Montaż "Blosa". Wasze opinie i porady

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez sołtys » 28 sty 2007, 16:56

piotrek929 napisał(a):Orin miał na myśli nie duża moc auta , a dużą sprawność reduktora. ja mam u siebie reduktor do pojemności 3L i też nie wystarcza, wiesz ile taki motor zasysa powietrza..


reduktor dobiera sie do mocy auta a nie do pojemności, chyba każdy wie co orin miał na myśli, a krytyka dotyczyła tego że koleś założył dwa reduktory bo jedn nie starczał, zamiast zmienić go na wiekszy któy będzie starczał nie uważasz tego za niezłą rzeżbę??
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Crimer » 29 sty 2007, 11:41

noi ja także ostatnio zamontowałem Blosa :) Wrażenia? bezcenne :D na benzynie odzyskałem samochód :) na gazie jest lepiej ale wydaje mi sie że powinno być jeszcze lepiej ponieważ wogóle go jeszcze nie regulowałem, znalazłem jednego magika który reguluje blosy, także myśle że w tygodniu dopne wszystko na ostatni guzik :)
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez Orin » 29 sty 2007, 11:52

Proszę o info już po regulacji jak wypada spalanie LPG po tej modyfikacji :)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez piotrek929 » 29 sty 2007, 14:07

sołtys napisał(a): krytyka dotyczyła tego że koleś założył dwa reduktory bo jedn nie starczał, zamiast zmienić go na wiekszy któy będzie starczał nie uważasz tego za niezłą rzeżbę??


no ze zdjęcia widać że to rzeźba z tym sie zfodze, ale sam patent na dwa reduktory rzeźba chyba nie jest, widziałem takie ładnie wykonane instalacje w Nissanie Maxima ponad 200KM, z tym że nie była to SGI .
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez Puhcio » 29 sty 2007, 18:52

Crimer przerzuciłeś się na SGI ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez ravo » 29 sty 2007, 19:32

Puhcio napisał(a):Crimer przerzuciłeś się na SGI ?

blosa zalozyl :P przeciez napisal
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Puhcio » 29 sty 2007, 19:34

Przeczytałem pierwsza stronę i już wiem co to blos :P
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Crimer » 30 sty 2007, 11:26

:)
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez brylant » 9 lut 2007, 19:19

Crimer ile cię to wszystko kosztowało, a spalanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez skarkop » 10 lut 2007, 13:41

U mnie koszt blosa plus wezyk i przejsciowka gumowa lacznie wyszlo jakies 350zl. Spalanie spadlo z 15 do 11 litrow srednio a moc wyraznie przybyla. Podkreslam, ze mam I generacje instalki, wiec blos mial u mnie sens.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez Orin » 10 lut 2007, 16:57

skarkop – jaki masz silnik w swoim autku?
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez ravo » 10 lut 2007, 17:22

FS

:)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez skarkop » 10 lut 2007, 21:33

Dokladnie tak jak w opisie FS (2.0i). Nie wiem ile powinna mi palic normalnie bo nie znam nikogo kto ma taka madzie z napedem 4WD. Ale mysle ze jak teraz pali mi srednio 11 litrow to jest juz OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez Orin » 10 lut 2007, 21:46

Moja 4wd 1,8 16V 105KM pali średnio 12.5 litrów. W trasie – 10 l zaś przy ostrym dziczeniu w zimę – ponad 14 :D
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez skarkop » 10 lut 2007, 22:01

No ale to jest 323 i silnik 1.8. Szukam do porownania kogos kto ma 626 (GE) i silnik 2.0. Skoro moja jest ciezsza i ma wiekszy silnik (115KM) to moge powiedziec ze chyba dobrze wyregulowalem blosa i nie bede juz probowac polepszac. Na mikserze jak sobie wyregulowalem sam zeby miala moc to palila mi nawet 18 litrow. Po regulacji w serwisie na najblizszym parkingu odkrecilem z powrotem zawor bo miala tyle mocy co maluch. Takze w moim wypadku jest olbrzymia roznica po zamontowaniu blosa. <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez Crimer » 10 lut 2007, 23:16

Crimer ile cię to wszystko kosztowało, a spalanie?

no mnie to kosztowało 330zł :)
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez Emiel » 1 mar 2007, 17:47

sołtys napisał(a):zamiast Blosa testuję takie rozwiązanie, pierwsze efekty bardzo obiecujące


tez to znalazlem i wydaje mi sie dosyc ciekawym rozwiazaniem, jak to wyglada w praktyce?

a teraz z innej beczki...

ktos pisal, ze mial auto na gazniku z blosem. jak to wyglada od strony technicznej (gdzie wsadzic blosa?) ma ktos jakies info/fotki na temat takiego rozwiazania? czy w przypadku gaznika bedzie to dawalo jakakolwiek roznice?

zastanawiam sie nad tym, poniewaz siadl mi sterownik od gazu, a ze jest to stare holenderskie vialle to nigdzie nie mozna tego dostac, wiec najprawdopodobniej czeka mnie przerobka instalki pod jakis polski sterownik (o ile nie uda mi sie zregenerowac tego holenderskiego – powoli wymieniam wszystkie podzespoly). nie wiem ile bedzie taka przerobka kosztowala, ale do blosa musialbym jeszcze parownik zmienic (jesli wielkosc parownika mowi o jego wydajnosci, to ja mam bardzo malutki).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:16
Posty: 152
Skąd: wawa/london
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez sołtys » 3 mar 2007, 14:38

Emiel napisał(a):tez to znalazlem i wydaje mi sie dosyc ciekawym rozwiazaniem, jak to wyglada w praktyce?


w praktyce działa rewelacyjnie, mieszanka optymalna w pełnym zakresie obrotów, przejchałem już na tym pare kkm i spalanie jest takie same jak na palniku ale dynamika wzrosła, a najbardziej czuć różnicę np podjeżdzając pod wzniesienia tam gdzie kiedyś musiałem redukować teraz wyjeżdzam na V-ce.

Jak dla mnie jest to rewelacyjne tylko trzeba umieć wystroić parownik bo jest to dużo bardziej czułe niż zwykły palnik.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez ravo » 3 mar 2007, 14:54

sołtys podjal bys sie zalozenia tego u mnie :P ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez sołtys » 4 mar 2007, 14:38

ravo napisał(a):sołtys podjal bys sie zalozenia tego u mnie ?


a jaką masz elektronikę od LPG?? Jak masz fejs do niej lapiego z programem to mogę spróbować. Ale zawodowo sie tym nie zajmuje. Wyniku też zapewnić nie mogę, u mnie sie sprawdza nie wiej jak będzie u ciebie kwestia sprawdzenia.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG