ZDJECIA – Rozpoznanie czesci oraz generacji LPG
sterownik jak sterownik jest ich multum........ nie znam wsztskich wiec ci nie powiem,,,,, a zmieniac napewno nie musiz............ bardzo ciezko jest ustawic blos, daj sobie narazie spokuj z nim najpierw sie poucz na tym co masz.........
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
niestety zgadza sie widocznie nie ma do tego interfejsu.. rozejrzałem sie po forach i tam robili włąsne diodowe i podłóg tego ustawiali to tak samo jak bys podłaczył miernik pod sonde lambda.
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Witam Mam podobny problem z rozpoznaniem generacji instalacji LPG wiec dołaczam zdjecia kluczowych elementow.
http://vlep.pl/bcg90v.jpg
http://vlep.pl/2bpknc.jpg
http://vlep.pl/hw6zbn.jpg
http://vlep.pl/bcg90v.jpg
http://vlep.pl/2bpknc.jpg
http://vlep.pl/hw6zbn.jpg
Ostatnio edytowano 16 lut 2011, 21:30 przez Martinio25, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 paź 2010, 11:55
- Posty: 4
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r
I jak to sie reguluje?? oststnio wessała mi niecale 14 l po regeneracji parownika i czy to normalne spalanie przy oszczednej jezdzie?
- Od: 20 paź 2010, 11:55
- Posty: 4
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r
Odnosnie spalania 14 litrow na setke to spalanie w jezdzie miejskiej?Musisz miec na uwadze za masz skrzynie automat,samochody takie pala wiecej,maja tylko 4 biegi.Musialbys porownac to ze spalaniem na pb aby miec odnosnik.Wydaje sie mi ze skoro jezdzisz spokojnie to powinna ci mniej palic.Czy po regeneracji parownika ustawiana byla instalacja na analizatorze spalin?.Mozesz miec zle ustawiona czulosc membram i na wolnych obrotach idzie za duzo gazu.Jest porostu za wysokie cisnienie mozna to ustawic samemu ale jest troche zabawy.Sama regulacja instalacji 1 generacji jest szczegulowy opis poszukaj tylko.Sam sobie ustawisz bez wydawania kasy.Jesli natomiast jest zle ustawiony parownik to samochod bedzie pali wiecej szczsegolnie w jezdzie miejskiej.Sam mialem taki problem doregulowalem parownik i obecnie 3 litrowy automat przy spokojnej jezdzie pali w jezdzie miejskiej ok 15 l
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Po regeneracji sam probowalem ustawic wedlug opisow z forum ale nie wiem czy dobrze to zrobilem.jazda polega na przebywaniu krotkich odcinkow np do 7 km postoj ok 2 godz i powrot a obroty to max 2500/min.Spalanie pb w lecie to ok 10l pb w cyklu poza miejskim.Na analizatorze nie byłem ale warto sie wybrac.Latem jezdzilem dlugie odcinki w 4 osoby i w cyklu mieszanym wyszlo mi niecale 11l a po regeneracji 14.Udam sie do fachowca w celu regulacji choc mysle ze mniej niz te 14 nie zejdzie bo jest zima i poprostu musi tyle wciagnac:D
- Od: 20 paź 2010, 11:55
- Posty: 4
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r
Nie wiem kto ci takich prad udzielal.Jezdzi sie normalnie bez szalenstw.Membramy po wymianie sie ukladaja Jak zrobisz ok 1000 km wyreguluj wtedy instalacje ponownie.Wtedy mozna cos powiedziec o spalaniu.Podejrzewam ze masz zle wyregulowany parownik .u mnie 3 litry w automacie pali ok 15 l
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Nie zrobiłem jeszcze tylu km bo malo jezdze.Zastosuje sie do twoich rad i wyreguluje po tym tysiaczku.Mazda zawsze była znana z tego ze ma apetyt na paliwo szczegolnie efki.Jakie auto posiadasz??
- Od: 20 paź 2010, 11:55
- Posty: 4
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v Automat 92r
Ania69 napisał(a):Nie mialem sam al 600 ale nie maja one najlepszej opini.Gdybym mial kupic nowy sterownik to raczej kupilbym wtedy blosa..
To jak gazownicy regulowaliby mi instalacje LPg jesli nie ma do tego interfejsu ?
I jak wyreguluje blosa jesli nie mam do tego interfejsu ?
Moze sa interfejsy zadzwon do tych co sie reklamuja na alegro,byc moze maja.Blosa reguluje sie bez interfejsu,jest to jakby gaznik gazowy,regulacja reczna.Kolego Martinio u mnie samochod sonata tez jezdzi na krotkich odcinkach kolo domu, spalanie wedle okresu letniego wzroslo mi 1 l do 1,5 w zaleznosci od stylu jazdy.Mam na mysli spokojna jazde.po wymianie membram u mnie spalanie mi spadlo .Cronos 2,o w automacie w zimie spalal niecale 15l lpg,a tam skrzynia fordowska wielka pomylka. Warunki obecne maja napewno wplyw na spalanie, mysle ze powinna ci palic troszeczke miej.
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Jak sie ktos uprze to tak tylko jaki sens ma zakladanie krokowca razem ze sruba.Widzialem taka instalacje ale lipa straszna,byl to chyba stag.Nie dalo sie tego regulowac pomimo ze kolega mial interfejs.Wszystko sie rozjerzdzalo.Samochod palil jak smok,wywalilismy krokowca i poszlo na samej srubie,zaczal normalnie palic.
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Pali okolo 14 – 15l gazu.
Rozebralem reduktor i mala membrana byla bardzo sztywna a z kolei duzo membrana bardzo luzna. Tak ma byc ?
To co proponujecie zrobic z tym krokowcem ? Wywalic go ? I zostawic tylko srube ?
Rozebralem reduktor i mala membrana byla bardzo sztywna a z kolei duzo membrana bardzo luzna. Tak ma byc ?
To co proponujecie zrobic z tym krokowcem ? Wywalic go ? I zostawic tylko srube ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości