Witam,
Moja madzia 323 BA 1.4 LPG, zaczela palic bagatela 13 litrow ! Nie nagle tylko stopniowo coraz wiecej az w koncu zaczelem zwracac uwage ze duza roznica i sprawdzilem. W roku poprzednim w zime bylo to ledwo 11.
Objawów praktycznie żadnych, moze tylko to ze po jezdzie na gazie i zaraz odpalaniu, ciezej odpala. Myslalem czy to nie reduktor ale gosciu powiedzial ze na razie malo przejechane jest na nim. Poza tym czytalem na forum ze gdy reduktor pada to problem z obrotami, traci moc, dusi sie, gasnie. Takich objawow nie mam.
– Szczelnosc sprawdzana i wyglada ze ok.
– Kable i swiece wymieniane 9 tysiecy temu.
– Olej wymieniony filtr paliwa i gazu tez.
Zastanwiam sie czy to nie bedzie spowodowane moze filtrem powietrza? Zagladalem fakt jest troszke przykurzony i w jendym miejscu zgiety lekko, ale nie wygalda na zasyfiony. Wymienie go tak czy siak. Jest jeszcze ta sonda lambda?! jakie objawy sa gdy z nia cos nie tak?!
Jakies sugestie ?
323c problem spalanie
Strona 1 z 1
Z tym gazem u mnie to jest tak ze ja sam do konca nie wiem albo II albo III gen.
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
tak na benzynie tez ssie jak smok:D Sprawdzic rozumiem ze do mechanika tylko a to mozna sprawdzic w warsztacie samochodowym czy musi byc lpg?
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Te sondy sa chyba drogie co ?! Moze ktos podrzucic jakis link albo wie ile koszt takiej sondy? Czytalem ze tanij wychodzi kupic uniwersalna a wtyczke stara
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Ania69 – kobieta taka zmotoryzowana? Fajnie
To mozesz teraz mnie oswiecic jeszcze jak wychodzi to z kosztami? Gdzie najlepiej kupic itd? Wiem ze jak pojade do mechanika to zrobi za mnie wiekszosc, ale mam tak ze lubie wiedziec, bo jak to w zyciu bywa mechanicy czesto gesto robia w balona moze i nie kiedy nieświadomie ale jednak
To mozesz teraz mnie oswiecic jeszcze jak wychodzi to z kosztami? Gdzie najlepiej kupic itd? Wiem ze jak pojade do mechanika to zrobi za mnie wiekszosc, ale mam tak ze lubie wiedziec, bo jak to w zyciu bywa mechanicy czesto gesto robia w balona moze i nie kiedy nieświadomie ale jednak
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Wiesz zamiast prosić o odpowiedzi mógłbyś sam rozpoznanie zrobić . Jak zmieniałem u siebie sondę to cenowo mniej więcej tak wyglądało:
uniwersalna NGK 140-150 zł
dedykowana NGK 350 zł
dedykowana Bosh 290 zł
francuska Begara z wtyczką 115 zl
uni NGK, Bosh na allegro 79 zł ale to podróby na 99%
ori – jakoś koło tysiaczka chyba
uniwersalna NGK 140-150 zł
dedykowana NGK 350 zł
dedykowana Bosh 290 zł
francuska Begara z wtyczką 115 zl
uni NGK, Bosh na allegro 79 zł ale to podróby na 99%
ori – jakoś koło tysiaczka chyba
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
hee no tak moglem sam szukac, ale chyba po to forum zeby ulatwic sprawe:P tu mialem przyklad przynajmniej rowniez z mazdy
Tak czy siak dzieki za odpowiedz luk-kk
Tak czy siak dzieki za odpowiedz luk-kk
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości