Strzelił gaz:(
1, 2
Grzyby napisał(a):Bartek1986 to raczej nie butla, ja obstawiam tłumik
Właśnie tłumik jest zrobiony
Bartek1986 napisał(a):Właśnie tłumik jest zrobiony I nie slychac tego na wyzszych biegach i na luzie..
Coś musi wpadać w wibrcje, może ten nowy tłumik jest źle zawieszony? Sprobuj nasluchiwać jadąc z tyłu z otwartymi oknami, wychyl głowe i wsłuchaj się czy to nie z zewnątrz dochodzi.
A jak jednak z bagażnika, to może jakaś jego zawartość wpada w wibracje. Niskie biegi + wysokie obroty zawsze powodują wieksze drgania.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Mam swiece NGK i tak samo kable. Swiece wymieniałem z rok temu a kable kilka teg temu. Sprawdzałem stan swiec przy wymianie kabli i są w b. dobrym stanie. Też miałem wybuch (mazda 323F 91.r) i pękła mi jakaś puszka za przepływomierzem w stronę silnika). Nie zadziałał antywybuch i 100 (i tak fartem) w plecy.
- Od: 6 lut 2006, 12:46
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 96r
smazio napisał(a):pękła mi jakaś puszka za przepływomierzem w stronę silnika
pewnie tłumik szmerów/rezonator.
Wywal to bo na LPG stwarza problemy (strzały)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A w ogóle to wydaje mi się, że sporo osób myśli że jak założy dobre świece i kable WN to nie będą mieć problemów z LPG.
Ludzie! Nic bardziej błędnego!
Jest jeszcze kilka innych elementów o które trzeba dbać, że nie wspomnę o właściwej regulacji instalki.
Tak z innej beczki – gdzie powinien być mikser – przed przepustnica czy za? U mnie jest przed, czyli ...przepływka, rura, mikser, przepustnica... – dobrze to?
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
witam .zanim wymienisz obudowe filtra to lepiej zamontój sobie anytywybuch.Miałeś farta wielkiego jak przepływomierz jest nietknięty.mój nr gg 4395656-jak bys potrzebował pomocy to wal z grubej rury jak hydraulik
.Pozdrawiam
- Od: 8 lut 2006, 19:08
- Posty: 8
- Skąd: Biłgoraj
- Auto: mazda 323f 94r
tomekn01 napisał(a):zamontuj antywybuch-koniecznie a unikniesz ponownego problemu bo przepływomierz powietrza troszke kosztuje

Grzyby napisał(a):A w ogóle to wydaje mi się, że sporo osób myśli że jak założy dobre świece i kable WN to nie będą mieć problemów z LPG.
Ludzie! Nic bardziej błędnego!
Jest jeszcze kilka innych elementów o które trzeba dbać, że nie wspomnę o właściwej regulacji instalki
bez tego żaden "antywybuch" nic nie da.
Grzyby....no wlasnie z tym jest czasem problem bo rozni ludzie roznie gadaja. Regulacja to podstawa to fakt. Ja juz dwie przeplywki stracilem niestety. Jakosc gazu jest wazna jak zmienilem swiece przewody kopulka/palec pokechalem do Skandynawii tam maj anie jak u nas propan-butan ale sam propan...jeden strzalek i po przeplywce.....Od tamtego czsu jezdze na benzynce no bo jak ktos wczesniej wspominal przeplywa to 500-600 PLN.
A jesli chodzi o ten antywybuch to coz to za cudenko
A jesli chodzi o ten antywybuch to coz to za cudenko
Zapytaj ile kosztuje przerobienie tej instalacji na sekwencje. Trzeba przekalkulować wydatki na kolejne przepływomierze, regulacje itd.
Starsze instalacje z reguły nie mają tak dobrej regulacji składu mieszanki w różnych warunkach pracy silnika, a to z kolei odbija się na trwałości silnika. Jeżeli planuje się dłuższe posiadanie auta powinno się więcej zainwestować na początku, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.
Starsze instalacje z reguły nie mają tak dobrej regulacji składu mieszanki w różnych warunkach pracy silnika, a to z kolei odbija się na trwałości silnika. Jeżeli planuje się dłuższe posiadanie auta powinno się więcej zainwestować na początku, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.
Przerobienie instalki polega na wywaleniu wszystkiego i wstawieniu całej reszty nowej – zostaje tan naprawdę tylko butla, wlew i czasami przewody – za całą resztę trzeba zapłacić – oczywiście to co zostaje wywalone można sprzedać – reduktor itp.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Bartek1986 napisał(a):Grzyby napisał(a):A skąd wiesz że przepływka cała?
Jakoś nie wierzę że poBartek1986 napisał(a):BOOOOOOOOOOOOOOM- bardzo glosno..Obudowa filtra rozerwana na 2 duze czesci i kilka mniejszych:( Przeplywomierz nietkniety
Nie z B577 te numery
Tez mnie to strasznie zdziwilo pozytywnie:) Wiem ze cala bo chodzi na benzynie bez zmian. Drucik w przeplywce caly tylko siatka sie troche wygielaChyba mam szczescie tylko dalej nie wiem co robic. Wsadzilem stara rozwalona przeplywke ( z taka kupilem samochod ) i jezdze tylko na gazie. Musze kupic obudowe bo teraz z rozwalona jezdze i pali duzoooooooooo:( i strzela czasami ale tak lekko...
pali co duzo bo mam padnieta przepływke jak wsadziles rozwaloną.
no i oczywiscie jak kilka postow wyzej antyuwybuch koniecznie bo przynajmniej jest szansa ze nie bedzie takich uszkodzen
- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość