ZDJECIA – Rozpoznanie czesci oraz generacji LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 14:40

Czyli to, ze jedna membrana jest sztywna a druga lekko chodzi oznacza, ze sa zużyte ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 14:44

no zesztywniała juz czyli zurzyta....... wystarczy aby spalanie sie podniosło...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 14:48

http://img197.imageshack.us/i/reduktor008.jpg/

http://img534.imageshack.us/i/reduktor007.jpg/


Taki mam reduktor – co o nim w ogole myslicie ? Kupowac zestaw naprawczy do niego czy kupic sobie jakis inny nowy ? Chodzi mi o spalanie głownie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 14:59

no wiesz wszystko zalezy od ciebie,,, ja masz checi i czas... bo wiesz musisz wszystko ładnie wyczyscic i wszystko dobrze złozyc.... to mozesz wymienic tylko membrany.... wszystko zalezy od ciebie ;D
ja np. wymieniłem na nowy tylko dlatego ze mi nie pasowało jak ktos to zrobił..... a w tym co mam teraz obstawiałbym ze bym wymienił membrany.... a po drugie trzeba uwazac tyle podróbek tych membran jest...
jak ktos kupował juz membrany to niech poda ci pewnego sprzedawce jakiegos........

Wszyscy pisza ze te parownik słąbo sa dogrzewane bo maja mała powierzchnie ale ja mam taki tylko ze zintegroanym filtrem i źle narazie nie jest jeszcze musze spalanie sprawdzic jak wypadnie.....
i kupic interfejs musze......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 15:09

To nie problem rozebrac go i zalozyc nowe membrany bo wczoraj juz byl caly w czesciach zeby go nastepnie umyc.

To kupie zestaw naprawczy tylko nie wiem od jakiego sprzedawcy, zeby nie kupic podrobki

Co myslicie o tym zestawie

http://allegro.pl/oryginal-tomasetto-at ... 21543.html



Jeszcze jedna sprawa – gdy rozebralem filterek gazu nie bylo w nim zadnego magnesu. Czy po prostu w niektorych instalacjach nie ma czy musze go dokupic i jakos zamontowac ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 15:45

nie wiem o jaki magnes chodzi, przeciez tam zadnych magnesów nie ma?? a co do membran to nie wiem.. chociaz wydaje sie ze jest to dobry sprzedawca i kupuja u niego......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 15:50

Jak kolega wymienial filtr w swojej instalacji LPG to w srodku filtra byl maly magnes, do ktorego byly przyczepione opilki jakiegos metalu i trzeba bylo to dokladnie wyczyscic przed zalozeniem nowego filtra.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 16:01

pierwsze raz słysze o czyms takim......... ktos sobie sam wstawił chyba ten magnes..... przed tymi opiłkami powinien chronic filtr.........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 20:18

A gdybym chial wymienic sterownik na AL 700 (lub jakis lepszy, ktory polecacie) to jakie elementy musialbym dokupic/zmienic ?

Sterownik najlepiej taki, ktory umozliwia szeroki zaskres regulacji gazu przez interfejs.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 20:20

tego ci juz nie powiem, niech kto inny sie wypowie bo jak dla mnie wraz z wymiana sterownika trzeba podłaczac wszystko od nowa czyli nowy przełacznik, nowe wszystkie kable ale nie wiem jak to by było z al-600 na al-700
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 21:14

To porsilbym o wypowiedz osoby, ktora zajmowala sie juz wymiana sterownika.

Johny – wielkie dzieki za pomoc :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 21:17

Nie ma za co, służe pomocą. :D ...........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 17 lut 2011, 22:05

Magnesik powinien byc w filtrze gazu ma za zadanie zatrzymywac opilki ktorych jest sporo w lpg. Co do nowego sterownika to musisz kupowac z okablowaniem.Musisz poczytac jaki jest wachlarz regulacji ,ustawien.Niektore sa bardzo uproszczone.Ja osobiscie zamiast bawic sie w nowy sterownik pomyslabym nad blosem.Przy blosie odpada problem z sonda ,niema znaczenia w przeciwienstwie do 2 gen.Blos nima zwezki jak mikser ,samochod duzo lepiej sie zbiera i mniej pali przy poprawnej regulacji.Mniejsze ryzyku strzalu,chociarz przy 2 gen nie zdarzylo sie mi wieksze bum.Parownik regeneracja pod warunkiem zakupu orginalnych membram,zakup podrob to efekt dorazny i wyrzucenie kasy w bloto.Sam parownik tej firmy to kwestia gustu dla mnie lipa
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 22:16

A jak wyregulowac blosa bez interfejsu? Nie mam analizatora spalin.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 22:47

przez sonde... miernik i wpiac sie w sonde tez o tym mysle musze sie kiedys zabrac.... bo brak mi funduszy na interfejs zycie bezrobotnego.........
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 17 lut 2011, 23:48

Jaki miernik ? Normalny woltomierz ? I gdzie najlepiej wpiac sie pod sonde ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 17 lut 2011, 23:53

musze własnie poczytac gdzie sie wpiac, a własnie kolego "Ania69" a gdybym sie wpiął w ten przewód który idzie od centralki lpg do sondy... jak sie nie myle to ten............ i + do akumulatora ale moge sie mylic..... :|
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez tyla » 18 lut 2011, 00:00

A co z tym magnesem w filtrze ? Zamontowac cos ? Czy zostawic ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez johny2007 » 18 lut 2011, 00:22

nie wiem, czekaj co powie Ania69 ja nigdy nie widziałem takiego magnesu w filtrze....... :|
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Ania69 » 18 lut 2011, 08:33

Magnes jesli jest to lepiej zeby byl bo tak to te syfy ida do silnika.u mnie jakis oszolom wyjal to kupilem nowy kompletny i jezdze spokojnie.Sondy nie sprawdzalem miernikiem ,sa opisay poszukaj tylko
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG