Zasilanie gazem a montaż stożkowego filtra powietrza.
Strona 1 z 1
Montaż stożkowego filtra w aucie z instalacją na mieszadle nie jest najlepszym pomysłem, ze wzlędu na zaburzenie podcisnienia w dolocie.
Poza tym po co chcesz ten stożek założyć? Czy przewidujesz także zmianę wydechu na sportowy? Sam stożek, jeszcze w dodatku zasilany ciepłym powietrzem ogrzanym w bliskiej przestrzeni silnika jest chyba najtańszym sposobem na... obniżenie dynamiki auta. Taka jest prawda, czego przykładem może być nasz klubowy kolega Krzynio323F, który nie za bardzo chciał w to uwierzyć do chwili, gdy porównał sobie osiągi jego efki na stożku i na seryjnym filtrze (na spocie w Rykach). I... od tamtego czasu jeździ na fabrycznym filtrze. O czymś to świadczy.
Ale decyzja należy do Ciebie.
Pozdrawiam
SM
Poza tym po co chcesz ten stożek założyć? Czy przewidujesz także zmianę wydechu na sportowy? Sam stożek, jeszcze w dodatku zasilany ciepłym powietrzem ogrzanym w bliskiej przestrzeni silnika jest chyba najtańszym sposobem na... obniżenie dynamiki auta. Taka jest prawda, czego przykładem może być nasz klubowy kolega Krzynio323F, który nie za bardzo chciał w to uwierzyć do chwili, gdy porównał sobie osiągi jego efki na stożku i na seryjnym filtrze (na spocie w Rykach). I... od tamtego czasu jeździ na fabrycznym filtrze. O czymś to świadczy.
Ale decyzja należy do Ciebie.
Pozdrawiam
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
qwasol napisał(a):chciał bym odswieżyć temat a mianowicie czy ktos próbował w końcu tego stożka zamontować?? pytanie dotyczy tylko posiadaczy instalki I i II generacji.
qwasol napisał(a):pytanie dotyczy tylko posiadaczy instalki I i II generacji.
podobno blos + stozek sie sprawdza – sam bede testowal
Ja w sienie 1.6- instalka 1 generacji – ale działa (a ma wielopunktowy wtrysk) – po strzale i rozpadzie obudowy filtra zamontowałem stożek – działa, a jaki dzwięk przy okazji – jakby startował odrzutowiec – co prawda ta instalka sprawdza się tylko do 3500obr a potem juz na ubogiej zaczyna jechać ale jak narazie silnik pracuje ciągnie przyczepki ważące czasami więcej niż samochód – i tak już 90 000km (z tego jakieś 50 000 na gazie. A jar raz strzeliło to tylko przez stożek fuknęło i nic się nie stało.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
W tej sienie to nawet nie wiem jakie jest spalanie – instalacja jest "sztubacka" a samochód służy raczej jako coś co można dobić – tyle że to wytrzymałe jak mało co – spalanie to tak od 10 w górę do 15. Tak było i ze zwykłym filtrem.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość