladaja Jak zrobisz ok 1000 km wyreguluj wtedy instalacje ponownie.Wtedy mozna cos powiedziec o spalaniu.Podejrzewam ze masz zle wyregulowany parownik .u mnie 3 litry w automacie pali ok 15 l
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Martinio25 » 16 lut 2011, 21:18

Nie zrobiłem jeszcze tylu km bo malo jezdze.Zastosuje sie do twoich rad i wyreguluje po tym tysiaczku.Mazda zawsze była znana z tego ze ma apetyt na paliwo szczegolnie efki.Jakie auto posiadasz??
Początkujący
 
Od: 20 paź 2010, 11:55
Posty: 4
Skąd: Reda
Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 00:41

Ania69 napisał(a):Nie mialem sam al 600 ale nie maja one najlepszej opini.Gdybym mial kupic nowy sterownik to raczej kupilbym wtedy blosa..



To jak gazownicy regulowaliby mi instalacje LPg jesli nie ma do tego interfejsu ?



I jak wyreguluje blosa jesli nie mam do tego interfejsu ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez Ania69 » 17 lut 2011, 09:35

Moze sa interfejsy zadzwon do tych co sie reklamuja na alegro,byc moze maja.Blosa reguluje sie bez interfejsu,jest to jakby gaznik gazowy,regulacja reczna.Kolego Martinio u mnie samochod sonata tez jezdzi na krotkich odcinkach kolo domu, spalanie wedle okresu letniego wzroslo mi 1 l do 1,5 w zaleznosci od stylu jazdy.Mam na mysli spokojna jazde.po wymianie membram u mnie spalanie mi spadlo .Cronos 2,o w automacie w zimie spalal niecale 15l lpg,a tam skrzynia fordowska wielka pomylka. Warunki obecne maja napewno wplyw na spalanie, mysle ze powinna ci palic troszeczke miej.
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 10:09

jak gazownicy regulowali obstawiałbym ze pod analizatorem spalin....... chyba ze maja cos
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 17 lut 2011, 10:20

Na analizatorze samym nie da rady ustawic.Musisz ustawic przecierz pwa zakres dzialania krokowca.Musza byc skoro zrobili taki sterownik to i interfejs musi byc.Moze sa malo chodliwe?
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 10:36

gdyby sie uparli to na analizatorze tez bo w krokowcu jest sruba...... robi to zniego Igen.
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 17 lut 2011, 13:35

Jak sie ktos uprze to tak tylko jaki sens ma zakladanie krokowca razem ze sruba.Widzialem taka instalacje ale lipa straszna,byl to chyba stag.Nie dalo sie tego regulowac pomimo ze kolega mial interfejs.Wszystko sie rozjerzdzalo.Samochod palil jak smok,wywalilismy krokowca i poszlo na samej srubie,zaczal normalnie palic.
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 14:08

gazownicy zawsze utrudniaja zycie człowiekowi.........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 14:28

Pali okolo 14 – 15l gazu.

Rozebralem reduktor i mala membrana byla bardzo sztywna a z kolei duzo membrana bardzo luzna. Tak ma byc ?

To co proponujecie zrobic z tym krokowcem ? Wywalic go ? I zostawic tylko srube ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 14:31

sruba jest z krokowce... jak cos juz to bys musiał śrube dokupic i wstawic........ ale najpier polecam wymiane membran albo parwonika......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG